Fitness Seller

Nyn's log - Vrouw van 128 naar 75

Bezoekers in dit topic

Nyn

Cool Novice
Lid geworden
27 mrt 2017
Berichten
103
Waardering
94
Lengte
1m80
Massa
91kg
Vetpercentage
33%
Bedankt voor het meelezen!

Sommigen zullen mij misschien kennen van het topic "100 kg deadlift 21-jarige vrouw" in maart 2017.
In dat topic heb ik zoveel fijne hulp van de users van dit forum gekregen en daar ben ik erg dankbaar voor. Ik weet niet exact of mijn "verhaal" thuis hoort op dit forum, maar ik ben helemaal verliefd op StrongLifts en ik hoop dat ei hier kwijt te kunnen met het log. Ik vind het erg leuk om mijn gewichtsverlies en trainingsdoelen te kunnen delen met jullie!

Foto van afgelopen week (80 kg squat)
547z1e.jpg


Gegevens
Leeftijd: 21
Lengte: 180

Starting weight: 128 kilo
Current weight: 106,5 kilo
Goal weight: 75 kilo (-40%)

Current weight loss: 21,5 kilo (-16,8%)
Dit betekend dat ik bijna op de helft ben!

Middel: van 105 naar 82 (-21,9%)
Heupen: van 127 naar 109 (-14,2%)
Nek: van 39 naar 34,5 (-11,5%)

Startdatum: 6 februari 2017
Gehoopte einddatum: 28 februari 2018
Gehoopt verlies per week: 1 kg

Trainingen
Mon 10 JUL SL:
Squat
5x5
80kg
OH Press
5x5
25kg
Deadlift
1x5
85kg
Mon 17 JUL SL:
Squat
5x5
82,5kg
Bench
5x5
45kg
Row
5x5
32,5 kg​

Fietsvakantie
Ik sloot het vorige topic af met het bericht dat ik op fietsvakantie ben geweest, hier een update:
We zijn van Leeuwarden naar Antwerpen gefietst met een totale afstand van ongeveer 500 kilometer. Het was erg leuk! Hopelijk heb ik gauw de mogelijkheid weer iets dergelijks te doen! :D
 
In
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Succes met je doelen!

Ik zal wel de 1ste zijn voordat de pl-ers gaan zeuren:P
Staat de safety niet te hoog?
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
  • Like
Waarderingen: Nyn
In! Succes!

Succes met je doelen!

Ik zal wel de 1ste zijn voordat de pl-ers gaan zeuren:P
Staat de safety niet te hoog?

Ik dacht precies hetzelfde...

En sta je niet verkeerd om? De haken zitten achter je ???;)
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
ja inderdaad andersom ! wtf
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Maar nyn dieper zakken en haken voor je dus:P
 
  • Like
Waarderingen: Nyn


Succes met je doelen!

Ik zal wel de 1ste zijn voordat de pl-ers gaan zeuren:P
Staat de safety niet te hoog?


In! Succes!

Ik dacht precies hetzelfde...

En sta je niet verkeerd om? De haken zitten achter je ???;)

Bedankt, jongens! :D

In alle eerlijkheid; als jullie het zeggen - waarschijnlijk!

De safety staat zo dat als ik tot mijn diepst squat ik de safety net niet aantik met de barbell. Ik dacht dat, dat een perfecte hoogte zou zijn in het geval ik het niet zou houden en de safety me moet redden. :o

Over dat andersom staan: dat heb ik zo geleerd... :emo:
... maar dat wat jullie zeggen had ik vorige week te horen gehad van een andere sportschoolgebruiker, dus vandaag was de eerste dag dat ik de goede kant op stond. :lol:
 
Bedankt, jongens! :D

In alle eerlijkheid; als jullie het zeggen - waarschijnlijk!

De safety staat zo dat als ik tot mijn diepst squat ik de safety net niet aantik met de barbell. Ik dacht dat, dat een perfecte hoogte zou zijn in het geval ik het niet zou houden en de safety me moet redden. :o

Over dat andersom staan: dat heb ik zo geleerd... :emo:
... maar dat wat jullie zeggen had ik vorige week te horen gehad van een andere sportschoolgebruiker, dus vandaag was de eerste dag dat ik de goede kant op stond. :lol:

Die safety mag best een stukkie lager hoor. Zeker als je een keer ass to the grass wilt doen. Dat red je nu niet.

En normaal gesproken til je de bar uit de haken en doe je een (flinke) stap achteruit...Jij moet nu een stap naar voren doen en dat lijkt mij qua balans moeilijker. Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt hè? Wij kunnen het niet voor je bepalen ;)
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Die safety mag best een stukkie lager hoor. Zeker als je een keer ass to the grass wilt doen. Dat red je nu niet.

En normaal gesproken til je de bar uit de haken en doe je een (flinke) stap achteruit...Jij moet nu een stap naar voren doen en dat lijkt mij qua balans moeilijker. Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt hè? Wij kunnen het niet voor je bepalen ;)

Bedankt voor de tip! :D

Zal de safety lager zetten: ik wil graag dieper leren squatten!

Stiekem vind ik de foute manier fijner, omdat ik het zo al een tijdje doe, maar er zitten vast voordelen aan de goede manier, dus ik zal dat aanleren. :p:D
 
Bedankt voor de tip! :D

Zal de safety lager zetten: ik wil graag dieper leren squatten!

Stiekem vind ik de foute manier fijner, omdat ik het zo al een tijdje doe, maar er zitten vast voordelen aan de goede manier, dus ik zal dat aanleren. :p:D
Je zult helaas wel wat terug moeten in gewicht als je tot beneden paralel gaat maar komt snel weer goed!
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Je zult helaas wel wat terug moeten in gewicht als je tot beneden paralel gaat maar komt snel weer goed!
Dat vind ik niet erg! :D

Dieper dan paralel is beter toch?
Ik kom alleen dieper dan paralel met een (erg) brede stand met de tenen naar buiten. Kan dat kwaad, denk je?
Of dan liever boven paralel met de benen standaard?
 
Hahahahahhaha, fantastisch!
Oké, houd ik dat als mantra! :D
 
Zoals op het plaatje van pillz sta ik ook wel qua breedte
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Alleen als ik achter mag...Ik ben nog niet zo ervaren :bang:

En laten we nu dit topic maar niet verder vervuilen! :roflol:
No problem m8 mn gluteus is zo ontwikkeld dat je hem direct breekt :P
 
Back
Naar boven