AndroidHealthClinic

Nr. 1 (B&F) voor of na de training?

Bezoekers in dit topic

lees de text op de pot eens, staat er duidelijk op.
 
Ja daar staat dat je t zowel direct voor als direct na de training kan nemen aan jezelf de keus dus ja..
 
Half uurtje voor de training zou ik doen...

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 14:40 ----------

Staat ook op de site hé;

Neem op trainingsdagen een dosering 30 minuten voor de training en op rustdagen 1 dosering ’s ochtends of ’s avonds (naar je eigen voorkeur)
 
Nr.1 aanbevolen gebruik:
Per dosering - mix 1 maatschep in 300ml water, vruchtensap of je favoriete sportdrank.
1 dosering per dag is al voldoende voor monsterlijke resultaten.

Neem op trainingsdagen een dosering 30 minuten voor de training en op rustdagen 1 dosering ’s ochtends of ’s avonds (naar je eigen voorkeur)
 
Waarom kopen die mensen dat dan? Als ze niet eens weten wanneer het te nemen. Afleidend uit de ingredientenlijst, met wat kennis, kan je toch al zelf weten wanneer je het het beste neemt niet?
 
Ik ben benieuwd naar je ervaring met Nr.1. Ik zag het langskomen maar er waren helaas nog geen reviews over op internet dus wacht ik liever tot iemand zijn mening heeft gegeven. Dus of je die met ons zou willen delen :)
 
Ik ben benieuwd naar je ervaring met Nr.1. Ik zag het langskomen maar er waren helaas nog geen reviews over op internet dus wacht ik liever tot iemand zijn mening heeft gegeven. Dus of je die met ons zou willen delen :)

Sorry voor de late reactie.
Ik krijg een goeie pomp ervan, alles wat ik train zit gelijk helemaal vol en dat voelt wel lekker. overdag heb ik ook het idee dat alles wat voller staat als normaal dus dat zijn wel plus punten. Of ik er sterker van ben geworden durf ik niet echt te zeggen, wel merk ik dat ik er sneller van herstel. De smaak is wel te doen vooral als je heel koud water gebruikt het smaakt wel poederig ( ik heb watermeloen) het is niet super lekker maar ook niet vies. Ik heb Nr. 1 gekocht voor 30 euro in de introductie aanbieding en dat vind ik meer dan genoeg, als het goed is wordt het later 55 euro en dat vind ik een beetje te veel voor wat het doet. Maar al met al ben ik best tevreden over dit product en zou ik het je wel aanraden om een x te proberen ;)
 
Ik neem het zelf na de training, omdat het niet beter stimuleert dan de noxipro die ik als preworkout heb.
 
Zelf neem ik het ook na de training gebruik het nu al 2 weken en moet zeggen
het herstel gaat sneller en spieren worden harder
 
vraag me af of dit in combinatie met goede voeding/training nu echt gaat werken? maar de vraag die je had staat hierboven al..
 
Ik geloof niet in dit soort wonder supplementen. Het enige verschil is dat ze dit bij de Body en Fitshop verkopen i.p.v TellSell op TV...1 schepje per dag en je spieren groeien als een gek! ja ja..3 minuten per dag op de ab crunch en na een maandje heb je sixpacks..ja ja..
 
Ik geloof niet in dit soort wonder supplementen. Het enige verschil is dat ze dit bij de Body en Fitshop verkopen i.p.v TellSell op TV...1 schepje per dag en je spieren groeien als een gek! ja ja..3 minuten per dag op de ab crunch en na een maandje heb je sixpacks..ja ja..

Haha ik geef je groot gelijk man, zo kijk ik er ook tegenaan. Maar ik d8 voor die introductieprijs doe is gek x wat anders erbij proberen. Maar ook ik ervaar sneller herstel en dat me spieren voller staan als normaal, maar het is niet een heel groot verschil ofzo t is cker geen wondermiddel.
 
n1 is een PRE workout supp. Voor de training dus
 
Ik heb het nu een aantal keer voor de training genomen met water. Smaak valt te doen(bubblegum, wel rare structuur). Niet de energie en focus tijdens een training zoals ik wel krijg van Jack3d ed. Wel merk ik dat ik aanzienlijk sneller herstel na een zware training. En dat t voelt dat ik dagelijks "strakker"gepompter in me vel zit. Tot nu toe leuk om te proberen, zeker voor de introductieprijs. Voor 55 euro zou ik het niet kopen.
 
Back
Naar boven