MuscleMeat

Oatmeal & protein

Bezoekers in dit topic

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Berichten
683
Waardering
126
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Voor de nieuwe mensen die de zoekopdracht gebruiken, je moet simpel maar goed beginnen.

 
  • Like
Waarderingen: Dr X
6 minuten voor oatmeal, whey en een beetje water? Not sure if troll...
 
Wat was dat? ? ? :eek:

Zn voeding is in orde...maar ik zou wel beginnen met trainen als ik van hem was.
 
Wat was dat? ? ? :eek:

Zn voeding is in orde...maar ik zou wel beginnen met trainen als ik van hem was.
Life spuit er weer vanaf man :)

Is toch handige video voor nieuwertjes die zoeken onder dit onderwerp ? Ik begin met de simpele dingen later dit jaar doe ik wat complexere recepten. Het is de bedoeling dat men vanalles en nog wat kan vindne op het kanaal. Ook simpele dingen als oatmeals met proteine.

Daarbij gaat het ook een beetje om jonge nieuwe mensen het gevoel te geven dat ze kampioentjes zijn als ze gezond eten... zoiets heet jongeren opvoeden. ;)
 
Life spuit er weer vanaf man :)

Is toch handige video voor nieuwertjes die zoeken onder dit onderwerp ? Ik begin met de simpele dingen later dit jaar doe ik wat complexere recepten. Het is de bedoeling dat men vanalles en nog wat kan vindne op het kanaal. Ook simpele dingen als oatmeals met proteine.

Daarbij gaat het ook een beetje om jonge nieuwe mensen het gevoel te geven dat ze kampioentjes zijn als ze gezond eten... zoiets heet jongeren opvoeden. ;)
Ben ik blij dat ik andere rolemodels had in mijn tijd :D
 
WTF breakfast for champions ft schrale Henk :roflol:

ik hoop dat dit bedoelt is als parodie....
Wat is er zo schraal aan mij? Hoe oud ben jij? Vieze jij.
 
oud genoeg om je vader te kunnen zijn :rolleyes:

misschien een volgend filmpje over pannenkoeken ?
Een vader die geen steun bied dan maar op aggressieve manier iemand aanzet tot actie... bedankt maar ik vind dat geen goeie manier van mentorschap.

Op deze manier vecht iemand tegen de wereld ipv vechten voor een wereld. :/

Tof dat je mij doet denken, ik zal hem wel eens tonen wat ik kan... maar ik vind het allemaal
maar wat vies. Alle respect hoe dan ook voor je keuzes maar dan moet je ook respect hebben voor de mijne.

Dat volgende filmpje zal ik je gunnen. ;)
 
ik wil ook trainingsfilmpjes zien.
 
Maakt t nou uit dat hij niet buff is? is toch leuk te zien dat hij shit doet waar hij plezier in heeft?
Ga zo door man.
 
Maakt t nou uit dat hij niet buff is? is toch leuk te zien dat hij shit doet waar hij plezier in heeft?
Ga zo door man.
Knappe respons.
 
Back
Naar boven