XXL Nutrition

Nutteloze verkoopreclames ook. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Hebben jullie ook zo'n hekel aan al die nutteloze verkoopreclames? Dit is een waar ik mij het meest aan kan ergeren.

Hee Mike, wat heb je daar nou?

Ik heb iets heel bijzonders. Iets waar de wereld al lang op zit te wachten.

Ongelooflijk, vertel ons snel wat het is...

Ik heb een wit vierkant materiaal en een stokje. U zult zich wel afvragen, wat is dit nu weer.

Ja Mike, laat ons niet in spanning

Als ik met dit stokje over het witte materiaal beweeg, dan verkleurt het op de plek waar ik met het stokje over heen ben gegaan.

Ongelooflijk...

Ja, maar dat is nog niet alles. Als ik met het stokje, wat overigens een Pen heet, een letter, zoals je die normaal op het scherm ziet, op het materiaal teken...

Ongelooflijk, ik begin het te snappen... dus als je meerdere letters neerzet kan je gewoon lezen *zonder* dat je een beeldscherm nodig hebt.

Inderdaad, jij snapt het. Als dat geen amazing discovery is; het materiaal heet trouwens Papier.

Ongelooflijk, en je hebt helemaal geen stroom nodig Mike?

Nee, geweldig he, er zitten zelfs geen batterijen of accu in.

Nou, nou, nou zeg. Onvoorstelbaar.

Ha, Mike, je klapt het dicht. Dat kan mijn notebook ook.

Nee, dit is anders, je kan het zovaak vouwen als je wilt tot het de door jouw gewenste afmeting heeft.

Oooh, Mike je gaat maar door en het wordt kleiner en kleiner.

Ja, nu past het zelfs in mijn portefeuille.

Ongelooflijk, dus ik kan het altijd bij me dragen.

Kom eens Mike, mag ik het eens vasthouden.

Maar natuurlijk, ga je gang.

Maar dit is ongelooflijk, het weegt bijna niets.

Dat klopt, het weegt 100 maal lichter dan het kleinst verkrijgbare notebook. Dat komt natuurlijk omdat er geen accu in zit.

Nee, nee, je droomt niet, knijp maar flink in je arm. Kijk, ik vouw het weer uit en....

Maar Mike, wat doe je nu??

Nee, dat kan niet, je scheurt het papier doormidden.

Dit materiaal is zo geweldig. Kijk, ik houd de helften gewoon tegen elkaar aan en je kan het gewoon weer lezen.

Ongelooflijk, dat moet je met een diskette niet proberen, ha ha ha.

Maar wat doe je nu? Nee, niet doen, niet doen!! Je gaat er zomaar op staan springen.

Ongelooflijk, en je kan het nog steeds lezen!!

Stel je voor zeg, als je zo op je monitor zou gaan springen.

Ongelooflijk, wat een discovery! Zeg Mike, hoe lang kan je papier eigenlijk bewaren?

Nou, veel langer dan een diskette of hard-disk waarvan de magnetische gevoeligheid op den duur verdwijnt.

Ongelooflijk, wat een amazing discovery.

Maar dat is nog niet alles!

Nee ???

Je kan het overal mee naar toe nemen, je kan het gebruiken bij hoge en lage temperaturen.

En als je het niet meer nodig hebt, kan je altijd nog je neus erin snuiten en...

Ja Mike, ongelooflijk...

Zeg Mike, maar dat zou betekenen dat we op een dag helemaal geen beeldschermen, computers en notebooks meer nodig hebben.


Steve :D
 
:eek: :eek: Wow.... It´s Revolutionaire !!!!!! :eek: :eek:
 
LOL

ik heb ook zon hekel aan die wauw mike reclames en t leuke is dat wanneer ze een nieuw product hebben dat ze zn oude produycten weer afzeiken :S
 
Het ergste is als je familieleden (dus geen gezindsleden :D) hebt die in die mike-fitness-reclames geloven en dus hopen met 5 min per dag fitness-fold-strideren denken groot te worden in een half jaar :( "Ja maar ze gaan toch niet zomaar iets verzinnen op TV???"
 
hahaha, zo gaat het nog echt ook! :)
 
Ik vind het waardeloos en ik kan me er altijd verschrikkelijk aan ergeren.
 
ik weet niet wie et gelezen heeft maar op RTL5 zenden ze bij Tell Sell nu ook een spotje uit over een of andere Nintendo 8-bit ofzo.
egt een gamecomputer van 15 jaar terug... whaha als iemand em gezien heeft weet ie et wel, egt belachelijk voor €60 ofzo
 
Toen ik 10 jaar was speelde ik altijd met de zelfde spelletjes op mijn nintendo 8-bit, ik vond het toen al waardeloos laat staan dat ik het ooit zou kopen voor mijn kinderen. Toch zijn er mensen die het nu wel kopen....
 
Originally posted by zoutzak
ik weet niet wie et gelezen heeft maar op RTL5 zenden ze bij Tell Sell nu ook een spotje uit over een of andere Nintendo 8-bit ofzo.
egt een gamecomputer van 15 jaar terug... whaha als iemand em gezien heeft weet ie et wel, egt belachelijk voor €60 ofzo

Jah ik zag hem ook! Super dom, gaat die vent kei enthousiast die spelletjes spelen van 20 jaar terug en dan ook nog een 50 euro voor dat ding vragen! Shiiiit!
 
Back
Naar boven