AndroidHealthClinic

'nutral' Igf1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke ik ga voor deze dan - Microfine insulinespuiten 0,5ml U40 0,30mm (30G) x 8mm :D thx
 
ECLIPSE zei:
oke ik ga voor deze dan - Microfine insulinespuiten 0,5ml U40 0,30mm (30G) x 8mm :D thx

Die heb ik ook. Zet het altijd in me delts.
 
Damn, nog een hele week wachten voor mij! :D
 
Heb ook igf-1 r3. in totaal zet ik 3 flesjes verdeeld over 30 dagen.
Zet 100 mcg pd inclusief dagelijks 40 mg stanozolol tabs van gs en 10 ml overdrive van gs pw.
Kan hypo bevestigen..heb dat na advies opgelost door na de shot 50 gram dextrose te drinken opgelost in water.
Idd dikkere armen gekregen(terwijl ik die zo goed als niet train!!!)
Pomp heb ik nog nix van ondervonden : (
 
intressant igf lr3. maar hoe zit het met de prijs? weet wel dat daar hier niet over gepraat word,maar kan er iemand zeggen of het echt zo duur is als gh? of valt het wel mee?
 
Is een stuk goedkoper,kerel.
 
deef zei:
Heb ook igf-1 r3. in totaal zet ik 3 flesjes verdeeld over 30 dagen.
Zet 100 mcg pd inclusief dagelijks 40 mg stanozolol tabs van gs en 10 ml overdrive van gs pw.
Kan hypo bevestigen..heb dat na advies opgelost door na de shot 50 gram dextrose te drinken opgelost in water.
Idd dikkere armen gekregen(terwijl ik die zo goed als niet train!!!)
Pomp heb ik nog nix van ondervonden : (

ter info,
van welk lab komt je product en hoelang gebruik je het al? tx
 
de gemiddelde prijs voor 1000mcg zal liggen tussen de 300-500 euritjes en dan zal je asl je op 100mcg per dag gaat zitten een kitje of 4 nodig hebben voor een lekkere igf only kuur.

@ jfs: waarom in je delts in je bicep is toch veel makkelijker?
 
Denk jij dat het beter werkt als je het in je biceps zet,Kev?

Merk je echt aanzienlijk verschil dan?
 
kevinlorenzin zei:
de gemiddelde prijs voor 1000mcg zal liggen tussen de 300-500 euritjes en dan zal je asl je op 100mcg per dag gaat zitten een kitje of 4 nodig hebben voor een lekkere igf only kuur.

@ jfs: waarom in je delts in je bicep is toch veel makkelijker?

Die gemiddelde prijs is voor igtropin
Voor dezelf kwaliteit en ander merk zit je tussen de 160-225 in per 1000 mcg.

En op 100 mcg per dag heb je geen 4 kitten nodig aangezien 4 weken wordt aangeraden of 6 weken het echte maximum
 
Zelfde als die boven aan dit bericht(zie foto)...nutral.
Ben begonnen 21-7.
Ben het trouwens eens met het feit dat je aan een maand hooguit 1.5 genoeg hebt..heb diezelfde info gekregen!!!
 
Heb ook dezelfde batch en vvd als hierboven genoemd...!!!
 
allemaal aan de IGF !!!! Ik wil meer ervaringen horen, jongens!
 
deef zei:
Heb ook dezelfde batch en vvd als hierboven genoemd...!!!

ja deef, wat zijn de resultaten bro? @dosage?
 
kevinlorenzin zei:
@ jfs: waarom in je delts in je bicep is toch veel makkelijker?

Zal het eerst komende keer eens proberen. Voorzover ik weet lopen daar echter beduidend meer adertjes dan in je delts. Zou eigenlijk niet weten waarom biceps makkelijker zou zijn. Delts gaat echt prima, neem vk of zk schouders gewoon, prop die naald erin, met zelfde hand als je 'm vasthoudt ff aspireren en erin spuiten. Klaar. En je voelt er geen ruk van, ook niet echt met 25G.
 
OK, ik heb even (zonder zeveren) een experimentje gedaan met het trainen met en zonder igf.

1ste foto (links) werd genomen verleden zaterdag na een tricep-training ZONDER IGf..

2de foto (rechts) werd genomen vandaag 'dinsdag' na tricep-training MET igf Pre-Workout 100mcg..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
het resultaat spreekt voor zichzelf.. of is dit placebo :D ?

voor de objectiviteit toch even zeggen dat mn gewicht zaterdag op 72,8 stond en vandaag op 73,4 netto, ook bezig met dbol sinds gister..
 
jammer dat die d-bol erbij zit...
Anders was het iets duidelijker geweest...
toch alsnog netjes
 
ik zet hem meestal ook pre workout ik vind dan de pomp zo lekker he!! echt super hoe meer pomp hoe beter, net zo lekker als klaarkomen :p :p bijna dan he!!
 
Hey Willem,heb je het over 2 triceps verdeelt dan?

2x 50mcg?

@Kev

Jij bent gestoord! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven