MuscleMeat

Nutrilent Super Food - Absolute Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Shake bevat 100+% van alle dagelijks benodigde voedingstoffen en heeft een hoog eiwit gehalte.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Banaan was verassend lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3x per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? Nutrilent.eu
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? levering binnen 24 uur en gratis shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 150 euro voor 90 shakes
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Ik heb 2 maanden lang voor 5 euro per dag gegeten en ben er goed van aangekomen.

Mijn review:

Ik zocht een manier om snel te gainen en had een goedkope manier nodig voor het benuttigen van veel eiwitten. Toen kwam ik dit spul tegen. Het bevat alle voedingsstoffen die en gemiddelde mens nodig heeft op een dag. Hierdoor hoefde ik geen multi vit en omega 3 & 6 meer te nemen. Ik zelf nam 4 zakjes per dan ipv 3 omdat ik wel wat meer nodig heb om te gainen. Smaak was lekkerder dan de reguliere whey shakes vooral wanneer je het mixt met melk en een dagje in de koelkast laat. 2 maanden gebruikt en 10kg aangekomen. Vet percentage nog niet gemeten zal niet veel hoger zijn geworden denk ik. Ik zal het van de week even testen. Zeker aan te raden!
 
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Shake bevat 100+% van alle dagelijks benodigde voedingstoffen en heeft een hoog eiwit gehalte.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Banaan was verassend lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3x per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? Nutrilent.eu
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? levering binnen 24 uur en gratis shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 150 euro voor 90 shakes
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Ik heb 2 maanden lang voor 5 euro per dag gegeten en ben er goed van aangekomen.

Mijn review:

Ik zocht een manier om snel te gainen en had een goedkope manier nodig voor het benuttigen van veel eiwitten. Toen kwam ik dit spul tegen. Het bevat alle voedingsstoffen die en gemiddelde mens nodig heeft op een dag. Hierdoor hoefde ik geen multi vit en omega 3 & 6 meer te nemen. Ik zelf nam 4 zakjes per dan ipv 3 omdat ik wel wat meer nodig heb om te gainen. Smaak was lekkerder dan de reguliere whey shakes vooral wanneer je het mixt met melk en een dagje in de koelkast laat. 2 maanden gebruikt en 10kg aangekomen. Vet percentage nog niet gemeten zal niet veel hoger zijn geworden denk ik. Ik zal het van de week even testen. Zeker aan te raden!
Goed verhaal;) klinkt als een fluitje van een cent!

Zal zeker even een kijkje nemen.
 
Dus als ik het goed begrijp drink je dus 4x op een dag zon shake? Verder geen voedsel?
 
goedkope manier voor veel eiwitten en dan 150 euro dokken voor 3 weken voorraad.
 
2 maanden 10kg? Daarvan zal er echter maar weinig spier zijn tenzij je niet natty bent. Ik vraag me wel af hoe je op 2828kcal 10kg in twee maanden bent aangekomen. Lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien 3 shakes 2100 kcal zijn+-. Lijkt me zeer sterk met die stats van jou, misschien iemand van 1m60 dit de hele dag niks doet.. en zelfs dan.

http://nutrilent.eu/wp-content/uploads/2015/05/nutrition.jpg
 
Dus als ik het goed begrijp drink je dus 4x op een dag zon shake? Verder geen voedsel?

3 shakes bevatten alle voedingsstoffen die een gemiddelde persoon nodig heeft. Dus je kan de hele dag hierop leven of gebruiken als maaltijdvervanger/snelle gezonde calorien. Omdat ik veel meer nodig heb dan de gemiddelde persoon nam ik 4 shakes en daarnaast nog eten.

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

goedkope manier voor veel eiwitten en dan 150 euro dokken voor 3 weken voorraad.

150 euro is voor 90 maaltijden dus een maandvooraan aan voedsel. Dit betekent dat je kan eten voor 150 per maand wat al een hele uitdaging is en daarnaast ook nog veel eiwitten binnenkrijgt. Vind er niks duurs aan eigenlijk? Heb alleen maar geld bespaard

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

2 maanden 10kg? Daarvan zal er echter maar weinig spier zijn tenzij je niet natty bent. Ik vraag me wel af hoe je op 2828kcal 10kg in twee maanden bent aangekomen. Lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien 3 shakes 2100 kcal zijn+-. Lijkt me zeer sterk met die stats van jou, misschien iemand van 1m60 dit de hele dag niks doet.. en zelfs dan.

http://nutrilent.eu/wp-content/uploads/2015/05/nutrition.jpg
Ben sowieso geen natty maar heb niet alleen dit gedronken hoor. Ik nam 4 shakes met melk wat de calrosche waarde verhoogt aangezien er 2.4liter melk bij komt en daarnaast at ik ook gewoon. Ik zat rond de 3800 kcal
 
1m93 80kg 20% geen natty.

is dit het echte leven?

Flikker lekker op met je slechte marketing van je eigen poepproduct.
 
3800 kcal kan je makkelijk eten zonder die shakes.

Als je met die stats 1,93m en 80 kg 20% vet hebt dan zal je niet veel spiermassa hebben opgebouwd met die shakes erbij.
 
1m93 80kg 20% geen natty.

is dit het echte leven?

Flikker lekker op met je slechte marketing van je eigen poepproduct.
Doe es even rustig met je paranoïde gedachtes. Die gegevens zijn ontzettend oud en zomaar ingevuld. Ik zie nu dat dat 3 jaar geleden was. Leer eens mensen niet te beoordelen op hun stats. Niet iedereen houdt alles realtime bij en dan vooral niet de mensen die niet vaak posten. Dacht dat iemand met 2000 posts dat zelf wel zou begrijpen. Ik ben een ecto met laag vetgehalte en weeg nu 109 vp 11% laatste keer dat ik dat gecheckt had.. Anders doe je even wat aan je agressie en paranoïde gedachtegang....

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

3800 kcal kan je makkelijk eten zonder die shakes.

Als je met die stats 1,93m en 80 kg 20% vet hebt dan zal je niet veel spiermassa hebben opgebouwd met die shakes erbij.

Klopt, ik zou sowieso eigenlijk gewoon moeten eten maar als student lukt dat niet zo makkelijk. Zoals hierboven aangegeven kloppen die gegevens niet echt, het is een aantal jaar geleden dat ik 80 kg woog.
 
Bedoel je ivm kosten dat het als student niet zo makkelijk lukt?
Denk aan goedkope zaken als bonen. Voedzaam en nog eiwitrijk ook. Pindakaas, Kwark, havermout, rijst, rijstwafels, wraps, mais, pasta, eieren, tonijn, melk, yoghurt etc.. allemaal hele goedkope dingen. Kipfilet hoeft ook niet duur te zijn. En groenten kan prima diepvries. Er zijn genoeg opties om het goedkoop en makkelijk te maken als student. ;)

Misschien je stats dan eens aanpassen in je gebuikersCP. Want dat is wel iets waar hier veelal naar gekeken wordt zoals je merkt
 
Bedoel je ivm kosten dat het als student niet zo makkelijk lukt?
Denk aan goedkope zaken als bonen. Voedzaam en nog eiwitrijk ook. Pindakaas, Kwark, havermout, rijst, rijstwafels, wraps, mais, pasta, eieren, tonijn, melk, yoghurt etc.. allemaal hele goedkope dingen. Kipfilet hoeft ook niet duur te zijn. En groenten kan prima diepvries. Er zijn genoeg opties om het goedkoop en makkelijk te maken als student. ;)

Misschien je stats dan eens aanpassen in je gebuikersCP. Want dat is wel iets waar hier veelal naar gekeken wordt zoals je merkt

Ik had een tijdje geleden een thread gemaakt om te vragen naar goedkopere eiwitproducten maar kwam nogsteeds best duur uit. Het valt voor de gemiddelde persoon wel mee natuurlijk maar ik woon als student op me zelf en kan niet veel werken vandaar dat het niet altijd lukte. Misschien zou iemand eens een boodschappen lijst moeten maken van een week aan voedsel maar dan zo goedkoop mogelijk. Denk dat veel mensen er wat aan hebben!
 
150 euro is voor 90 maaltijden dus een maandvooraan aan voedsel. Dit betekent dat je kan eten voor 150 per maand wat al een hele uitdaging is en daarnaast ook nog veel eiwitten binnenkrijgt. Vind er niks duurs aan eigenlijk? Heb alleen maar geld bespaard

150 euro voor een maand?

Ik spendeer zoveel nog niet per maand aan kip/rijst/groenten/kwark/pannekoeken/oats/...
 
150 euro voor een maand?

Ik spendeer zoveel nog niet per maand aan kip/rijst/groenten/kwark/pannekoeken/oats/...
Ik bedoel maar... Ik at tegen 4000 kcal op een dag en kwam daar nog niet eens aan...
 
Dat aantal eiwitten is misschien genoeg voor iemand die 60kg weegt.
 
150 euro voor een maand?

