Fitness Seller

Nu ben ik zover gegaan dat de mensen niet meer weten wanneer ik stop met zeveren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
nooit dus

Daarom moet je niet meer alles geloven wat je leest van mij op het board... kijk ik ben een gare haan en zal dat altijd en overal blijven. het gare hanenhok is te beperkend voor mij. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kijk, ik sta opnieuw versteld van je... eerlijkheid :D
 
Originally posted by Oom Oli
nooit dus

Daarom moet je niet meer alles geloven wat je leest van mij op het board... kijk ik ben een gare haan en zal dat altijd en overal blijven. het gare hanenhok is te beperkend voor mij. :D
Is dit een bekentenis?
 
als het te beperkend is ... betekend dit dat je ons gaat verlaten?...:rolleyes:
 
Nee natuurlijk niet het betekend dat hij jouw via de pm gaat lastig vallen
 
ach, natuurlijk... 't is zoals een bacterie of een virus of nog een computervirus het spreid zich overal :D omg we gotta stop it :D


(nou goed dan maar)
 
Laatst bewerkt:
ik vindt kankergezwel toch wel wat hard hoor
 
Ehm ff uit respect van andere leden . Laten gewoon het woord kanker er uitlaten ok? Denk dat er veel mensen toch zijn die hier niet al te leuke ervaringen mee hebben. Moet wel leuk blijven allemaal.

Alvast bedankt
 
Als die jongen stopt met het uitkramen van onzin dan stop ik met trainen.(nooit dus en dat wilde ik graag zo houden)
 
Originally posted by Ryu
Ehm ff uit respect van andere leden . Laten gewoon het woord kanker er uitlaten ok? Denk dat er veel mensen toch zijn die hier niet al te leuke ervaringen mee hebben. Moet wel leuk blijven allemaal.

Alvast bedankt


Inderdaad, het moet wel een beetje leuk blijven!!!
Spike, vat jij dit niet allemaal een beetje te ernstig op?
 
Originally posted by Ryu
Ehm ff uit respect van andere leden . Laten gewoon het woord kanker er uitlaten ok? Denk dat er veel mensen toch zijn die hier niet al te leuke ervaringen mee hebben. Moet wel leuk blijven allemaal.

Alvast bedankt

Dat is ook inderdaad de reden dat ik dat zei, ik snap niet dat de reply niet is gewist eerlijk gezegd, ach je zult zien dat zijn reply samen met de mijne vandaag zal verdwijnen.
 
Originally posted by Oom Oli



Inderdaad, het moet wel een beetje leuk blijven!!!
Spike, vat jij dit niet allemaal een beetje te ernstig op?

dat moet jij nou net zeggen hé...
 
Dit heeft nu lang genoeg geduurd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven