XXL Nutrition

Nieuws Obama Sluit niet uit om Atoombommen te gebruiken tegen Iran & Noord Korea (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Oh my god, wat een imbeciel is die Obama toch.
 
:D

nukes.jpg
 
Eerst roepen dat je een atoombomvrije wereld wil en vervolgens zeggen dat Iran en Noord-Korea kanshebbers zijn op een bommetje.
 
Fijn, nog een koude oorlog.
 
Beetje debiele interpretatie van het werkelijke verdrag in de context van de ontwikkelingen omtrent atoomverdragen en de geopolitieke situatie.
 
Beetje debiele interpretatie van het werkelijke verdrag in de context van de ontwikkelingen omtrent atoomverdragen en de geopolitieke situatie.
inderdaad, misleidend. waarom zou je dan een ontwapeningsverdrag gaan tekenen als je er wel bij zegt dat er een uitzondering kan zijn.

het is of of dan he.
 
Eerst roepen dat je een atoombomvrije wereld wil en vervolgens zeggen dat Iran en Noord-Korea kanshebbers zijn op een bommetje.
dat was zijn campagnepraatje7hij is niets beter dan bush

bush kwam er tenminste voor uit
 
Knal elkaar maar af, en laat mij met rust.
 
inderdaad, misleidend. waarom zou je dan een ontwapeningsverdrag gaan tekenen als je er wel bij zegt dat er een uitzondering kan zijn.

het is of of dan he.


Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik bedoel, "Tuladis".
 
De VS heeft altijd als beleid gehad dat een aanval met biologische, chemische en nucleaire wapens of via een cyber attack door landen en personen (dus bijvoorbeeld terroristische organisaties of rebellen groepen) op Amerikaans grondgebied (dus ook ambassades) vergolden zou worden met een nucleaire aanval.

Dit standpunt zou een wezenlijke breuk betekenen met het beleid tot nu toe. En dat is natuurlijk so wie so een stap vooruit.

Wat wel jammer is is dat de VS niet uitsluit de initiator te zullen zijn van een nucleaire oorlog...dus de first-strike policy is nog niet van tafel. Dat Noord-Korea en Iran worden uitgezonderd is teleurstellend en doet afbreuk, maar het is natuurlijk niet onlogisch.
 
Ja uh van mij mag die, als ik er maar geen last van heb :thumbup:
 
Hij bedoelde gewoon dat als die landen het te gek maken, de uiterste maatregel niet uitgesloten wordt. Je moet nu niet meteen gaan denken dat hij "van plan" is om kernwapens te gebruiken.

Mooi staaltje van verkeerd begrijpen dit...
 
Tuurlijk moet hij het niet uitsluiten.
Als Noord Korea er straks mee zou gaan beginnen kunnen ze het 2x zo hard terugkrijgen.
 
Oh my god, wat een imbeciel is die Obama toch.

Precies wat ik dacht, geen haar beter dan Bush of welke maffe president daar dan ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven