Fitness Seller

Nu cutten of bulken?

Bezoekers in dit topic

TomStrijker

Novice
Lid geworden
1 okt 2012
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
Hoi,

Heb het een en ander gelezen maar wilde toch graag advies vragen om te blijven cutten of om eens te gaan bulken.

Zie foto!

Heb afgelopen tijd redelijk goed getraind en vet% van 24 naar 18 laten zakken. Maar er blijft niet zo veel over, vriendinnetje zegt dat ik een smal mannetje wordt, en dat lijkt te kloppen. Heef uiteraard met lichaamsbouw te maken. Misschien is het ook lastiger als je 40 bent ipv 20.

In ieder geval, gaarne jullie advies of ik nog door moet cutten bijvoorbeeld to 12 of 15 % (nog smaller!) of dat ik nu beter kan gaan bulken.

Alvast hartelijk dank voor je reactie.

Mvg

Tom

PS Oh ja mijn doel is niet om een echt bodybuilding figuur te krijgen maar gewoon om er mooi uit te zien. Daar hebben mensen verschillende smaak in maar persoonlijk vind ik een v shape type Jerom van Suske en Wiske minder bij mij passen. Meer een lichaam zoals bv Ryan Gosling wat ik ambieer.

web_test.jpg
 
Dat is geen 18% hoor wel wat lager. Zou in ieder geval niet gaan cutten want er blijft alleen een skelet over. Lekker een jaartje bulken en niet achterom kijken.
 
dat is geen 18% hoor wel wat lager. Zou in ieder geval niet gaan cutten want er blijft alleen een skelet over. Lekker een jaartje bulken en niet achterom kijken.

+1
 
Volgens mij sta je nu al op een procent of 15, als je nu rustig gaat bulken en er dan 1 of 2 maanden cut heb je je doel wel bereikt denk ik.
 
zou gaan voor een clean bulk.
rustig aan aankomen en vet laag houden.
Is volgens mij ook geen 18% ....
abs hebben ook al enigszins definitie...
 
Allen, bedankt voor de reacties. Advies is eenduidig dus daar kan ik zeker wat mee. Aan de slag met clean bulken dus. Overigens gemeten met Omron vetmeter 18% (had er een gekocht, paar dagen zelfde moment gemeten) en 4 punts meting, eenmalig, die gaf 20%.

Nogmaals dank ik ga aan de slag.

gr

Tom
 
zou gaan voor een clean bulk.
rustig aan aankomen en vet laag houden.
Is volgens mij ook geen 18% ....
abs hebben ook al enigszins definitie...

dit
 
Cleanbulk ++
 
Back
Naar boven