Fitness Seller

'nutral' Igf1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie vraag Squibcake, of Myobolix.. , of wie je ook bent op dit forum..

je hebt toch al antwoord gekregen op Anabolic Review :D ?

hier heb je het antwoord nog eens:

Description
Long™R3IGF-I is a recombinant analog of human insulin-like
growth factor-I (IGF-I) that has been specifically engineered
for the enhancement of cell culture performance.
Long™R3IGF-I is more biologically potent in vitro than either
insulin or native IGF-I and has been documented to
significantly increase recombinant protein production. It is
ideal for both research and large-scale culture systems utilizing
serum-free or low-level serum applications. Long™R3IGF-I is
effective in any cell that contains type I IGF receptors, including
most Chinese Hamster Ovary (CHO) lines, hybridomas and
fibroblasts. Long™R3IGF-I is produced in a patented E. coli
expression system without the use of animal-derived
components.
Precautions
This product is for research/laboratory use. THIS PRODUCT
IS NOT INTENDED FOR HUMAN OR THERAPEUTIC USE.
Storage

Long™R3IGF-I in lyophilized form should be stored at
2 to 8 C and is stable for at least 3 years. Liquid solutions of
Long™R3IGF-I (prepared as described below) can be stored
at 2 to 8 C and are stable for at least 2 years.
Preparation Instructions

1. Long™R3IGF-I is supplied lyophilized in an atmosphere of
nitrogen at a slight vacuum (-25 kPa). Remove the metal
cap from the glass vial and introduce an air filled syringe
through the septum to equalize the pressure.

2. Add sufficient 10 mM HCl or 100 mM acetic acid solution
to the vial to achieve a peptide concentration of at least
0.1 mg/mL. Concentrations of 1 mg/mL or more are
recommended.

3. Mix the solution thoroughly to insure the peptide is
completely dissolved.

4. Filtration of a Long™R3IGF-I solution or a culture medium
after the addition of Long™R3IGF-I should be performed
using a low protein-binding membrane such as
Polyvinyl Idene Flouride (PVDF), Poly Ethylene Sulfite (PES)
or Cellulose Acetate (CA).
Methods for Use

Once Long™R3IGF-I has been reconstituted, it can then be
added directly to cell culture medium. A titration of
Long™R3IGF-I should be performed for each different
application as the optimum concentration may vary depending
upon the cell type used and other components present in the
medium. The recommended final concentration range of
Long™R3IGF-I is 10 to 50 µg/L (or ng/mL).

Because Long™R3IGF-I and insulin may compete for the same
cell receptors, the effectiveness of Long™R3IGF-I will be
masked if it is added in conjunction with commonly employed
concentrations of insulin (1 to 10 mg/L). However, inclusion
of physiological levels of insulin (5 to 10 µg/L) in cell culture
medium containing the recommended levels of
Long™R3IGF-I results in beneficial synergistic effects in certain
applications.


en de link naar jouw thread:
http://forums.steroid.com/showthread.php?t=185753

dus Muscle-Research heeft dan ook hetzelfde probleem?
 
nu voor alle objectiviteit: toch melden dat ik je argwaan begrijp, en ik ben zeker niet de eerste die gaat bevestigen dat Nutral 100%zeker is, omdat ik tot nu toe nog altijd geen verdere info heb verkregen over het lab of de oorsprong van het product! (wat ik ook maar raar vind)

maar ik gebruik het sinds 1week en de resultaten zijn positief..
 
het is zowiezo risicowerk dit spul.. in een aantal artikelen geven ze duidelijk aan dat het in deze vorm onmogelijk stabiel blijft en dus gewoon niet werkt.. ervaringen hier vertellen een ander verhaal.. misschien zit er wel wat anders in :P en anders is nutral goed bezig! ;)
 
squibcake zei:
Vraag trouwens aan een chemicus wat het efect is van polypetides in een zure omgeving, hoe verdunt dan ook... Desastreus!

Volgens mij ben je een stuk zekerder van je spul wanneer je bvb IGtropin van Gensci koopt, droog poeder met apparte oplossingsvloeistof, en dan doet wat op de bijsluiter staat, dus bewaren in frigo.

Puur hypothetisch kan je stellen, ja, je hebt resultaat, maar hier wordt over 100 mcg gepraat alsof het een begindosis is.
Ik verwacht dat wanneer men bvb de dosis van 50-80 mcg neemt van Gensci, men meer resultaat heeft dan van 100 mcg van Nutral.
Just my 2c.


het is een beetje kortzichtig om te stellen dat alle peptides degraderen in een licht zure omgeving.AA is de meest geschikte omgeving voor lr3 als ook opgegeven door gropep(fabrikant van lr3).ook al neem je het gevriesdroogde poeder van gensci dan nog ben je het beste af als je het aanmaakt met AA omdat dit de gunstigste omgeving is voor de peptide.

ik heb igtropin geprobeerd,1 x met de vloeistof die er bij geleverd word en 1x met bw en ik kan uit ervaring vertellen dat ik nu met de in AA premixed igf van MR het meest tevreden ben.

-rodge
 
50 mcg igf s'morgens en 50 mcg igf s'avonds na de training (eerst links en s'avonds rechts in mijn buikvet)
elke dag dus 40 mg stanozolol van GS en 10 ml Overdrive van GS verdeeld over 3 shot's per week!
Lengte 1.90
Gewicht 99 kilo
Leeftijd 32
Bicep 44.5 cm...
Tijd van 21-7 tot nu 4-8 kleine 5 kilo gewonnen!!
Tricep pomp blijft idd lang aanhouden 2 a 3 dagen..spierpijn in het algemeen ook intensiever.

Nog ff reactie op stukje waarin staat dat igf eigenlijk in vaste vorm incl. bijgeleverde oplossing zou moeten worden geleverd en idd in de koelkast bewaard zou moeten worden: Had zoiets ook ergens op een amerikaanse site gelezen...stond zelfs dat als je opgelost spul kreeg het in de tijd dat je het zou ontvangen/gebruiken zijn werking inmiddels verloren had en dat je er van uit kon gaan dat je zowiezo fake had!!!
Nou vertelde me iemand dat deze info 8erhaald was en igf inmiddels in AA kon worden opgelost.
Enigzins zelf ook huiverig geweest met het gebruiken van Nutral...maar aangezien jullie er allemaal voor gaan en ik ze uit betrouwbare bron gekregen heb..toch uiteindelijk de beslissing genomen.
Heb nog ongeveer 1.5 flesje Nutral te gaan...dus ben benieuwd naar eind-resultaat.
Wat ik wel jammer vind is dat mijn definitie 8eruit is gegaan...maar nou weet ik niet precies waar dat aan ligt...kan misschien zijn door de enorme vreetkicks wat ik van dat spul krijg...en niet let op WAT ik eet.
Heb op sommige momenten ook echt een harde pens..net alsof ik heavy buikspier oefeningen 8er de rug heb..echter niet het geval???
Komt jullie dit bovenstaande ook bekend voor????????
 
dat van die intensievere spierpijn heb ik ook

maar dat van die eetkick heb ik nog niet opgemerkt
 
Van horen zeggen: igf haalt op een snelle manier alle voedingstoffen uit je lichaam..waardoor je sneller nieuwe bouwstenen tot je moet nemen.
Vandaar ook die "hypo" ..bij gebrek aan voldoende voedsel in je lichaam(heb dit probleem zoals ik zei opgelost door een flinke dosis dextrose te nemen meteen na de inj. dit is echter geen vervanging van je maaltijd...maar als het ware voorschot.)
Wat eten betreft is niet zo dat ik constant honger heb...maar als ik eenmaal begin te eten plunder ik wel zo wat mijn hele ijskast!! ; )
 
rodge zei:
het is een beetje kortzichtig om te stellen dat alle peptides degraderen in een licht zure omgeving.AA is de meest geschikte omgeving voor lr3 als ook opgegeven door gropep(fabrikant van lr3).ook al neem je het gevriesdroogde poeder van gensci dan nog ben je het beste af als je het aanmaakt met AA omdat dit de gunstigste omgeving is voor de peptide.

ik heb igtropin geprobeerd,1 x met de vloeistof die er bij geleverd word en 1x met bw en ik kan uit ervaring vertellen dat ik nu met de in AA premixed igf van MR het meest tevreden ben.

-rodge

Ik ook beiden gehad.
MR is top
 
squibcake zei:
Volgens mij ben je een stuk zekerder van je spul wanneer je bvb IGtropin van Gensci koopt, droog poeder met apparte oplossingsvloeistof, en dan doet wat op de bijsluiter staat, dus bewaren in frigo.

Puur hypothetisch kan je stellen, ja, je hebt resultaat, maar hier wordt over 100 mcg gepraat alsof het een begindosis is.
Ik verwacht dat wanneer men bvb de dosis van 50-80 mcg neemt van Gensci, men meer resultaat heeft dan van 100 mcg van Nutral.
Just my 2c.

MR en Nutral zijn opgelost in AA en op Amerikaanse boards hebben de gebruikers MET ervaring liever MR dan IGtropin.

Daarbij komt IGtropin met BW, terwijl AA vele malen beter is voor de lr3. Daarnaast zijn er ook studies met dat IGF1 lr3, 2 jaar op kamertempratuur bewaard kan worden zonder enige vorm van degradatie, dus gewoon 100% goed.

En de resultaten spreken voor zich, ik gebruik het ook en bewaar het ook gewoon op kamertempratuur. Ik heb ook IGtropin gebruikt, maar de pre-diluted Nutral in AA vind ik velen malen beter, je voelt het werken en ziet de resultaten.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
heeft er iemand ervaring met IGF-1 LR3 (receptor grade) van Ancillary guys (AC- GUYS)?

Thx
Keanu
 
Mijn volgende 5000 mcg (5 vials ) MR zijn weer besteld :D
 
IKKE zei:
Mijn volgende 5000 mcg (5 vials ) MR zijn weer besteld :D

:D beter! Maar zei je laatst niet iets dat 'ie een beetje problemen had gehad met de NLse douane? Of ben ik in de war?
 
Ik was dat niet in ieder geval.
Heb er ook niks van gehoord
 
IKKE zei:
Ik was dat niet in ieder geval.
Heb er ook niks van gehoord

Nevermind, lees zoveel op een dag overal. Zal wel vergist hebben.
 
Hmm, ik heb momenteel last dat ik redelijk vermoeid ben.
Zit in een bepaalde waas, en ben redelijk futloos.
Zit toch op de 4800kcal per dag, dus aan mn voeding ligt het niet.
Suikerinname, is redelijk laag, neem na het zetten iets van 60gram dextrose.

Dus heb geen idee waar het aan ligt.

Iemand?
 
ik heb hier ook altijd last van met igf,moet echt ff een uurtje slapen als ik uit m'n werk kom voordat ik ga trainen.
ik moet er ook echt voor zorgen dat m'n koolhydraten hoog zijn over de hele dag anders zit ik echt zonder energie.

-rodge
 
Opzich wel negatief, ik voel me namelijk net stoned..
 
dat is idd wel minder ja.. ben benieuwd wat voor uitwerking dat op mij gaat hebben.. enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
 
Lage bloedsuiker spiegel die je door de igf-1 krijgt
 
1 ding scheelt,je slaapt er wel heerlijk op.

-rodge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven