Fitness Seller

Nut van deca naast bv. Test. x (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yankeefive

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 jul 2006
Berichten
1.231
Waardering
0
Wat is nou eigenlijk de functie van het stacken van deca (oftewel decanoate-durabolin) met een Testosterone injectable?
Ik heb vernomen dat deca minder aromatiseerd, de gewrichten smeerd, maar niet zal zorgen voor brute massa zoals test. dat wel doet.

Ben ik warm met deze stelling?
 
Ga maar van uit dat deca voor brute kwantitatieve massa is.
 
Deca is 2,5 x anaboler dan test. Zorgt dus zeker wel voor brute massa.
 
Het verhoogt tevens ook de eiwit synthese dus de eiwitten die je tot je neemt worden beter gebruikt.
 
Wat is nou eigenlijk de functie van het stacken van deca (oftewel decanoate-durabolin) met een testosteron injectable?
Ik heb vernomen dat deca minder aromatiseerd, de gewrichten smeerd, maar niet zal zorgen voor brute massa zoals test. dat wel doet.

Ben ik warm met deze stelling?

deca is DE shizzle for sheezy my neezy;)
 
Deca zal meer aromatiseren aangezien je er meer vocht van vasthoudt. Het is bekend dat deca zorgt voor vocht en vetopslag.
 
Deca zal meer aromatiseren aangezien je er meer vocht van vasthoudt. Het is bekend dat deca zorgt voor vocht en vetopslag.


Idd,meeste mensen denken aan 100% kwaliteit spiermassa,zeker newbies.
Maar vet en vocht is zekers het geval,flinke kiloos,alleen geen biefstuk,meer een paar kilo sappige karbonaatjes:D
 
I love deca als extra-tje naast test, maar denk dat ik ook erg van tren en bold ga houden. Ie geval zeer goede ervaring met Deca.
 
Ben nog lang niet van plan te gaan kuren, misschien over 2 jaar oid. Zal waarschijnlijk beginnen met een basic kuurtje zoals ~500mg Test.E 1-10 inc. nette nakuur. Deca zal misschien leuk zijn om erbij te doen bij een volgende keer.

Hoe zit het trouwens met de injecties? Wat zou een mooie dosis zijn voor een eerste keer? Hoe vaak injecteren, en samen met je test. ?
 
250 mg test of 500 mg

en 200 mg deca zou leker zijn
en evenueel dbo als kickstart
 
Deca zal meer aromatiseren aangezien je er meer vocht van vasthoudt. Het is bekend dat deca zorgt voor vocht en vetopslag.

aangezien ik ecto was heb ik van vet geen last en van vocht heel klein beetje
dus verschilt van persoon tot persoon
 
Back
Naar boven