AndroidHealthClinic

oats bereiden

Bezoekers in dit topic

zyzzbrahh

Novice
Lid geworden
29 jun 2016
Berichten
19
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
99kg
Vetpercentage
8%
Beste,

In me voedingsschema eet ik 2x per dag oats.
Nu bereid ik het door het met water in de blender te doen en het op te drinken.

Echter vult dit niet echt en wil ik het dus gaan eten.
Wat is hier voor de snelste en lekkerste manier om oats te maken ( koud vond ik het zelf niet te eten.. ).

Kortom hoe eten jullie je oats ?
Ik wil niks extra toevoegen in verband met macro's en me schema.

Alvast bedankt !
 
Kokend water erop klaar
 
Hey zyzzbrahh,

Ik kook mijn oats altijd in een pan met 1 beker halfvolle melk (250ml), tijdens het roeren doe ik er een eetlepel kaneelpoeder bij. Aan het eind snij ik een appel in kleine stukje en dip ik me appeltjes in de pap.
Ik vind het zelf erg lekker, en vult er goed!
 
Hey zyzzbrahh,

Ik kook mijn oats altijd in een pan met 1 beker halfvolle melk (250ml), tijdens het roeren doe ik er een eetlepel kaneelpoeder bij. Aan het eind snij ik een appel in kleine stukje en dip ik me appeltjes in de pap.
Ik vind het zelf erg lekker, en vult er goed!
Lezen is weer moelijk :roflol:
 
Lezen is weer moelijk :roflol:
Lezen is niet moeilijk, net als dat het niet moeilijk is om mijn extra toevoegingen niet te gebruiken.
Alleen het eten als pap vult ook erg goed en vind het ook niet erg vies ofzo..
 
Het is heel simpel. Zonder iets aan toe tevoegen krijg je het niet voor elkaar. Net zoals dat je zegt ik wil beton maken zonder dat ik er cement aan toevoeg.

Als de macro's spelen dan zal je het ergens af moeten halen. Een simpele dikmaker is eigenlijk brinta. Als je het 50/50 doet zal je zien dat er na 5 minuten staan een dikke massa is geworden.
 
Het is heel simpel. Zonder iets aan toe tevoegen krijg je het niet voor elkaar. Net zoals dat je zegt ik wil beton maken zonder dat ik er cement aan toevoeg.

Als de macro's spelen dan zal je het ergens af moeten halen. Een simpele dikmaker is eigenlijk brinta. Als je het 50/50 doet zal je zien dat er na 5 minuten staan een dikke massa is geworden.

Wat moet je volgens jou dan toevoegen om warme oats te maken ? :p
 
Het is heel simpel. Zonder iets aan toe tevoegen krijg je het niet voor elkaar. Net zoals dat je zegt ik wil beton maken zonder dat ik er cement aan toevoeg.

Als de macro's spelen dan zal je het ergens af moeten halen. Een simpele dikmaker is eigenlijk brinta. Als je het 50/50 doet zal je zien dat er na 5 minuten staan een dikke massa is geworden.

Uwot? Serieus...

Edit: of bedoel je dikmakend qua structuur :o

OT: genoeg water, kaneel, speculaaskruiden, gember > tijdje in de magnetron totdat jij de dikte en warmte goed vindt. Vind ik zelf lekker.
Anders kcal-loze flavourdrops of syrups kopen en die toevoegen. En dan maple/toffee smaak icm bovenstaande bijvoorbeeld.
Je kan ook een kopje espresso eraan toevoegen, krijgt het wat meer smaak van.
 
Uwot? Serieus...

Edit: of bedoel je dikmakend qua structuur :o

OT: genoeg water, kaneel, speculaaskruiden, gember > tijdje in de magnetron totdat jij de dikte en warmte goed vindt. Vind ik zelf lekker.
Anders kcal-loze flavourdrops of syrups kopen en die toevoegen. En dan maple/toffee smaak icm bovenstaande bijvoorbeeld.
Je kan ook een kopje espresso eraan toevoegen, krijgt het wat meer smaak van.

kijk hier heb ik iets aan, top !
 
Ik heb heel lang 50 gram oats 1,5 a 2 minuten in de magnetron gedaan met ongeveer 200 ml magere melk. Zoals hierboven beschreven is de stuctuur al erg snel behanglijm. Een toevoeging van specerijen zoals kaneel, speculaaskruiden, groene thee poeder of koffie scheelt je qua macro's niets. Zou hiermee proberen of het voor jou werkt en dan eventueel pas kijken naar zoetstoffen er dergelijke. Succes !
 
kopje espresso en wat kaneel :D zalig!
 
Ik giet heet water over m'n havermout mengsel de avond van te voren (ik eet het altijd als ontbijt). En dan schuif ik 'm de volgende ochtend in de magnetron. 5 minuutjes:)
 
In
Beste,

In me voedingsschema eet ik 2x per dag oats.
Nu bereid ik het door het met water in de blender te doen en het op te drinken.

Echter vult dit niet echt en wil ik het dus gaan eten.
Wat is hier voor de snelste en lekkerste manier om oats te maken ( koud vond ik het zelf niet te eten.. ).

Kortom hoe eten jullie je oats ?
Ik wil niks extra toevoegen in verband met macro's en me schema.

Alvast bedankt !


In een 2 liter fles met koud water n shake It en drinken.
 
Back
Naar boven