XXL Nutrition

Nuttelose stack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

S0B1g1tHurts

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2006
Berichten
4
Waardering
0
Hallo,

Ik stack op dit moment NO xplode & Green Bulge, met Vendetta Pre en Relentless Post workout. En........ ik merk er bar weinig van...een beetje kracht toename (paar reps meer per set) ivm de bulk CEE die ik eerst nam.
Wel raar want de meeste reviews prijzen NO xplode aan maar aan de andere kant reageerde ik ook niet op 4 x AMP Pre WO.
Maar goed, wat euro's lichter en wat wijzer, op naar de volgende stack.
 
Daar gaan al je zuurverdiende centjes. Stop maar met die onzin en koop voor het zelfde geld een pallet normaal vreten, waar je wel op groeit.
 
Hallo,

Ik stack op dit moment NO xplode & Green Bulge, met Vendetta Pre en Relentless Post workout. En........ ik merk er bar weinig van...een beetje kracht toename (paar reps meer per set) ivm de bulk CEE die ik eerst nam.
Wel raar want de meeste reviews prijzen NO xplode aan maar aan de andere kant reageerde ik ook niet op 4 x AMP Pre WO.
Maar goed, wat euro's lichter en wat wijzer, op naar de volgende stack.

dus je zit nu in de dip na de creatine zegmaar

verminderde kracht, massa ed agv minder/geen creatine inname meer ineens.

logisch dat je niet meer snel bijkomt, maar de afgelopen paar weken/maanden met cee neem ik aan van wel?
 
Supplementen stacks zijn zonde van je geld. Leuk om een keer wat nieuws te proberen, maar je bent regelrecht in de verkooppraatjes op de site/in de winkel of de marketingstrategie van de manufacturer getrapt.
 
Qua supps kun je het prima houden bij lijnzaadolie, goede multivitamine en whey. Misschien nog eens creatine erbij, maar de rest is imho echt zonde van je centen. Zolas hierboven al wijs gezegd; koop van die poen maar echt eten, daar groei je tenminste van :)
 
om heel eerlijk te zijn heb ik ontelbaar van de "betere" sups gebruikt en eigenlijk nog nooit ergens echt duidelijke verschillen van gemerkt.
tja van NOEXPLODE merkte ik een beetje meer pomp, en de hele training beroerd als een hond. elke boer die er boven kwam borellen zette me weer bijna tot kotsen.
 
:roflol:

Zulke pompjes gebruik ik om m'n handen mee te wassen :D
 
Als je ff min. 4weken pauze neemt tussen al je crea productjes werken ze ook ietwat beter!
 
Green Bulge die je noemde gebruik ik nu ook en ik moet zeggen dat ik er best een aardige pomp en kracht- en energietoename van heb.
 
Je gebruikt te veel te samen, schiet niet op!
probeer eens CEE en voor de rest goed eten!
 
haha, das pech, geld weg!
 
Het heeft idd weinig zin om allerlei supps. in het wilde weg met elkaar in te gaan nemen. Ook al had het super gewerkt, dan had je nog niet geweten welk product echt goed bij je aansloeg.
Zoals hierboven al vermeldt: eerst voeding en training goed op orde. Daarna zijn er 2 categorieen supps: 1) de voedingssupps. die je voeding aanvullen zoals eiwitten, koolhydraten en multi vitaminen. Deze kunnen voor een BB'er vaak erg waardevol zijn.
2) De zgn. prestatiebevorderende supps. Deze zouden je trainingsprestatie/herstel/groei bevorderen. Hier zitten best interessante supps bij zoals allerlei Creatine vormen bijv., maar ook heel veel onzin. De bekende 10kg in maand massatoename producten.

Als je supps wil gebruiken, kijk dan eerst in Catergorie 1 en daarna pas in 2 als je wat wil experimenteren.
 
Precies en hou dan de andere variabelen zoveel mogelijk gelijk en voeg dan een andere variabel toe(supplement), trek je conclusies over je gains/gevoel en doe er je voordeel mee.
 
Het heeft idd weinig zin om allerlei supps. in het wilde weg met elkaar in te gaan nemen. Ook al had het super gewerkt, dan had je nog niet geweten welk product echt goed bij je aansloeg.
Zoals hierboven al vermeldt: eerst voeding en training goed op orde. Daarna zijn er 2 categorieen supps: 1) de voedingssupps. die je voeding aanvullen zoals eiwitten, koolhydraten en multi vitaminen. Deze kunnen voor een BB'er vaak erg waardevol zijn.
2) De zgn. prestatiebevorderende supps. Deze zouden je trainingsprestatie/herstel/groei bevorderen. Hier zitten best interessante supps bij zoals allerlei Creatine vormen bijv., maar ook heel veel onzin. De bekende 10kg in maand massatoename producten.

Als je supps wil gebruiken, kijk dan eerst in Catergorie 1 en daarna pas in 2 als je wat wil experimenteren.
sssht deze suckers vormen het leeuwendeel van je omzet ;)
 
Dit is een kloon van Martie....

Kerel, ga alsjeblieft pannekoeken met spek voor het ontbijt eten....
 
Dit is een kloon van Martie....

Kerel, ga alsjeblieft pannekoeken met spek voor het ontbijt eten....

Vriend, ik ben 193cm en weeg 100 kilo, als dat jou foto is als avatar kan jij beter die pannekoeken gaan eten. NO

Naast de genoemde supps, neem ik natuurlijk Multi vits, Omega, Whey shakes voor het ontbijt & tussendoor, eet 5 keer p/d en halve liter kwark voor het slapen gaan.

Waar het mij vooral om ging is dat iedereen gaat als een banaan op No xplode, maar ik zit na een paar oefeningen alweer te gapen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven