MuscleMeat

Nyenrode! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Splendid

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2004
Berichten
2.295
Waardering
2
Bundels,

Vandaag heb ik een brief ontvangen van Nyenrode Admissions Committee dat ik toegelaten ben! Afgelopen weken een testdag gehad en een interview. Dat was stevig doorpezen, maar ik had er wel een goed gevoel over. Terecht, zo blijkt nu!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In juli haal ik mijn hbo-diploma op en in augustus begin ik op de 22e in Breukelen. Op Nyenrode ga ik de de opleiding Master of Science in Management volgen. Het is een voltijd 16 maanden programma. En het is particulier, dus kost het wel wat. Gelukkig zijn de banken zeer bereid mij en die andere studenten een leninkje te verschaffen. Want als je de opleiding afrond heb je immers bijzonder goede perspectieven op de arbeidsmarkt. Zeggen ze :D Het is serieus wel een dure opleiding, maar ook echt wel een hele goede.

In Maarssen zit een goede gym, dat ligt op 5 minuten rijden. Want dat was natuurlijk de eerste vereiste om daar te gaan studeren ;)

Mijn vriendin vindt het wel wat minder, want ik woon momenteel samen. Voorwaarde voor de opleiding is dat je op de campus komt wonen, wat betekent dat ik doordeweeks in ieder geval niet meer in mijn home-town Tilburg kan zijn.

Het is een behoorlijk heftig programma, aangezien je in 16 maanden doet wat je normaal gesproken in een jaar of 3 doet. Als ik 3 september tijd heb om effe een stop in Rotterdam te maken, kom in bij de Windmolen een stokkie sate halen!
 
Top man!

Good luck! :thumb:
 
Congratz :thumbs:

Hebben ze daar wel een gym met voldoende gewichten enzo ? :D
 
Nice man! Hoop wel dat je nog voldoende tijd overhoudt voor het trainen en voor je vriendin natuurlijk... Maar aan de andere kant, tijd máák je! :)
 
nice bro succes daaro
 
Ik kom oorspronkelijk uit Maarssen, ben benieuwd over welke "goede" gym je het hebt...Succes met je opleiding.
 
volgens mij idd wel een goeie investering dat neyenrode.

succes ermee, je zult het wel druk krijgen daar :)
 
zozo.. ik vind het knap dat je dat aandurft. laat ons even weten hoe het je afgaat oke?

succes !
 
16 maanden... dik 2 x zo snel: SUCCES kerel.
rather splendid of you, I might say, rather splendid
 
Zo zo dat is niet niets pik! Proficiat! :D
 
Heel goed jongen. Veel succes daaro
 
Roy zei:
Ik kom oorspronkelijk uit Maarssen, ben benieuwd over welke "goede" gym je het hebt...Succes met je opleiding.
Al even geleden vertelde Jay Impol me dat hij trainde bij Sportpoint. De dumbbells gingen tot 40 kilo (ofzo). Verder was het wel een goede gym, zei hij.

Maar als jij me een andere gym kunt aanbevelen: brandt maar los!

Op Nyenrode hebben ze ook een 'gym'. Met dumbbells tot 20 kilo... En schijven voor een bench van 90 kilo... Jeuj. Dat zie ik dus niet zitten :D Leuk voor de recreatieve fitnesser, maar een hardcore bodybuilder :nut: als ik heeft daar niets aan.
 
zat er ook over na te denken, nyenrode (law) gaat namelijk verhuizen naar amsterdam
 
Splendid zei:
Al even geleden vertelde Jay Impol me dat hij trainde bij Sportpoint. De dumbbells gingen tot 40 kilo (ofzo). Verder was het wel een goede gym, zei hij.

Maar als jij me een andere gym kunt aanbevelen: brandt maar los!

Op Nyenrode hebben ze ook een 'gym'. Met dumbbells tot 20 kilo... En schijven voor een bench van 90 kilo... Jeuj. Dat zie ik dus niet zitten :D Leuk voor de recreatieve fitnesser, maar een hardcore bodybuilder :nut: als ik heeft daar niets aan.

Sportpoint is een beetje een commercieel schooltje, waar de echte hardcore bodybuilder echt z'n ei niet kwijt kan. Gewichten zijn opzich ok, maar te weinig van alles aanwezig, zeker s' avonds tijdens het spitsuur...Een school die zich meer op de recreative fitnesser en cardio-er concentreert. Ik heb er een aantal maanden getraind in voorbereiding op de NK 2001, maar ben toen overgestapt naar Scorpio, ook in Maarssen(broek) op hetzelfde industrieterrein. Veel kleiner, maar de serieuze sfeer leeft er meer. Ook voldoende gewicht, maar vrij weinig van alles wederom. Echt hardcore, in Utrecht, All-Inn. Vanaf Nyenrode de Amsterdamse straatweg op, alsmaar rechtdoor in een rechte lijn tot net aan de rand van Utrecht, op een industrieterrein. Hooguit 15-20min rijden...Zeker het overwegen waard, want de eerder genoemde gyms halen het niet bij deze!
 
Splendid zei:
Bundels,

Vandaag heb ik een brief ontvangen van Nyenrode Admissions Committee dat ik toegelaten ben! Afgelopen weken een testdag gehad en een interview. Dat was stevig doorpezen, maar ik had er wel een goed gevoel over. Terecht, zo blijkt nu!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In juli haal ik mijn hbo-diploma op en in augustus begin ik op de 22e in Breukelen. Op Nyenrode ga ik de de opleiding Master of Science in Management volgen. Het is een voltijd 16 maanden programma. En het is particulier, dus kost het wel wat. Gelukkig zijn de banken zeer bereid mij en die andere studenten een leninkje te verschaffen. Want als je de opleiding afrond heb je immers bijzonder goede perspectieven op de arbeidsmarkt. Zeggen ze :D Het is serieus wel een dure opleiding, maar ook echt wel een hele goede.

In Maarssen zit een goede gym, dat ligt op 5 minuten rijden. Want dat was natuurlijk de eerste vereiste om daar te gaan studeren ;)

Mijn vriendin vindt het wel wat minder, want ik woon momenteel samen. Voorwaarde voor de opleiding is dat je op de campus komt wonen, wat betekent dat ik doordeweeks in ieder geval niet meer in mijn home-town Tilburg kan zijn.

Het is een behoorlijk heftig programma, aangezien je in 16 maanden doet wat je normaal gesproken in een jaar of 3 doet. Als ik 3 september tijd heb om effe een stop in Rotterdam te maken, kom in bij de Windmolen een stokkie sate halen!

Hey bro. super man!! Gefeliciteerd! Nu ik nog, toekomstig-nyenrodian :D (Als het ff meezit;))

Misschien kom ik je daar nog wel tegen in augustus 2006 :D.. gaan we een biertje drinken, vrind :)

Owja, ik hoop dat je relatie het overleeft, want Nyenrode is een relatie-breker, bro. Neem dat maar van mij aan. Ik ken er meer die er heen gingen met een jarenlange relatie...

Bovendien: het schijnt dat het geile dispuutmeisje-gehaslte daar ook erg hoog ligt :D (so have I heared:D ) dus dat zal ook wel niet bevorderlijk zijn voor je relatie.

Any way.. SUPer bro. Ik hoop je volgend jaar te zien daar.
 
gaaf man, idd een hele goeie opleiding!!!succes!!
 
Gefiliciteerd!
Cool btw dat je daar op een campus zit. Had mijn Uni dat ook maar :(
 
gefeliciteerd en succes daar
 
Heel erg goed van je bro en alvast succes.

Dit gaat je zeker lukken.
 
Back
Naar boven