Ik spendeer zoveel nog niet per maand aan kip/rijst/groenten/kwark/pannekoeken/oats/...

Echt? Mag ik vragen hoe je dat lukt? Voor 5 euro per dag eten lukt mij totaal niet op een gezonde en eiwitrijke manier

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Dat aantal eiwitten is misschien genoeg voor iemand die 60kg weegt.

Klopt inderdaad. Is meer bedoeld voor de gemiddelde mens. Die hebben niet zoveel eiwitten nodig. Vandaar ook dat ik er meer bij at
 
3 shakes bevatten alle voedingsstoffen die een gemiddelde persoon nodig heeft. Dus je kan de hele dag hierop leven of gebruiken als maaltijdvervanger/snelle gezonde calorien. Omdat ik veel meer nodig heb dan de gemiddelde persoon nam ik 4 shakes en daarnaast nog eten. ---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ---------- 150 euro is voor 90 maaltijden dus een maandvooraan aan voedsel. Dit betekent dat je kan eten voor 150 per maand wat al een hele uitdaging is en daarnaast ook nog veel eiwitten binnenkrijgt. Vind er niks duurs aan eigenlijk? Heb alleen maar geld bespaard ---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ---------- Ben sowieso geen natty maar heb niet alleen dit gedronken hoor. Ik nam 4 shakes met melk wat de calrosche waarde verhoogt aangezien er 2.4liter melk bij komt en daarnaast at ik ook gewoon. Ik zat rond de 3800 kcal

Dus je hebt helemaal niet voor 5 euro per dag gegeten.

150 per maand aan shakes, maar daarnaast heb je nog 2.4liter melk gedronken en dus nog andere producten?

Dan kom je dus sowieso uit op meer dan 7 euro per dag aangezien 1 literpak volle melk iets minder dan een euro is. 2.4 liter= 2.5 half pak, + wat je nog meer gegeten hebt. Voor 7,50 per dag kun je ook gewoon drie goede maaltijden van kip/diepvries brocoli/rijst(aardappelen) oid maken.
 
Dus je hebt helemaal niet voor 5 euro per dag gegeten.

150 per maand aan shakes, maar daarnaast heb je nog 2.4liter melk gedronken en dus nog andere producten?

Dan kom je dus sowieso uit op meer dan 7 euro per dag aangezien 1 literpak volle melk iets minder dan een euro is. 2.4 liter= 2.5 half pak, + wat je nog meer gegeten hebt. Voor 7,50 per dag kun je ook gewoon drie goede maaltijden van kip/diepvries brocoli/rijst(aardappelen) oid maken.
Nee ikzelf heb niet voor 5 euro per dag gegeten in totaal nee. Vond het alleen goedkoper dan mn normale eet patroon. Zou ik zoals je zegt voor 7.50 per dag rond de 4000kcal kunnen binnenkrijgen? Prijs mag ook ietsje meer zijn. Heb niet zoveel complete lijsten/recepten kunnen vinden.
 
Nee ikzelf heb niet voor 5 euro per dag gegeten in totaal nee. Vond het alleen goedkoper dan mn normale eet patroon. Zou ik zoals je zegt voor 7.50 per dag rond de 4000kcal kunnen binnenkrijgen? Prijs mag ook ietsje meer zijn. Heb niet zoveel complete lijsten/recepten kunnen vinden.

Dat zul je even precies uit moeten rekenen. Het enige wat aan zal tikken qua euro's zullen de proteine zijn.

Kip is ongeveer 7,50-8 euro per kg
1000 gram broccoli 2-2,50
1kg bruine rijst 0,95 eurocent(ah basic)

Aannemelijk dat je ook nog olijfolie/andere soort olie toevoegd per maaltijd en wat saus misschien. Als je wat hogere kcal saus pakt, lijkt het me toch wel mogelijk om bijvoorbeeld 4 maaltijden van 750kcal toe te voegen. Iets als pindakaas/havermout/melk combi in de ochtend om de rest van je kcal te vullen.

Ik weet niet precies hoeveel dit zal zijn per dag, maar veel meer dan 7,50 zal het niet zijn. Je kunt ook eventueel nog een maaltijd supplementeren met eiwitshakes(goedkoper dan kip)
 
Kijk hier maar even in. Simpel schema met prijzen erachten gekladderd.

3946kcal
eiwit 234 gr
KH 535 gr
vet 96 gr

Kosten per dag: 7 euro
 

Bijlagen

  • goedkoop eten.zip
    86,5 KB · Weergaven: 124
Back
Naar boven