MuscleMeat

Nyenrode!

Bezoekers in dit topic

Mans zei:
Wat is precies de reden dat iemand met werkervaring alleen de deeltijd mag volgen?
Het programma bestaat onder andere uit diverse simulaties. Zo'n simulatie beslaat een bedrijfsmatig proces. Mensen met werkervaring zouden minder aan dergelijke simulaties hebben. Ook om leeftijdsverschil van de studenten klein te houden is een reden. Er zullen ongetwijfeld meer redenen zijn.

Maar stel dat je 3 jaar na je hbo in de productie hebt gestaan omdat je weet ik veel een sportcarriere aan het opbouwen was, en je bent 23, dan zal er heus wel een uitzondering gemaakt worden.
 
DBC01 zei:
€45,000 per jaar was het niet? :D

Success, echt top!

geloof €25.000

zoals Splendid al weet ambieer ik ook een studie aan Nyenrode. Al sinds een jaar of 2. Ik hoor er alleen maar goede verhalen over. Als je er toegelaten kunt worden, dan moet je het gewoon proberen en er 16 maanden vol voor gaan. Mocht ik na mijn afstuderen van jan. 2006 tot juli 2006 geen vaste baan krijgen bij mij afstudeerbedrijf dan ga ik zeer ff mee doen aan de test. (let op dames: de test kost ook geld, geloof 200euro)
 
Succes Splendid, heb je ze wel verteld dat je de tests op doping heb gedaan? ;)
 
DBC01 zei:
€45,000 per jaar was het niet? :D

Success, echt top!
:roflol:
25.000 euro all-in
De M5 is ook duurder dan het instapmodel 520i.



Pumpin' zei:
(let op dames: de test kost ook geld, geloof 200euro)
99 euro als je je ruimschoots van te voren inschrijft.
119 euro als je je tot 4 maanden voor aanvang van de opleiding inschrijft.
Je krijgt een rapport van je test thuis gestuurd.



EricR zei:
Succes Splendid, heb je ze wel verteld dat je de tests op doping heb gedaan? ;)
Ik had 10 milligram in mijn nek gemikt, damn' ik ging als een dolle. Dat kan trouwens niemand wat bekoren, als ze maar geld aan me kunnen verdienen :D
 
Cool man, misschien zie ik je wel

Ben op het moment bezig met RSM, als dat niks wordt ga ik voor Nyenrode.

Succes alvast !
 
Back
Naar boven