AndroidHealthClinic

NSMB: Open sterkste man van Asse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Woopy

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
10.455
Waardering
2.978
Lengte
1m65
Massa
82kg
Op zondag 18 september wordt de sterkste man van Asse georganiseerd (C wedstrijd). De wedstrijd start om 13u en gaat door in het centrum van Asse.

Voor meer informatie of inschrijvingen kan je bellen naar 0474/10.30.34 of een email sturen naar patrick@pak-sport.be

Onderdelen:
- truck pull 8t
- log lift op max (startgewicht: 40kg)
- kruiwagen race (+-100kg)
- power stairs (100-145-155kg)
- conan's wheel 200kg
- laadrace (voorwerpen van +-100kg)

[Link niet meer beschikbaar]

Deelnemers:
- Philip Warrens
- Christophe De Winter
- Ronny Pianet
- Glen Goeman
- Wauter Wangermez
- Christophe De Decker
 
leuk...d8 eerste sterkste man assen NL maar dit is dus andere asse. ff kijken waar dat ligt. is startgewicht van de log niet erg laag?
 
Vind m wel interessant (als eerste wedstrijd) =P Alleen heb ik 6 dagen erna de beginnerswedstrijd Powerlifting :o
 
zou ook wel graag willen maar ben bezig voor te bereiden voor iets anders dus eet nu minder dan 3000kcals ipv 4500 en moet mijn lichaam nu niet verkrachten. heb nu 1xtje een beginners gedaan zonder iets van sm materiaal aangeraakt . het is erg leuk. (had wel hele week last van trapezius en eromheen . zal voor mij wel 2012 worden
 
Het gaat voor alle duidelijkheid over Asse in België, tussen Aalst en Brussel :)
Startgewicht van de log is inderdaad heel laag. Ik veronderstel dat dat het leeggewicht van de log is, maar denk niet dat iemand daarmee zal starten :)
 
misschien niveau melding in header geven? lijkt mij alvast een C-wedstrijd, dus alleman die zaagde achter een tweede newcomers, here's your chance! ideale beginnerswedstrijd, Fields? na vandaag jou bezig te zien moet jij dit winnen met twee vingers in de neusgaten you ex-rugbyplaying half Welshman!
 
Denk dat veel van de C-gasten naar Woopyland gaan dat weekend :)
 
Kheb het ook al zitten denken, is een beetje jammerlijke planning :p Moest de meerderheid liever deze wedstrijd meedoen, lassen we mijn wedstrijdje gewoon af en doen we met z'n allen hier aan mee?

David: denk niet dat ik de titel nog kan aanpassen :-/
 
waarom niet? WOOPY VS FIELDS, the premier, a taste of what's to come next season ;-)
 
Staat er in het NSMB reglement niets over finalisten en C-wedstrijden? :p

Maar ik ben het wel aan het overwegen :)
 
tja, you have a point, of jij coacht jouw poulains en het volledige podium gaat naar Club Woopythé?
 
es zien of ik monkeyboy kan overhalen, al ben ik er bang voor:P
 
??? who's monkeyboy :D


[afbeelding niet meer beschikbaar]


2213217153_4ecaceb1bf.jpg
 
misschien niveau melding in header geven? lijkt mij alvast een C-wedstrijd, dus alleman die zaagde achter een tweede newcomers, here's your chance! ideale beginnerswedstrijd, Fields? na vandaag jou bezig te zien moet jij dit winnen met twee vingers in de neusgaten you ex-rugbyplaying half Welshman!


ja, het is lichter dan WSM2, als de rest meedoet doe ik ook wel mee, of gewoon hardcore allebei de wedstrijden..

Harlequins 4 life!!! ideal night before big rugby game, drinkin' snakebites & shaggin' sheeps
 
De WSM 2'ers moeten gewoon hier aan meedoen!!!

Monkeyboy is een ecto-legende in wording
 
Ben et aant overwegen :D

Moet ik wel es bij sanca kunne gaan trainen voor log xD
 
ingeschreven :D
 
Vind m wel interessant (als eerste wedstrijd) =P Alleen heb ik 6 dagen erna de beginnerswedstrijd Powerlifting :o

volgens mij is dit dusdanig licht dat je na 6 dagen allang weer hersteld bent. onderdelen zijn wel erg licht he... powerstairs tot 155, conans wheel 200.
 
volgens mij is dit dusdanig licht dat je na 6 dagen allang weer hersteld bent. onderdelen zijn wel erg licht he... powerstairs tot 155, conans wheel 200.

Heb je groot gelijk in, maar sommige onderdelen heb ik ook nog nooit gedaan, conans wheel, laadrace, kruiwagen... En als ik hoor dat half SM belgie mee wilt gaan doen :o
 
Heb je groot gelijk in, maar sommige onderdelen heb ik ook nog nooit gedaan, conans wheel, laadrace, kruiwagen... En als ik hoor dat half SM belgie mee wilt gaan doen :o

lol, dat maakt niet uit hoor, iedereen kan de gewichten aan dus het gaat vooral om snelheid..dus kansen zijn gelijk
en iedereen van woopyland kennen deze onderdelen ook niet
 
Back
Naar boven