XXL Nutrition

NY Pro placings and pictures!!!!!

Bezoekers in dit topic

ben er naar gaan kijken , ruhl was machtig om te zien en de anderen ook natuurlijk! kheb niet zoveel pics genomen maar als ik terug thuis ben zal ik ze wel posten,is wel cool om zo'n pro wedstrijd te zien !
 
ligt het aan mij of is de uitslag totaal ****ed up??
is natuurlijk jammer dat er geen vergelijkingsfoto's bij zitten maar als ik het zo bekijk hebben we geen terechte winaar.

marcus/silvio 1 en 2
dj zeker geen 2de (super sympathieke kerel) maar waar zijn zijn abs gebleven
dus op 3 evan

ed had ook wel iets hoger mogen scoren
en leo ingram had zeker in de top 10 thuis gehoord
darrem charles is denk ik een beetje op zijn retour en hoort eigenlijk niet meer in de top 10

maar goed denk dat als je erbij bent geweest dat je mischien een heel ande beeld hebt
 
Jammer van Edje. Ik vind knap dat hij het blijft proberen, maar ik zou die mentale weg niet telkens kunnen afleggen voor zo plaatsing.

Hij ziet er goed uit! :)
 
Evan zeker terechte winaar imho

in de 202 had henry moet winnen!
heeft gewoon thickness die die anderen
gewoon missen, English mist dat toch.. armen van English lijken niet in balans.. (front double bi)
benen zijn daarintegen wel het beste van de 202

Hide is ook aardig vooruit gegaan! Silvio was duidelijk off


darrem charles tja.... word duidelijk minder .. biceps lijken nu helemaal raar
 
Laatst bewerkt:
Evan idd een terechte winnaar.
Ik vond alleen wel dat Ed hoger had moeten eindigen gezien zijn fysiek!!
 
belichting en tanning zien er niet uit!
 
Evan idd een terechte winnaar.
Ik vond alleen wel dat Ed hoger had moeten eindigen gezien zijn fysiek!!

wie had er onder Ed moeten eindigen dan?
 
wie had er onder Ed moeten eindigen dan?

Mee eens. Respect voor wat ie doet, maar hier kon hij toch echt niet meekomen met de grote jongens.
 
Die bicepspiek heeft Edje precies wel moeilijkheden mee.. klopt gewoon iets niet aan de armen. Jammer want gunde hem toch zeker top 10!
 
darrem charles tja.... word duidelijk minder .. biceps lijken nu helemaal raar

en kuiten:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van origine een extreme ecto kun je zo wel zien.
 
Tjonge heb toch het idee dat Hidetada Yamagishi aardig een oor aangenaaid is met zijn 5e plek:eek:...voor mij minimaal top 3 als ik zo de foto's heb gezien.
 
Evan heerst bij de backposes zeg bij de vergelijking foto,s hij is natuurlijk ook langer waardoor het helemaal zoon beest is.
 
ligt het aan mij of is de uitslag totaal ****ed up??
is natuurlijk jammer dat er geen vergelijkingsfoto's bij zitten maar als ik het zo bekijk hebben we geen terechte winaar.

marcus/silvio 1 en 2
dj zeker geen 2de (super sympathieke kerel) maar waar zijn zijn abs gebleven
dus op 3 evan

ed had ook wel iets hoger mogen scoren
en leo ingram had zeker in de top 10 thuis gehoord
darrem charles is denk ik een beetje op zijn retour en hoort eigenlijk niet meer in de top 10

maar goed denk dat als je erbij bent geweest dat je mischien een heel ande beeld hebt

Ed is 9 en 10 geplaatst door de jury en Marcus op 1. Er is een foto gemaakt vd jurylijst en daar is nu grote ophef over. Steve Weinberger gaf zelf aan Ed aan dat hij door z'n bruining 3 plekken heeft verloren. Vee positieve feedback voor Ed en als je dit kan laten zien na 2 hernia's in de laatste paar maanden dan heb je nog wat om naar uit te zien..
 
kvind het toch altijd jammer als Ed zo laag eindigd maarja...definitie op zn bovenbenen is ook ver te zoeken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar waar de fak zijn die abs van die 2 naast ed ???
 
Ed is 9 en 10 geplaatst door de jury en Marcus op 1. Er is een foto gemaakt vd jurylijst en daar is nu grote ophef over. Steve Weinberger gaf zelf aan Ed aan dat hij door z'n bruining 3 plekken heeft verloren. Vee positieve feedback voor Ed en als je dit kan laten zien na 2 hernia's in de laatste paar maanden dan heb je nog wat om naar uit te zien..

Ik wil dt graag geloven, maar waar heb je dit vandaan? Heb je de foto? Delen met ons!!!!!! ;)
 
kvind het toch altijd jammer als Ed zo laag eindigd maarja...definitie op zn bovenbenen is ook ver te zoeken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar waar de fak zijn die abs van die 2 naast ed ???

ingetrokken om die V-shape beter te laten uitkomen
 
en gyno bij die rus.
 
Back
Naar boven