Fitness Seller

Nu op Canvas: doping / anabolen

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Check Canvas, gaat over doping en anabolen.
 
Ben het aan het opnemen!
 
Bedankt, interessant om eens te kijken.
 
volg het met een half ook, net top gear nog eens gezien :p
 
Smerige streken.....wat wil je met die rooien?
 
Damn gemist!!

Was bigger stronger faster aant kijken haha..

Iemand wat opgenomen / kans op upload?
 
Damn gemist!!

Was bigger stronger faster aant kijken haha..

Iemand wat opgenomen / kans op upload?

Niets nieuws eigenlijk, gewoon hoe die smerige communisten hun eigen volk naar de donder hebben geholpen.
Vrouwelijke atleten aan de test en dboll........
 
meer dan 10percent van de gebruikers van toen heeft nu kanker?? Vele jonge atleten zijn eraan gestorven ?? Dat ze dan ook maar s de namen erbij gezegd hadden , volgens mij overdrijven ze toch wel ferm
 
meer dan 10percent van de gebruikers van toen heeft nu kanker?? Vele jonge atleten zijn eraan gestorven ?? Dat ze dan ook maar s de namen erbij gezegd hadden , volgens mij overdrijven ze toch wel ferm

Ja heb je gelijk in.

Maar vergis je niet in de klachten die een vrouw over houd als ze allerlei zooi ''moet'' nemen voor de glorie van de staat.
 
Haha damn.. ellendige k*taflevering dus weer!
 
Ja heb je gelijk in.

Maar vergis je niet in de klachten die een vrouw over houd als ze allerlei zooi ''moet'' nemen voor de glorie van de staat.

ja,die ene vrouw was gewoon n man geworden,toch schandalig wat ze toen deden
 
Ja, je zou er bijna nazi van worden als je dat ziet..
 
tgaat precies alleen over turinabol

chance dat ze die toen geen tren gaven ofzo:p
 
khoor het al, weer enkel de nagativiteit dus :)
 
Ja negativiteit, maar in dit geval geheel terecht. Die atleten (vrouwen!) kregen gewoon testosteron, dbol en winstrol toegediend op hun 15-16 j en jonger! Heel hun lichaam naar de knoppen en sommige zelfs verplicht om vandaag als man door het leven te gaan door de verminking van hun lichaam. Zoals Maus zegt gewoon smerige communistenstreken ten koste van anderen. Dit is gewoon een voorbeeld van hoe anabolen misbruikt kunnen worden, het kan ook anders.
 
Helaas gemist, was voor de 2de keer Bigger Stronger Faster aan het kijken.
Iemand een naam/link van deze aflevering?
 
Gemist k*tzooi, opvallend dat er veel media aandacht is voor AS zowel positief als negatief, damn volgens mij nooit zo erg gweest als nu of niet!

Ja negativiteit, maar in dit geval geheel terecht. Die atleten (vrouwen!) kregen gewoon testosteron, dbol en winstrol toegediend op hun 15-16 j en jonger! Heel hun lichaam naar de knoppen en sommige zelfs verplicht om vandaag als man door het leven te gaan door de verminking van hun lichaam. Zoals Maus zegt gewoon smerige communistenstreken ten koste van anderen. Dit is gewoon een voorbeeld van hoe anabolen misbruikt kunnen worden, het kan ook anders.

Ooh dus toch wel een goeie doc. damn ik baal dat k m gemist heb :mad:
 
Het was een documentaire met de naam The great olympic drug scandal.

En daar is dit de torrent van volgens mij: [Link niet meer beschikbaar]

Ben hem nu aan het downloaden, heb hem ook gemist.
 
Back
Naar boven