Fitness Seller

Nyn's log - Vrouw van 128 naar 75

Bezoekers in dit topic

Helaas ben ik blijven steken op 96 kilo.

De reden is niets anders dan teveel kcal consumeren, door het niet inpakken van lunches voor mee naar school en dan daar maar wat halen. Heel stom, heel lui. Ik had nu zo'n 8 kilo lichter kunnen zijn, als ik de lijn van 1 kilo per week had doorgezet. Dan had ik in de 80 gewogen!

Ik wilde wel graag een update geven, want ik blijf SL fantastisch vinden.
Foto van mij in de nieuwe sportschool na het overstappen! :-)
r01ixz.jpg
Goed dat je nog steeds bezig bent!

Wat lift je nu?
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Niet opgeven hoor! Je hoeft niet alles te loggen, als je maar door blijft trainen :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Doorgaan,, des te beter miss om even stil gestaan te hebben. Alles kan beetje strak trekken en klaar om weer 20.kg kwijt te raken !!!
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Ik meld me weer even! Het gaat nu langzaam, beide met afvallen en trainen, maar op dit moment weeg ik 91 kg!

Ik ben blij dat ik niet aangekomen ben, maar op z'n minst al langer dan een half jaar of op gewicht bleef of langzaam afviel. Sinds november dus 5 kg. Langzamer dan ik gewild had, maar alsnog een kleine overwinning waar ik vroeger gemiddeld een aantal honderd gram aankwam.

Het doel is en blijft 75 kg! Toen ik vorig jaar een tussenjaar had om zomaar te zeggen kon ik me volledig focussen op afvallen en trainen. Nu ik full time studeer gaat het me lastiger af, maar is geen excuus om niet te sporten en af te vallen. Hopelijk brengt de zomervakantie over een paar weken weer die vrijheid om me goed te focussen en een paar extra kilo's eraf te zweten voor het nieuwe studiejaar!

Op dit moment sport ik nauwelijks, maar voor Mentat die het vroeg:
Squat 5*5 60 kg
Dead 1*5 85 kg
Bench 5*5 42,5 kg

Hopelijk gaat dat ook snel vooruit! :-)
 
Blijf doorzetten... succes!
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Blijven doorzetten, je bent op de goede weg toch en dat werkt meestal extra motiverend! ;)

Hopelijk brengt de zomervakantie over een paar weken weer die vrijheid om me goed te focussen en een paar extra kilo's eraf te zweten voor het nieuwe studiejaar!

Als je maar niet, zoals af en toe hier in de gym, besluit om met een vuilniszak om je lichaam te gaan trainen oid. :eek::D

Moest van de week nog hardoplachs bij het zien van 2 mannetjes in dito outfit :D:D
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Blijven doorzetten, je bent op de goede weg toch en dat werkt meestal extra motiverend! ;)



Als je maar niet, zoals af en toe hier in de gym, besluit om met een vuilniszak om je lichaam te gaan trainen oid. :eek::D

Moest van de week nog hardoplachs bij het zien van 2 mannetjes in dito outfit :D:D
Hahahaha, nee dat zal ik iedereen besparen! :D
 
Blijven doorzetten, je bent op de goede weg toch en dat werkt meestal extra motiverend! ;)



Als je maar niet, zoals af en toe hier in de gym, besluit om met een vuilniszak om je lichaam te gaan trainen oid. :eek::D

Moest van de week nog hardoplachs bij het zien van 2 mannetjes in dito outfit :D:D
Wat een vuilniszak u kiddin
 
hello again... :)
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Ik meld me weer even! Het gaat nu langzaam, beide met afvallen en trainen, maar op dit moment weeg ik 91 kg!

Ik ben blij dat ik niet aangekomen ben, maar op z'n minst al langer dan een half jaar of op gewicht bleef of langzaam afviel. Sinds november dus 5 kg. Langzamer dan ik gewild had, maar alsnog een kleine overwinning waar ik vroeger gemiddeld een aantal honderd gram aankwam.

Het doel is en blijft 75 kg! Toen ik vorig jaar een tussenjaar had om zomaar te zeggen kon ik me volledig focussen op afvallen en trainen. Nu ik full time studeer gaat het me lastiger af, maar is geen excuus om niet te sporten en af te vallen. Hopelijk brengt de zomervakantie over een paar weken weer die vrijheid om me goed te focussen en een paar extra kilo's eraf te zweten voor het nieuwe studiejaar!

Op dit moment sport ik nauwelijks, maar voor Mentat die het vroeg:
Squat 5*5 60 kg
Dead 1*5 85 kg
Bench 5*5 42,5 kg

Hopelijk gaat dat ook snel vooruit! :-)
Dat je hebt weten te stabiliseren is al meer dan de meeste afvallers lukt!

Ik hoop dat je in de zomer tijd vind om te trainen en weer progressie te maken, en natuurlijk ons op de hoogte houden van de trainingen.
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
In :D

Zo snel als ik even teruggelezen heb heb je al een goeie progressie gemaakt! Erg knap.

Succes met je laatste kilo's! Gaat zeker goedkomen.
 
  • Like
Waarderingen: Nyn
Dat je hebt weten te stabiliseren is al meer dan de meeste afvallers lukt!

Ik hoop dat je in de zomer tijd vind om te trainen en weer progressie te maken, en natuurlijk ons op de hoogte houden van de trainingen.

Bedankt dat jij er ook weer bent! Wat je zegt is waar en ik vergeet het steeds, maar dat je het hebt gezegd helpt me nu al een stuk positiever er naar te kijken!

Ik hoop het ook! In de trainingen heb ik veel zin! Ik ga deze vrijdag weer! :-)

In :D

Zo snel als ik even teruggelezen heb heb je al een goeie progressie gemaakt! Erg knap.

Succes met je laatste kilo's! Gaat zeker goedkomen.

Bedankt! :D:)
 
Back
Naar boven