AndroidHealthClinic

'nutral' Igf1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Testo zei:
Hey Willem,heb je het over 2 triceps verdeelt dan?

2x 50mcg?

@Kev

Jij bent gestoord! :D


niet nodig,lr3 heeft geen plaatselijk effect.

-rodge
 
willlem zei:
om zeker te zijn dat al het spul in je lijf zit, maarja ik heb het dan over uiterst minieme hoeveelheden..

zoals die laatste druppel AS die ng in je naald zit, nadat je het hebt gezet
maar hier gaat het om igf = belangrijker

maja, ik ga jullie advies nu toch maar volgen, al dat gepruts is niet zo veel waard


met zulke kleine hoeveelheden is het zeker wel de moeite waard.gewoon de igf erin trekken dan een luchtbelletje en dan de BW,laat de lucht bel de boel mengen door hem heen en weer te bewegen.

-rodge
 
ECLIPSE zei:
en voor de igf-lr3 is de aanwezigheid van een bepaald proteine (igf-lr3 binded protein??) noodzakelijk om zijn werk goed te doen.. maargoed ik heb er nog niet genoeg kennis van om een goed oordeel te plaatsen.. ik heb me nog niet goed genoeg verdiept in de materie.. de conclusie lijkt te zijn dat je er iig de meeste resultaten uit haalt als je het stackt..


lr3 bind slecht met igf binding protein en dit is waarom hij zo'n lange half life heeft in tegenstelling to gewone igf.hierdoor kan je het ook heel goed combineren met hoge doses t3.de igf gaat de catabole werking van t3 tegen en de lr3 heeft geen last van de verhoogde hoeveelheid igf BP van de t3.

-rodge
 
Igf-1 rocks!
Jammer van de onwijze suikerbehoefte na het zetten.

Wanneer zetten jullie? 's ochtends / 's avonds?
Is er nou echt daadwerkelijk verschillen tussen subcutaan en intramusculair zetten?
Als je in de getrainde spier zet, hoe zet je dan?
Aangezien je meestal meer als 1 spiergroep per dag traint, bv borst + tricep.
Verdeel je dan de dosis over 2 triceps en over je rug?
 
ik zet gewoon altijd subcutaan in me buikvet.
 
@ kevinlorenzin.. jij gaat 2 gram test??? zetten met Igf?
 
europeman zei:
@ kevinlorenzin.. jij gaat 2 gram test??? zetten met Igf?
wie weet bro ik ben er nog niet helemaal uit ik zit momenteel nog in de kuur dus heb nog ff tijd om iets leuks in elkaar te zetten maar zeker wel hoog met de test en hoog in de igf-1 dosis :D
 
DvO zei:
Igf-1 rocks!
Jammer van de onwijze suikerbehoefte na het zetten.

Wanneer zetten jullie? 's ochtends / 's avonds?
Is er nou echt daadwerkelijk verschillen tussen subcutaan en intramusculair zetten?
Als je in de getrainde spier zet, hoe zet je dan?
Aangezien je meestal meer als 1 spiergroep per dag traint, bv borst + tricep.
Verdeel je dan de dosis over 2 triceps en over je rug?


lr3 igf-1 is het best IM te zetten,neem een spier die makkelijk te zetten is met een insuline naald ie bicep/tricep daar hier de huid/vet het dunst is en dus diep in de spier gespoten kan worden.lr3 hoeft niet plaatselijk gezet te worden want het geeft geen plaatselijke groei door de lange halflife.

-rodge
 
k'zet 100mcg in 1 enkele spier, niet gedeeld
 
rodge zei:
lr3 igf-1 is het best IM te zetten,neem een spier die makkelijk te zetten is met een insuline naald ie bicep/tricep daar hier de huid/vet het dunst is en dus diep in de spier gespoten kan worden.lr3 hoeft niet plaatselijk gezet te worden want het geeft geen plaatselijke groei door de lange halflife.

-rodge


niks is het best subcutaan is net zo goed.
 
firedsoul zei:
niks is het best subcutaan is net zo goed.


tenzij je de absorbatie factor in ogenschouw neemt en die is IM een stuk hoger en sinds je het pwo neemt omdat dan de igf receptoren gevoeliger zijn wil je dus dat het zo snel mogelijk in een zo hoog mogelijke concetratie in je bloedbaan zit.

