AndroidHealthClinic

Nul libido

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
6 jun 2017
Berichten
19
Waardering
2
Heb al een tijdje geen libido meer en dit komt waarschijnlijk omdat ik onverantwoord om ben gegaan met oestrogeen.

5/4/17 Was ik op 250mg test e, 400mg tren e en heb toen besloten om dianabol er nog bij te doen. Van AI heb ik letro in huis en ga hier dus ook voorzicht mee om. Na 4 weken dianabol merkte ik nog steeds niet van estrogen side effects tot opeens de symptomen van gyno weer begonnen. Laten we zeggen dat een paar keer x 0,625mg letro niet helpte en ik een beetje ongerust werd (6 dagen na elkaar 0,625mg genomen).

Ondertussen heb ik mijn lesje wel geleerd, adex in huis gehaald en nu enkel nog op 500mg test e en 25mg proviron (meer maakt niet uit, steeds geen libido). (gebruik ook melanotan 2 en daar merk ik ook niets van).
Ben nog maar net overgeschakelt op adex (0,5mg EOD), maar mijn tepels zijn precies nog gevoelig, meer nemen of AI vervangen door nolva?

Ik ga deze week wel ergens naar de dokter voor bloed onderzoek. Echt kut totaal geen zin in seks.
 
Laatst bewerkt:
Je geeft het antwoord zelf, bloed trekken. Al je hormonen laten checken
 
Ik maak er niet uit op of je nou nog on bent of niet. Want als je niet on bent moet je geen arimidex of dergelijke nemen.

Als je off bent, welke na kuur heb je genomen?

Als je on bent, en het gaat je om je libido, dan zou ik Proviron naar 75mg op krikken en zelfs evt mast er bij doen. Qua toegevoegde waarde ten aanzien van progressie in je kuur zal die combi waarschijnlijk niet veel betekenen, maar die combi zorgt vaak wel (bij mij ook) voor libido verhoging.

Als je daadwerkelijk gyno hebt, is Nolva je eerste keuze. Werkt dat niet dan evt letro. Maar dat killt weer je libido.
 
Als je Tren hebt gebruikt kunnen de problemen ook prolactine gerelateerd zijn. Dan doet een AI niks.

Zoals al eerder aangegeven, bloedtest om zeker te zijn.
 
Ben nog altijd on, 500mg test e en 25mg proviron (zal hogere dosis toch terug proberen).

Na 14 weken met tren gestopt omdat trensomnia en cough niet meer waren te overleven. Gewoonlijk nam ik 0,5-1mg caber per week.

Wat is het beste om te doen, adex of nolva gebruiken? Het is toch niet zo verstandig om extra oestrogeen in je lichaam te hebben en enkel de receptoren te blokkeren met nolva?
 
Ben nog altijd on, 500mg test e en 25mg proviron (zal hogere dosis toch terug proberen).

Na 14 weken met tren gestopt omdat trensomnia en cough niet meer waren te overleven. Gewoonlijk nam ik 0,5-1mg caber per week.

Wat is het beste om te doen, adex of nolva gebruiken? Het is toch niet zo verstandig om extra oestrogeen in je lichaam te hebben en enkel de receptoren te blokkeren met nolva?


Je had je iets beter in moeten lezen over Proviron: het is namelijk bij 250mg Test ==> 25mg Proviron.
Jij moet dus 50mg hebben!

Aan hCG doe je ook niet of wel?

Beter ga je off en blast je hCG de laatste 2 weken tijdens je test mee en start je nakuur met Clomid. Want als je niet weet hoe je dit moet verhelpen dan kan je beter stoppen en het weer allemaal op orde maken. (hoe langer je kuurt hoe langer het herstel er van wordt)
 
Om eerlijk te zijn ik heb een paar dagen +100mg proviron geprobeerd en dat had geen effect op mijn libido.

Binnenkort 1 maand hcg (2x 500mcg per week of 3x 250mcg). Ben wel nog niet zeker hoe ik die extra oestrogeen moet oplossen.
En dan voor de rest van de zomer masteron erbij.

Ben niet van plan om on en off te gaan aangezien ik wel graag met een hoog libido rond loop.
 
Om eerlijk te zijn ik heb een paar dagen +100mg proviron geprobeerd en dat had geen effect op mijn libido.

Binnenkort 1 maand hcg (2x 500mcg per week of 3x 250mcg). Ben wel nog niet zeker hoe ik die extra oestrogeen moet oplossen.
En dan voor de rest van de zomer masteron erbij.

Ben niet van plan om on en off te gaan aangezien ik wel graag met een hoog libido rond loop.
Ja, maar als je door kuren je libido kwijt bent, en je dat belangrijk vindt, dan stop je toch gewoon even? AAS hebben nu eenmaal als bijwerking dat ze je libido kunnen verlagen.

Daarbij zit je met verhoogd oestrogeen in je maag. Hoe hoog die is, weet je niet, want dat kan alleen een bloed test uit wijzen.

Heb je daadwerkelijk gyno? Is dat vastgesteld? Of heb je gewoon opgezette klieren?
 
Begin symptomen van gyno, hard bolletje onder de tepel en daarna groeide het voort naar een beetje weefsel onder de tepel.
Maar dat is nu ondertussen geen probleem meer, tijdje 10-20mg nolva per dag genomen.

AAS kunnen toch enkel je libido verhogen? Indirect mss verlagen door oestrogeen.
 
Begin symptomen van gyno, hard bolletje onder de tepel en daarna groeide het voort naar een beetje weefsel onder de tepel.
Maar dat is nu ondertussen geen probleem meer, tijdje 10-20mg nolva per dag genomen.

AAS kunnen toch enkel je libido verhogen? Indirect mss verlagen door oestrogeen.
Zeker niet. Genoeg mensen die door verschillende soorten aas hun libido kwijt zijn.

Anabole Steroïden
 
Laatst bewerkt:
Te weinig oestrogeen zorg er ook voor dat je Libido compleet verdwijnt, dus je weet niet waar je nu staat
 
Te weinig oestrogeen zorg er ook voor dat je Libido compleet verdwijnt, dus je weet niet waar je nu staat

Klopt enige wat ik merk op dit moment is gevoelige tepels (en op dit moment neem ik 10mg nolva).
Bij laag oestrogeen kan ik maar 2 uur wakker blijven.
 
Klopt enige wat ik merk op dit moment is gevoelige tepels (en op dit moment neem ik 10mg nolva).
Bij laag oestrogeen kan ik maar 2 uur wakker blijven.
Hoe weet jij dat je laag oestrogeen hebt? Heb je een mobiel laboratorium?
 
Hoe weet jij dat je laag oestrogeen hebt? Heb je een mobiel laboratorium?
Nope wil alleen maar zeggen toen ik teveel letro achter elkaar nam kon ik maar 2 uur wakker blijven. Toch een symptoon van laag oestrogeen?
Had toen geen last van gewrichtspijn ofzo
 
Nope wil alleen maar zeggen toen ik teveel letro achter elkaar nam kon ik maar 2 uur wakker blijven. Toch een symptoon van laag oestrogeen?
Had toen geen last van gewrichtspijn ofzo
Kan ja. Maar op 600mg tren kan ik ook de hele dag slapen hoor. En dat is niet omdat Mn oestrogeen dan zo hoog is.
Bedoel meer te zeggen dat het vaak speculeren is hoe je bloed beeld er uit ziet.
Als je het kunt missen, zou je een bloed test kunnen laten doen via bloedwaardentest.nl Dan weet je hoe je er voor staat.
 
0.5 a de eod is imo ook niet echt verstandig, sowieso zonder bloedwaarde te kennen anti oestrogene nemen is niet slim!
 
0.5 a de eod is imo ook niet echt verstandig, sowieso zonder bloedwaarde te kennen anti oestrogene nemen is niet slim!
Inderdaad 0,25mg eod is de aangeraden dosis voor 500mg test
Momenteel doe ik 2 dagen 0,25mg en dan 1 dag 0mg omdat mijn tepels nog steeds gevoelig zijn
 
0.5 a de eod is imo ook niet echt verstandig, sowieso zonder bloedwaarde te kennen anti oestrogene nemen is niet slim!
Bij welke bloedwaarde zou jij dan wel een anti-oestrogeen nemen en bij welke niet?
 
Bij welke bloedwaarde zou jij dan wel een anti-oestrogeen nemen en bij welke niet?

Elk mens ervaart zijn hormoon balans anders , sprekend voor mijn eigen voel ik me goed op E2: 35pg/ml
 
Back
Naar boven