Fitness Seller

NY Pro placings and pictures!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mooie bodybuilder, die eduardo:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
kvind het toch altijd jammer als Ed zo laag eindigd maarja...definitie op zn bovenbenen is ook ver te zoeken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar waar de fak zijn die abs van die 2 naast ed ???

Lijkt alsof ed zen abs opspant en de andere trekken de buik in om hun taille smaller te maken.
Had ed misschien beter ook gedaan zen buik toont echt huge naast die ander.
 
Edje ziet er goed uit aandachtspunten defenitie bovenbenen,biceps
tanning is indd slecht,neem aan dat het wel word rechtgetrokken met wie hem heeft ingesmeerd
 
mooie bodybuilder, die eduardo:
[Link niet meer beschikbaar]

En 't word nog mooier (sarcastisch) als je z'n naam bij google afbeeldingen typt...
Dit terzijde

Evan verdiende winnaar!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

???
 
Ed ziet er niet uit vind ik, sorry!
Hidetada daarin tegen prachtig!
 
Ed ziet er niet uit vind ik, sorry!
Hidetada daarin tegen prachtig!

Hidetada ziet er inderdaad goed uit, ik had hem eerder die derde plek gegund dan Ruhl.
 
Evan stond er ****ing bruut bij. Hele mooie bodybuilder.
 
:roflol: Epic joke, je ziet die 2 huge mofo's hem uitlachen. En hij kijkt ****ing hardcore.
 
Citaat:
Origineel gepost door Lork Bekijk Post


Wat doet die kerel op een Pro stage dan

Je ziet hem toch ook denken, wat doe ik hier eigenlijk...
 
Ik heb op mijn gemak nu alles kunnen bekijken. Ik vind de uitslag een beetje vreemd gezien de foto's... De winnaar is duidelijk valt niets aan af te dingen. Daarentegen de nummers 2 en drie. Vind zelf hidetada ook echt heel goed, vind hem completer dan DJ! Vind samuel ondanks dat hij zijn piek mist, nog dusdanig dat hij DJ aankan... Zo kan ik nog wel vijf A4'tjes volschrijven....
 
die midenste is in de 50 ... dus niet slecht
 
die midenste is in de 50 ... dus niet slecht

Dat dacht ik ook wel. Je ziet boven de knie zo "ouder los vel" hangen.. Zal dus de leeftijd zijn zeker? Of gewoon erg veel bovenbeen massa verloren opeens :rolleyes:
 
Tja, wat is slecht? Ik vergelijk het maar met mijzelf. En dan zit er een megaverschil tussen. :D
 
Back
Naar boven