AndroidHealthClinic

nutrition tips George Farah

Bezoekers in dit topic

een cheatday en 500gr carbs dagelijks.waarvoor is die cheatday dan ?protein is ook erg aan de hoge kant.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 16:26 ----------

Dit is echt to much .heb geen zin om verder te lezen.het is gewoon overdreven.solly
 
een cheatday en 500gr carbs dagelijks.waarvoor is die cheatday dan ?protein is ook erg aan de hoge kant.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 16:26 ----------

Dit is echt to much .heb geen zin om verder te lezen.het is gewoon overdreven.solly

Protein is juist een beetje aan de lage kant vind ik. Koolhydraden bouwt hij wel af met 50 gram omd e 4 weken maar de laatste 4 weken eet je alsnog 250 carbs. Wel hoog vind ik maar goed, zal wel weer onzin zijn denk ik.
 
300gr protein is niet aan de lage kant.je kan misschien enkel zo hoog gaan als je wat mindder carbs eet.
 
Ik had hem op facebook en zag ook een heel hoop gekke dingens staan ,
 
300gr protein is niet aan de lage kant.je kan misschien enkel zo hoog gaan als je wat mindder carbs eet.

hij geeft aan dat je je gewicht moet vermenigvuldigen met 15 als je een normale metabolisme hebt. Dus als je 100 kg weegt uitgaande van zijn aangegevn macros 30%, mag je 250 gram eiwitten eten. In een cut vind ik dat niet veel eerlijk gezegd. Maar goed, wat ik niet snap is zijn advies over koolhydraad inname
 
Hij krijgt het wel mooi voor elkaar dat gek ventje.
 
Back
Naar boven