Fitness Seller

nutrimax reviews (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sirhc

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
33
Waardering
0
www.nutrimax.be
ik poste daar slechte review voor stacker E alsook voor stacker T
en die worden dan gewoon verwijderd zodat alleen de goeie reviews overblijven , let dus goed op en onderzoek eerst forum reviews!!!
mvg
 
ik heb al dikwlijls bij nutrimax besteld, en als je veel in eens besteld is dit ver uit de goedkoopste shop (je moet wel wat onderhandelen), de service vind ik ook goed, En wie kijkt er nu naar de reviews op de site zelf die het spul moet verkopen?? ik denk toch dat elke shop enkel de positieve opmerkingen laat staan..
 
Wat is er mis dan met stackers E en T?!
 
van de E kreeg ik kortademigheid , misselijkheid , instant diaree na 2 succesvolle keren , deze kortademigheid heb ik 3x na elkaar gehad aangezien ik dacht dat het iets met mijn voeding/drank was heb ik een beetje ge-experimenteerd maar het maakte me gewoon ziek.
stacker T daarentegen word je niet ziek van , maar het deed me gewoon niks,waren net suppos
 
van de E kreeg ik kortademigheid , misselijkheid , instant diaree na 2 succesvolle keren , deze kortademigheid heb ik 3x na elkaar gehad aangezien ik dacht dat het iets met mijn voeding/drank was heb ik een beetje ge-experimenteerd maar het maakte me gewoon ziek.
stacker T daarentegen word je niet ziek van , maar het deed me gewoon niks,waren net suppos

Raar, ik vind het wel lekkere sups, maarja, meer als energie en een goede trainingsboost moet je er sowieso niet van verwachten, massa zul je er niet direct van kweken ;)

maarja, on topic, als klant verwacht je natuurlijk eerlijke reviews en niet dit soort bullshit
 
idd , dus nitrmax hoef je dus al niet te vertrouwen voor reviews
heb het 2x toe ge-add en 2x toe is het removed geweest
 
whahahba... wij halen alleen reviews weg die echt bullshit zijn of verkeerd gepost.. anders heeft zo'n systeem geen zin. ik hbeb wel de mogelijkhbeid tot het geven van een reactie op reviews dat is wel handig.
 
ehm ik ga geen bullshit posten, jullie halen ze gewoon weg omdat jullie geen slechte kritiek willen op je sups zodat niemand word ontmoedigd om ze te kopen
de goeie reviews blijven staan , de slechte gaan eruit
www.nutrimax.be
 
whahahba... wij halen alleen reviews weg die echt bullshit zijn of verkeerd gepost.. anders heeft zo'n systeem geen zin. ik hbeb wel de mogelijkhbeid tot het geven van een reactie op reviews dat is wel handig.

ehm ik ga geen bullshit posten, jullie halen ze gewoon weg omdat jullie geen slechte kritiek willen op je sups zodat niemand word ontmoedigd om ze te kopen
de goeie reviews blijven staan , de slechte gaan eruit
www.nutrimax.be


Nutrimax is geen XXL...
 
Wel ik ben al jaren klant bij nutrimax, maar het laatste half jaar ben ik niet zo tevreden over de service.

Ik bestel mijn product, dat aangevinkt stond dat het in voorraad was, een week later nog niets verzonden. nu had ik een mail gestuurd naar de alom bekende info@nutrimax.be kreeg ik als antwoord, onze excuus, maandag komt dit terug binnen en gaat dit direct(Let op het woord DIRECT) de deur uit voor jou. Nu zijn we woensdag en status staan nog altijd in verwerking. En ze mailen nu natuurlijk niet terug ook niet. Het begint een beetje mijn kl*ten uit te hangen.. dit is nu al een aantal maanden achter elkaar hetzelfde fenomeen.
 
nutrimax is gewoon NUTRIBROL
 
Nutrimax is idd crap, als je toch bij Belgen gaat bestellen (kloppen Nutrimax in prijzen ook nog), dan gewoon bij www.workout.be

Als je langsgaat kan je nog eens vet onderhandelen ook :D
 
Back
Naar boven