XXL Nutrition

Nut van Winstrol bij Test E kuur.

Bezoekers in dit topic

Winstrol is rommel als je het niet voor een wedstrijd gebruikt imo. Meer sides dan resultaat.
Pak dan dbol/anavar/tbol oid heb je kans dat je er daadwerkelijk nog iets aan hebt

Ja iedereen oordeelt. Niet om jou af te zeiken, maar om je in te laten zien dat als je 10kg aankomt in 3jaar je wellicht toch niet op het juiste pad bent en kuren dus ook geen oplossing voor je probleem is:thumbup:
 
Oh God. ..gaan we weer.

Voor diegene die een normaal antwoord hebben gegeven...dankjewel..

Voor diegene die zeggen...gekuurd met deze stats?...Wordt er beetje moe van..Hoe kan je oordelenover mijn bouw en waar ik vandaan kom.

Na 6 jaar trainen mag ik me eigen best wel kietelen met een kleine test beginnerskuur.

En geloof me...75% wat hier op t forum zit knalt er na een half jaar al een kuur in.

Don't judge me.

Als je echt wil kuren voor mij geen probleem, maar kom dan niet af met van die excuses. Gewoon beter vragen stellen met een goed gedetailleerde uitleg ofwel helemaal geen, dan kan je die reacties gewoon negeren.

OT: Ik zie kuren altijd op "lange" termijn, dus tenzij in prep lijken orals me nutteloos (pro's en contra's overwogen).
 
Als je heel moeilijk aan komt dan is 10 kg toch een mijlpaal. Doe het rustig aan met "kuren" en let meer op je voeding.
Ga toch weg met dat moeilijk aankomen. Achterlijk gedoe. Moeilijk eten, dat is de enige reden waarom je moeilijk aankomt
 
Als je heel moeilijk aan komt dan is 10 kg toch een mijlpaal. Doe het rustig aan met "kuren" en let meer op je voeding.

op 3 jaar tijd? 3,3 kg per jaar. Dan doe je wat verkeerd lijkt mij. En moeilijk aankomen is bijna altijd een kwestie van voeding.

Als je al heel wat kilos gewonnen hebt dan is 3,3 op een jaar niet slecht. Maar in het begin moet je meer kunnen winnen.

TS is 1m76 en weegt 76 kg. Dat haal je heel makkelijk zonder te kuren.
 
Als je heel moeilijk aan komt dan is 10 kg toch een mijlpaal. Doe het rustig aan met "kuren" en let meer op je voeding.

Ja ik kom moeilijk aan idd.
Zou graag het lichaam van een endomorph willen hebben,maar helaas is dat niet zo.

Een ecto die echt alles eraan doet zoals de oude Frank Zane...Ja geweldig,maar daar ben ik me gezondheid te lief voor
 
3,3 kg vvm per jaar is toch niet verkeerd als ecto? Inclusief vp is t wel wat weinig maar denk dat we t nu over spiermassa hebben?
 
3,3 kg vvm per jaar is toch niet verkeerd als ecto? Inclusief vp is t wel wat weinig maar denk dat we t nu over spiermassa hebben?

Ik denk dat die 10 kg gewoon 10 kg op de weegschaal is.
 
Dus je traint 3 jaar, hebt 10 kg gewonnen en nog gekuurd ook?
Hoe hypocriet. Dit geldt voor 90% van de gebruikers. De meesten op dit forum zijn al begonnen met AS na nog geen twee jaar trainen. En als ze meer dan 10 kg waren bijgekomen in die tijd, was het omdat ze extreem mager waren. Dan is het niet moeilijk om 15kg te winnen binnen twee jaar.
 
+1

"Kuren is huren",....."ik blijf het toch zeggen hoor"!! ;)
 
Sorry maar ik was pas een 'ecto' met 54kg op 178cm.. ik ben binnen 3 jaar naar 80kg gegaan terwijl ik het eerste jaar echt niks begreep van dat ik meer moest eten en wat ik moest eten.
En dat was nog zonder kuren.
3,3kg per jaar is echt dramatisch.
Ohja, en ecto, endo, meso gedoe is bullshit.
Ligt gewoon helemaal aan je eet gedrag.
Hoe jij opgevoed bent, of jezelf hebt aangeleerd te eten bepaald hoe je na je pubertijd oogt (acto, endo, meso), maar dat bepaald verder niks over je verdere keuzes.

