XXL Nutrition

NRC: dopinggebruik en -handel in NL.

Bezoekers in dit topic

Niet leesbaar zonder abonnement. :dunno:
 
Duidelijk verhaal geen naald tussen te krijgen.
 
Weer een sensatie zoekend stukje, laten we er vooral aandacht aan besteden.
 
Iemand is hier bang hij geen anaboeloes meer kan kopen op korte termijn :fluit:
gelukkig zit er in oost europa een lab met fijn spul enigste risico is westren union :P
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Half oost Europa zit ook in Nederland.
vertel mij wat laatst een Pool op sollicitatie gehad , had geklaagd bij uitzend bureau omdat ik weigerde Duits te spreken
 
NRC heeft niet de naam sensatiebelust te zijn en het artikel komt op mij vrij feitelijk over.


Wat moeten we dan doen? De kop in het zand steken?
Alleen de titel al maar goed.

Screenshot_20210809-203109_Chrome.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: 6am
Nederland geldt als belangrijk productieland voor anabolen. Grondstoffen worden uit Azië geïmporteerd en in ondergrondse laboratoria tot anabolen verwerkt. De handel is lucratief en veelal in handen van de georganiseerde misdaad, waaronder criminele motorclubs.
Zodra er meer politieprioriteit uitgaat naar anabolenhandel zal die handel alleen maar lucratiever worden en al helemaal in handen komen van de georganiseerde misdaad.
 
Zodra er meer politieprioriteit uitgaat naar anabolenhandel zal die handel alleen maar lucratiever worden en al helemaal in handen komen van de georganiseerde misdaad.
heeft de inval bij niet nader te benoemen ugl dat al bewezen door de vondst van amfetamine en xtc tabletten ? het is zwarte handel tuurlijk is er georganiseerd crimineel element . valt meteen ook niks zinnigs over te zeggen als je het mij vraagt
 
Back
Naar boven