Fitness Seller

nu zie je pas hoe goed hans teeuwen is!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boeit me niet dat ie oud is...gaat erom dat ie goed is....
 
boeit me niet dat ie oud is...gaat erom dat ie goed is....

verkapt-ik-probeer-rellen-te-veroorzaken-tussen-nederlanders-en-turken-topic.

old
 
Het is 5 dagen geleden ofzo gepost:)....
 
nee hoor helemaal niet...niet zo dom lullen.. ok het gaat mij erom dat hans teeuwen verbaal zo sterk is...en die drie meisjes dachten hem effe uit te kunnen lullen omdat ze zich weer eens beledigt voelen...
iedereen let altijd alleen maar op wat nederlanders of andere zeggen over moslims...hans teeuwen en andere cabaretier halen andere geloven net zo diep door de stront heen...omdat het gewoon de belangrijkste reden is voor al het gezeik wat er in de wereld speelt...
 
hansje teeuwen, hansje teeuwen, lalalala!
 
moet eens in dat submenu van het filmpje van shutterspeed kijken naar IMPROVISATIE, zalig :roflol:
 
nee hoor helemaal niet...niet zo dom lullen.. ok het gaat mij erom dat hans teeuwen verbaal zo sterk is...en die drie meisjes dachten hem effe uit te kunnen lullen omdat ze zich weer eens beledigt voelen...
iedereen let altijd alleen maar op wat nederlanders of andere zeggen over moslims...hans teeuwen en andere cabaretier halen andere geloven net zo diep door de stront heen...omdat het gewoon de belangrijkste reden is voor al het gezeik wat er in de wereld speelt...

goed gezegd,ben het er volledig mee eens
 
Hans Teeuwen for president!

En inderdaad, de 3 meiden die hem zouden "interviewen" waren duidelijk niet voorbereid.
Niet luisteren naar glasheldere argumenten, maar gewoon je (onterechte)stelling blijven herhalen... Erg jammer.
 
****in terechte verbale afslachting.

Hans dropt de bom.
 
Back
Naar boven