MuscleMeat

[NSFW!!!] X-Factor deelnemer Will (Hazes imitatie) doet iets heel anders voor de kost (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Als we Will zelf moeten geloven vinden sommigen hem beter zingen dan Hazes zelf. Maar daarover zijn de meningen blijkbaar verdeeld want hij kwam niet verder dan een auditie bij X-Factor. Gelukkig voor hem kan 'ie altijd weer terugvallen op z'n andere baantje waar geen Henkjan Smits hem kan wegsturen.

03363_will_570x258.jpg


@mods, ik plaats dit bewust in het Garehok en niet het Geilehok omdat dit absoluut niet geil is :D Nogmaals "Not Safe For Work"!!!

Hier zijn optreden bij X-factor: Will voelt mee met Hazes

Hier zijn andere optreden...: xMissy.nl media - XXX-Factor Will
 
ach als ie maar geniet he
 
Hhahahahhahaa :roflol:
 
:roflol:
 
Van sommige mensen moet je hopen en bidden dat ze zich nooit voortplanten. 1 van die mensen is Will.

En Godkolere kerel, neuk in het vervolg met het licht uit. Ik heb nu een oogafwijking van min 10, thanx a lot. Met dat rare kleine tolletje van je.:kots:
 
Wat is dat er voor 1 dan :D Rare mensen zijn er toch.
 
Van sommige mensen moet je hopen en bidden dat ze zich nooit voortplanten. 1 van die mensen is Will.

En Godkolere kerel, neuk in het vervolg met het licht uit. Ik heb nu een oogafwijking van min 10, thanx a lot. Met dat rare kleine tolletje van je.:kots:
:roflol: :roflol:
 
Sukkel krijgt hem niet eens omhoog.
 
Mooi dat die ouwe wel een jonkie probeert te pompen:D
 
Laat hem toch genieten :roflol:
 
omg waar gaat het toch naartoe........hoeveel debielen lopen dr rond op deze wereld :roflol:
 
Back
Naar boven