MuscleMeat

Nut van multi-vits supplementen?


Bezoekers in topic

coltivatore

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
15 jul 2004
Berichten
645
Waarderingsscore
13
Heb zelf nu niks meer op gezicht alleen nog paar plekjes nek en schouders. Maar heb het idee dat dat voorral kwam omdat er veel zink zat in mijn multi vits. Toen ik zink tabletten los erbij nam had ik namelijk nog minder acne.

Als je extra zink erbij neemt doe dat dan niet rondom een maaltijd waar calcium in zit (dus ook niet tegelijk met een multivit waar calcium in zit). De zink wordt dan namelijk nauwelijks opgenomen.
 

pokerladron

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 aug 2010
Berichten
5.521
Waarderingsscore
472
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Als je extra zink erbij neemt doe dat dan niet rondom een maaltijd waar calcium in zit (dus ook niet tegelijk met een multivit waar calcium in zit). De zink wordt dan namelijk nauwelijks opgenomen.
Thx neem de multi vit en zink wel tegelijk nu. Zal is gaan kijken wat er allemaal precies inzit.
 

Naar boven