AndroidHealthClinic

NU (0:00) op Radio 1 (Hilversum) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Documentaire over bodybuilden.. leek me wel interessant!
 
Goeie grutten het is meer een persiflage dus.. ik lach me kapot! :toilet: :laugh:
 
Wat zeiden ze dan allemaal? Veel bullshit over AS zeker?
 
Inderdaad.. ik heb niet alles gevolgd omdat ik met wat andere dingen bezig was, maar het ging om een verslaggever die groot wilde worden zonder er jaren voor te trainen.. dus hij ging ook op zoek naar AS.

En er werd gesproken over 2 uur per dag in de sportschool.. onzin natuurlijk. Maar wel lachen, dat wel :D
En opnieuw werd het getal genoemd van 100.000 NLers die spuiten.
 
Zucht, de diabetici inbegrepen zeker? Nja, je blijft dit soort vooroordelen houden ... Ik ben er standaard toe overgegaan om het volgende te zeggen als er weer eens BB-vooroordelen boven tafel komen:

wateen: "Ik doe aan bodybuilding"
de ander: "Wat, vind je dat mooi dan? Wil jij ook zo gespierd worden dan? En dan ben je zeker al wel aan de anabolen [wink wink]"
wateen: "Mmm, als iemand voor zijn lol voetbalt, is toch ook niet zijn doel om als Marco van Basten te worden"
de ander: "..... Oh nee, inderdaad"

Dat werkt dus .. Omdat zo ontzettend veel mensen recreatief voetballen, kunnen ze dat veel beter in perspectief zien, en een vergelijking daarmee is meer waard dan een kwartier durende monoloog over hoe een onzin het is dat je AS zou moeten gebruiken, dat die vrouwen in de top zich ook helemaal droogtrainen etc. etc. :)
 
Als je sommige hoort is het idd een vereiste om AS te gebruiken.
Je zou bijna eerst jaren moeten gebruiken om daarna pas te kunnen trainen als je sommige hoort. :D :D
 
Tuurlijk, gewoon alleen spuiten, daar word je immers groot en sterk van! ??? Je zou bijna denken dat Mr X terug is gekomen op het board als je dat soort praat leest! :D
 
Originally posted by wateengedoe2
Tuurlijk, gewoon alleen spuiten, daar word je immers groot en sterk van! ??? Je zou bijna denken dat Mr X terug is gekomen op het board als je dat soort praat leest! :D

L:D L
 
Back
Naar boven