Fitness Seller

NSMB: Open sterkste man van Asse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ingeschreven
 
Ik heb nog altijd geen bevestigingsmail gehad, ben ik de enigste behalve buell be?
 
Deelnemerslijst toegevoegd. Je staat er wel bij Wauter, dus is geen probleem :)
 
Ik heb nog altijd geen bevestigingsmail gehad, ben ik de enigste behalve buell be?

ik heb er een gekregen. k heb wel eerst zelf gemaild met de vraag om bevestiging :)
 
Waar is de wedstrijd precies en wanneer moeten atleten aanwezig zijn?
 
Is dat nog niet meegedeeld per mail? De organisator vertelde me dat hij de deelnemers bij inschrijving zou inlichten... T'is een pateeke :)
Wat ik weet, is dat het autoloze zondag is in het centrum, en dat de wedstrijd plaatsvindt in de Nerviërstraat. Een uurtje voor aanvang van de wedstrijd aanwezig zijn lijkt me het beste, zoals bij de meeste wedstrijden :)
 
Is dat nog niet meegedeeld per mail? De organisator vertelde me dat hij de deelnemers bij inschrijving zou inlichten... T'is een pateeke :)
Wat ik weet, is dat het autoloze zondag is in het centrum, en dat de wedstrijd plaatsvindt in de Nerviërstraat. Een uurtje voor aanvang van de wedstrijd aanwezig zijn lijkt me het beste, zoals bij de meeste wedstrijden :)

Thx woopy :-)
 
Jeroen heeft helaas moeten afzeggen. We blijven dus met 6 deelnemers. Hopelijk valt het weer wat mee :)
Ik ken de helft van de deelnemers niet, maar ik zet mijn geld alvast op Christophe DW :)

Is er btw iemand die in de buurt van Welle passeert en me een lift kan geven? :p Niet veel zin om 12km door de regen te fietsen.
 
Jeroen heeft helaas moeten afzeggen. We blijven dus met 6 deelnemers. Hopelijk valt het weer wat mee :)
Ik ken de helft van de deelnemers niet, maar ik zet mijn geld alvast op Christophe DW :)

Is er btw iemand die in de buurt van Welle passeert en me een lift kan geven? :p Niet veel zin om 12km door de regen te fietsen.

ik dacht dat Fields de favoriet was? :) euhm als Welle op weg ligt, kan ik wil stoppe, no idea eiglek...
 
Fields = Jeroen :p
Vanwaar kom je? De bus naar Aalst kan ik wel nemen eventueel.
 
Ik heb eens gekeken naar mijn vervoersregeling (trein en stukje stappen) en ik zal er vermoedelijk zijn rond 12u15 a 12u30
 
Ik kan ook met de bus komen, maar dan doe ik er 2 keer zo lang over als dat ik met de fiets zou gaan, en gezien het autovrij is, heb ik ook geen idee waar die mij gaat afzetten, dus dat komt niet goed :p
 
Fields = Jeroen :p
Vanwaar kom je? De bus naar Aalst kan ik wel nemen eventueel.

Ahzo :-)

net gezien dat Welle achter Asse ligt, dus daar kom ik niet.. hopelijk iemand anders.
 
Woot woot: ff wat feedback voor de organisatie:


-log lift mocht niet gelapt worden, nooit van gehoord, imo bs regel
-conan mocht gedropt worden, imo bs regel maar minder bs als de vorige
-geen eenduidigheid met powerstairs, moest het gewicht nu volledig erop of niet who knows
-timen leek me ook wat laks soms
-25m wandelen met het kruis imo slechte oplossing voor het tekortkomen van loading race onderdelen (beter: 25m heen en trug / icm farmers of iets anders / ..)



1: 16 jarig beest Glen
2: Wauter
3: Christope (buell be)
4: Faap (warres)
5-6: ronny en DD
 
Laatst bewerkt:
Ik zal mijn verslagje hier ook eens posten aangezien ik geen log heb op dbb.

Verslagje sterkste man van Asse:

Truck pull (bestelwagen) 3ton 25m
Start redelijk maar wat een verzuring in mijn benen, sloeg in zoals een bom op mijn benen halverwege. 4de of vijfde tijd denk ik, was één van de lichtste deelnemers

Log 60kg
Ik dacht dat het logmax ging zijn dus opeens moeten reppen met 30 valt dan dik tegen. 12 reps meegedeeld en gedeelde tweede plaats. Organisator kwam voor het event opeens af met regels niet op de benen of buik of whatever steunen. Duidelijk gemaakt dat log steunend op de benen voor de clean altijd gebruikt word, uiteindelijk dan mijn belt gebruikt om halverwege een compromis te maken. Waren overigens bijna allemaal snatches met nadrukken.

100kg voorwerp 30m lopen
Ander manier van vastpakken gebruikt die iets langer duurt bij de pickup maar wel vlotter zou lopen, niet helemaal tevreden mee omdat ik hem krampachtig in een zercherpositie moest houden.

Conan wheel 200kg (zal wel lichter geweest zijn)
5 en een nog een stuk van een rond. Anderde deelnemer was verder geraakt maar toch riepen ze mij om één of andere reden om als winnaar van het onderdeel. Conan's wheel waarbij droppen toegestaan is vind ik overigens maar bizar.

Power stairs
120 en 145 gingen vrij vlot, de 155 eerst een paar keer moeten proberen om die erop te krijgen want het was de eerste keren telkens niet hoog genoeg.

Kruiwagen race 100kg
13,... seconden. Snelste tijd. Apart onderdeel.

Algemeen tweede plaats en philip geklopt wat mijn doelstelling was (het is 1/1 maatje ;) ) Wedstrijd was over het algemeen licht en vrij veel looponderdelen, had de wedstrijd zwaarder geweest dan was christophe met grote zekerheid voor mij geëindigd (heeft de kruiwagenproef eerst verdoet door hem in de bocht te doen kantelen) en was ik derde geweest. jammer ook van de gebrekkige kennis over de gangbare wedstrijdonderdelen maar de organisator doet dit voor de eerste keer en is niet echt thuis in het wereldje. Ik ben er zeker van dat hij bij een volgende wedstrijd van zijn nieuwe kennis en ervaring zal leren :)
 
Jammer van die apparte regels, zou niet mogen, mja
 
mooie samenvattingen koef en wauter. Het zal er in de toekomst enkel wel op verbeteren denk ik. Wat waren de prijzen nog trouwens? ;-)
 
mooie samenvattingen koef en wauter. Het zal er in de toekomst enkel wel op verbeteren denk ik. Wat waren de prijzen nog trouwens? ;-)

Gratis blowjob bij hete mariette:D
 
Lol, een log die je niet mag lappen. Het kan... maar ik vraag me dan toch af wie zulke regels verzint en vooral wat het nut van zo'n 'aparte' regel is.
 
Back
Naar boven