-rodge
 
Kheb al 3 dagen een pomp na mn triceps training..
Mn arm is dus ook een stukje groter als normaal, meer mensen die dit hebben?
 
rodge zei:
tenzij je de absorbatie factor in ogenschouw neemt en die is IM een stuk hoger en sinds je het pwo neemt omdat dan de igf receptoren gevoeliger zijn wil je dus dat het zo snel mogelijk in een zo hoog mogelijke concetratie in je bloedbaan zit.

-rodge


ik neem het meestal pre workout.
 
DvO zei:
Kheb al 3 dagen een pomp na mn triceps training..
Mn arm is dus ook een stukje groter als normaal, meer mensen die dit hebben?
Is normaal bro, lekker he!! je kunt het ook in je schouders frotten zul je staan kijken naa een schoudertraining :p
 
Ik heb em subcutaan gezet, als ik IM ga zetten kan ik mn arm denk ik niet meer bewegen :P
 
okee :D ik heb 3 hele mooie kleine flesjes nutral staan :D jullie bewaren het gewoon op kamertemperatuur? ook na het doorprikken van het rubber? want op het label staat store cold 2-8c, room temp min 2. years ? wat is het nou :P store cold of room temp.
 
DvO zei:
Kheb al 3 dagen een pomp na mn triceps training..
Mn arm is dus ook een stukje groter als normaal, meer mensen die dit hebben?

wel, verleden week zonder igf armomvang koud 40cm, vandaag 41cm koud
 
Ja precies willen, ik zit ook ongeveer 1 a 1,5cm groter en dan komt mn eerste bicep training er nog aan..

Van 41 naar 42,5
 
ECLIPSE zei:
okee :D ik heb 3 hele mooie kleine flesjes nutral staan :D jullie bewaren het gewoon op kamertemperatuur? ook na het doorprikken van het rubber? want op het label staat store cold 2-8c, room temp min 2. years ? wat is het nou :P store cold of room temp.

Wel hier wil ik nu ook wel eens een antwoord op! Kijk, het is mooi dat er wordt gepraat over pomp, en stijfheid van de lul want dit is het eindresultaat. Maar wat moet er gebeuren voor we zover staan?

Hoe wordt het getransporteerd, want transport is een belangrijke factor voor degeneratie van het spul. Evenals de bewaringstemperatuur! Volgens mij stop je het best in de frigo, net als GH trouwens.

En daarom ook deze vraag over transport. Kijk, GH wordt als droog poeder getransporteerd, en dit om schade aan de polypeptideketens zo laag mogelijk te houden. Vermits Igf ook een polypeptide is, begrijp ik niet waarom "Nutral" nu plots zijn Igf in Acidic Acid kan transporteren, en blijkbaar kan je het nog op kamer temperatuur bewaren ook... BULL!

Sorry maar in de hype wil ik toch nog ergens een kritisch oog zien verschijnen dat vraagtekens stelt bij sommige verkoopspraktijken.

Vraag trouwens aan een chemicus wat het efect is van polypetides in een zure omgeving, hoe verdunt dan ook... Desastreus!

Ok, de resultaten spreken blijkbaar voor zich, maar toch zou ik hier nog wat meer wetenschappelijk onderlegde verklaringen willen zien staan, met name waarom het al op voorhand wordt opgelost, waarom het in AA opgelost is en niet met apparte ampullen H2O en waarom men het in godsnaam op kamertemperatuur zou bewaren?

Volgens mij ben je een stuk zekerder van je spul wanneer je bvb IGtropin van Gensci koopt, droog poeder met apparte oplossingsvloeistof, en dan doet wat op de bijsluiter staat, dus bewaren in frigo.

Puur hypothetisch kan je stellen, ja, je hebt resultaat, maar hier wordt over 100 mcg gepraat alsof het een begindosis is.
Ik verwacht dat wanneer men bvb de dosis van 50-80 mcg neemt van Gensci, men meer resultaat heeft dan van 100 mcg van Nutral.
Just my 2c.
 
Ik geloof ergens gelezen te hebben dat de tempratuur geen invloed heeft op de structuur van de IGF-1

But I'm not sure
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven