XXL Nutrition

Nut van Winstrol bij Test E kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ramon67

Cool Novice
Lid geworden
27 aug 2014
Berichten
177
Waardering
6
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik lees veel over Winny tabs met Test kuren.

Maar de een spreekt zich nogal tegen met de ander.

Ik bedoel:
Sommige zeggen dat het om te cutten is en sommige zeggen dat t een massa pakker is.
Je wordt er droger van.

Ik heb al ervaring met Test,maar gaat t mij helpen die Winstrol?

Laatste kuur werd ik wat bloated(logisch)en toen ik klaar was bleef ik 76 kg aan overhouden.

Ik hoef dus niet te cutten,maar wat gaat t mij nou opleveren samen met Test?

Graag hoor ik ervaringen.
 
ten eerste is die bloat niet 'logisch', nergens voor nodig.
Cutten/bulken doe je dmv voeding. Het gaat je een sneller on gevoel geven tijdens je kuur met lange esther, een droge harde look, evt droge gewrichten
 
Ok de term bloated is wat overdreven misschien voor jou.

In mijn geval wel,want 3 jaar geleden woog ik nog maar 68.

Ben dmv van juiste voeding en training voller geworden.

Ik heb nu ook een harde look met een vetpercentage van 10%.

Dus heeft het voor mij nut?

Bedankt voor je reactie iig.
 
Mwah, vind orals sws kut. Misschien leuk voor wedstrijdprep. Als je je kuur snel wilt voelen prik je maar test prop.
 
Dus je traint 3 jaar, hebt 10 kg gewonnen en nog gekuurd ook?
 
Dus je traint 3 jaar, hebt 10 kg gewonnen en nog gekuurd ook?
Zag t ook al. Ga er tegenwoordig niet eens meer wat van zeggen. :o Mensen gaan toch wel gebruiken, zeker als ze al een x een cycle hebben gehad..
 
Beste Ramon,

Ik vind je stats niet zo heel best als je al 1 kuur hebt gehad.

Winstrol is nuttig als kickstart.. je wint er geen 10kg extra vetvrije massa mee.

Succes verder met kuren Ramon.
 
ik denk dat het geen nut heeft om nog te zeggen dat het waardeloos is dat hij met deze stats gekuurd heeft. bovendien is het eigen keuze dus who cares.

OT: Winstrol wordt je wat harder van miss wat vasculairder maar gaat niet heel veel massa brengen.
 
Oh God. ..gaan we weer.

Voor diegene die een normaal antwoord hebben gegeven...dankjewel..

Voor diegene die zeggen...gekuurd met deze stats?...Wordt er beetje moe van..Hoe kan je oordelenover mijn bouw en waar ik vandaan kom.

Na 6 jaar trainen mag ik me eigen best wel kietelen met een kleine test beginnerskuur.

En geloof me...75% wat hier op t forum zit knalt er na een half jaar al een kuur in.

Don't judge me.
 
Ben niet zo iemand die er groot uit wilt zien,omdat het festival seizoen er aan komt.

Ik heb altijd al moeite gehad om zwaarder te worden.

Ik doe al vanaf me 20e aan kickboksen(nu 40)en ben daar 5 jaar geleden mee gestopt.
Diverse prijzen er mee naar binnen gesleept.

Was t zat om skinny te blijven en richtte me daarom op fitness en pastte me eten aan.

Ik rook niet.
Ik drink niet.
Gebruik geen drugs.

Dat kunnen wel van de zogenaamde Sjakies hier niet zeggen toch.?!!

Nee lekker prikken en slikken...beetje MDMA op festivals en daarna pleuren ze in een dip.
 
lekker aan de pep allday om yearround 5%-er te zijn whatsgoooooooooooood
 
  • Like
Waarderingen: mdox
Ben niet zo iemand die er groot uit wilt zien,omdat het festival seizoen er aan komt.

Ik heb altijd al moeite gehad om zwaarder te worden.

.Was t zat om skinny te blijven en richtte me daarom op fitness en pastte me eten aan.

Ik rook niet.
Ik drink niet.
Gebruik geen drugs.

Dat kunnen wel van de zogenaamde Sjakies hier niet zeggen toch.?!!


Nee lekker prikken en slikken...beetje MDMA op festivals en daarna pleuren ze in een dip.

Moeite met zwaarder worden ligt wrs aan je dieet.
wrs is je dieet dus gewoon slecht.
 
Laatst bewerkt:
Ben niet zo iemand die er groot uit wilt zien,omdat het festival seizoen er aan komt.

Ik heb altijd te weinig gegeten.

Ik doe al vanaf me 20e aan kickboksen(nu 40)en ben daar 5 jaar geleden mee gestopt.
Diverse prijzen er mee naar binnen gesleept.

Was t zat om skinny te blijven en richtte me daarom op fitness en pastte me eten aan.

Ik rook niet.
Ik drink niet.
Gebruik geen drugs.

Dat kunnen wel van de zogenaamde Sjakies hier niet zeggen toch.?!!

Nee lekker prikken en slikken...beetje MDMA op festivals en daarna pleuren ze in een dip.
fixed
 
De meeste (serieuze DBB'ers) kuren hier zeker niet na een half jaar. Daar ben ik van overtuigd.

Neemt niet weg dat de meesten nog zeker niet op hun natuurlijke max zaten, waaronder ikzelf. Maar de meesten weten wat hun doel is, hun voeding is top, trainen goed voor elkaar, goede kennis van AAS en hebben veel discipline.

We zeggen niet dat je niet moet gaan kuren. Alleen je kan nog wel wat natty gainen. Maar ik denk dat het probleem is dat je te weinig eet. Eten als een meisje van 14 tijdens het kuren levert geen resultaat op!!!
 
Winny kickstart kan prima.

Maar als je na je vorige kuur nog altijd 76kg weegt zou ik het anders aanpakken:

Test E 500mg EW
250g kip + 250g rijst + groente naar keuze boven op je huidige dieet. ED

Daar ga je lekker op gainen!
 
De meeste (serieuze DBB'ers) kuren hier zeker niet na een half jaar. Daar ben ik van overtuigd.

Neemt niet weg dat de meesten nog zeker niet op hun natuurlijke max zaten, waaronder ikzelf. Maar de meesten weten wat hun doel is, hun voeding is top, trainen goed voor elkaar, goede kennis van AAS en hebben veel discipline.

We zeggen niet dat je niet moet gaan kuren. Alleen je kan nog wel wat natty gainen. Maar ik denk dat het probleem is dat je te weinig eet. Eten als een meisje van 14 tijdens het kuren levert geen resultaat op!!!


3800 kcal per dag.

Koolhydraten vetten en eiwitten netjes in balans.

Als ik op 4000 kcal per dag zit krijg ik een buik.

Mijn voedingsschema is top...immers gekregen van een DBB hier op t forum en van de boys uit mijn sportschool.

Maar ik verdedig me weer helaas..
Dit terwijl ik toch alleen iets vroeg over Winstrol
 
3800 kcal per dag.

Koolhydraten vetten en eiwitten netjes in balans.

Als ik op 4000 kcal per dag zit krijg ik een buik.

Mijn voedingsschema is top...immers gekregen van een DBB hier op t forum en van de boys uit mijn sportschool.

Maar ik verdedig me weer helaas..
Dit terwijl ik toch alleen iets vroeg over Winstrol

At je dat vroeger ook?
 
Back
Naar boven