En om even terug te komen op je vraag: zoals je het zegt lijk je eigenlijk geen drol te weten over anabolen terwijl je ze al neemt.
Waarom zou winstrol je magisch droger maken? als je begrijpt wat winstrol voor effect heeft (harde tijdelijke look en een beetje kracht, misschien 1 a 3kg met geluk), dan kan je toch zelf ook wel bedenken wat het nut van winstrol bij je test-e is?
Het is het zelfde als alcohol bij je cola doen... Het verschil is dat er dan alcohol in je cola zit.

Dat de meningen verschillen over wel en niet doen is alleen maar omdat sommige mensen tegen orals zijn omdat de werking vaak zwakker is en het is schadelijker.
Voor de rest is meer anabolen natuurlijk meer gains, maar ook meer sides.
Dus het is 100% persoonlijke voorkeur.
 
Als je veel last hebt van vocht bij gebruik van test e kan je het beste een ai zoals arimidex of aromasin nemen.
 
Ga toch weg met dat moeilijk aankomen. Achterlijk gedoe. Moeilijk eten, dat is de enige reden waarom je moeilijk aankomt

Ik lees het en like het, spuugzat van mensen die roepen kom niet aan. Lam stralen moeten hun hobby niet zoeken in trainen maar in eten, en daarbij train je.

Heb 64kg gewogen toen ik begon met trainen. Verdiepte me zelf en begon 4500cal te eten. Kwam 20kg aan zonder kuur in 3/4 maanden, mijn hobby was eten!

Verder slik en spuit wat je wilt, eerste kuur voor jou raad ik aan deca/test. Blijf van de winstrol af je hebt geen spieren om te showen dus strak staan heeft geen zin. Niet stom bedoelt gewoon jip & janneke taal ✌.
 
Ben niet zo iemand die er groot uit wilt zien,omdat het festival seizoen er aan komt.

Ik heb altijd al moeite gehad om zwaarder te worden.

Ik doe al vanaf me 20e aan kickboksen(nu 40)en ben daar 5 jaar geleden mee gestopt.
Diverse prijzen er mee naar binnen gesleept.

Was t zat om skinny te blijven en richtte me daarom op fitness en pastte me eten aan.

Ik rook niet.
Ik drink niet.
Gebruik geen drugs.

Dat kunnen wel van de zogenaamde Sjakies hier niet zeggen toch.?!!

Nee lekker prikken en slikken...beetje MDMA op festivals en daarna pleuren ze in een dip.

Ik krijg een beetje het idee dat je stiekem altijd al een Sjakie hebt willen zijn? Beetje vreemd dat je zo uithaalt naar anderen, snap niet wat je ermee wilt bereiken. Beetje jammer dit.

Om een antwoord te geven op je vraag:

Winstrol wordt vaker gebruikt als kicker van je kuur, hiernaast wordt het ook vaker gebruikt tijdens het cutten vanwege de hardere look wat winstrol geeft. Een echte massabouwer is het niet, daar zijn betere middelen voor te vinden..
 
Cool, weer een ramon67 topic. Altijd vermakelijk :wave2:
 
Ik krijg een beetje het idee dat je stiekem altijd al een Sjakie hebt willen zijn? Beetje vreemd dat je zo uithaalt naar anderen, snap niet wat je ermee wilt bereiken. Beetje jammer dit.

Om een antwoord te geven op je vraag:

Winstrol wordt vaker gebruikt als kicker van je kuur, hiernaast wordt het ook vaker gebruikt tijdens het cutten vanwege de hardere look wat winstrol geeft. Een echte massabouwer is het niet, daar zijn betere middelen voor te vinden..

Wat lul je nou over Sjakie man?
 
Back
Naar boven