AndroidHealthClinic

Obama wil Israël weerhouden van aanval Iran

Bezoekers in dit topic

tbeest

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 mrt 2012
Berichten
2.275
Waardering
75
De Amerikaanse president Barack Obama wil Israël weerhouden van een aanval op Iran als hij in maart de Joodse staat bezoekt. Dat hebben Israëlische media maandag gemeld op gezag van regeringskringen in Washington.

De Israëlische premier Benjamin Netanyahu heeft herhaaldelijk gewaarschuwd dat Iran nog dit jaar de 'rode lijn' op weg naar een atoombom zou bereiken. Obama wil tijdens zijn bezoek ervoor pleiten de onderhandelingen met het bewind in Teheran nog wat meer tijd te gunnen.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664...a-wil-Israel-weerhouden-van-aanval-Iran.dhtml

C'mon Israël, you can do it!!!! Varkens laat je niet met bommen spelen
 
Obama is meer van de drone strikes. Veel hypocrieter moet het niet worden.
 
De Amerikaanse president Barack Obama wil Israël weerhouden van een aanval op Iran als hij in maart de Joodse staat bezoekt. Dat hebben Israëlische media maandag gemeld op gezag van regeringskringen in Washington.

De Israëlische premier Benjamin Netanyahu heeft herhaaldelijk gewaarschuwd dat Iran nog dit jaar de 'rode lijn' op weg naar een atoombom zou bereiken. Obama wil tijdens zijn bezoek ervoor pleiten de onderhandelingen met het bewind in Teheran nog wat meer tijd te gunnen.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664...a-wil-Israel-weerhouden-van-aanval-Iran.dhtml

C'mon Israël, you can do it!!!! Varkens laat je niet met bommen spelen


Obama moet zich er niet mee bemoeien. Israel moet maar een keer toeslaan.
Alleen wat zullen zij hard, heel hard op hun bek gaan. Zij zullen dan een ellende op hun nek halen wat zij zich nooit hadden kunnen voorstellen.
En als het zover is tbeestje dan heb ik jouw enkele ticket naar Israel al klaar liggen hoor, misschien met nog een tussenlanding elder, maar dat even terzijde :)
 
Wie interesseert zich nou in deze kneuzenstaatjes? Wacht maar tot China komt! Overal olympische gewichtheffers! Miljoenen! Als ze tegelijkertijd hun max C&J op de grond laten vallen komt er een aardbeving die de schaal van Richter tot een nieuw stelsel dwingt. Superwapens waar kernbommetjes nog een puntje aan kunnen zuigen!
 
Topic 3201513 over Israël.
 
Obama moet zich er niet mee bemoeien. Israel moet maar een keer toeslaan.
Alleen wat zullen zij hard, heel hard op hun bek gaan. Zij zullen dan een ellende op hun nek halen wat zij zich nooit hadden kunnen voorstellen.
En als het zover is tbeestje dan heb ik jouw enkele ticket naar Israel al klaar liggen hoor, misschien met nog een tussenlanding elder, maar dat even terzijde :)

Jij denkt dat Iran het haalt van Israël en Amerika? :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:

En in nood komt Europa er sowieso ook wel bij, Iran is kansloos als 't op een oorlog uitdraait
 
Wie interesseert zich nou in deze kneuzenstaatjes? Wacht maar tot China komt! Overal olympische gewichtheffers! Miljoenen! Als ze tegelijkertijd hun max C&J op de grond laten vallen komt er een aardbeving die de schaal van Richter tot een nieuw stelsel dwingt. Superwapens waar kernbommetjes nog een puntje aan kunnen zuigen!
Dit idd.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 15:31 ----------

Grappig trouwens "tbeest" dat je een avatar met een moslim hebt.
 
[/COLOR]Grappig trouwens "tbeest" dat je een avatar met een moslim hebt.

Net even opgezocht, op wikipedia (niet echt betrouwbaar, I know) staat protestantisme

Wat is uw bron?

In ieder geval houdt hij zich niet aan zijn de koran (is voor homocoïtusualiteit, zijn vrouw draagt geen hoofddoek, slaat z'n vrouw niet, rookt en drinkt soms alcohol, heeft respect voor elk geloof)

Zo moet het eigenlijk
 
Jij denkt dat Iran het haalt van Israël en Amerika? :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:

En in nood komt Europa er sowieso ook wel bij, Iran is kansloos als 't op een oorlog uitdraait

Nee domme aap, begrijpend lezen is ook moeilijk he:rolleyes:
Om even in jouw taal te spreken;
Nee Iran kan nooit winnen van Amerika en Israel, maar Iran staat er niet alleen voor.
 
Net even opgezocht, op wikipedia (niet echt betrouwbaar, I know) staat protestantisme

Wat is uw bron?

In ieder geval houdt hij zich niet aan zijn de koran (is voor homocoïtusualiteit, zijn vrouw draagt geen hoofddoek, slaat z'n vrouw niet, rookt en drinkt soms alcohol, heeft respect voor elk geloof)

Zo moet het eigenlijk
Staat genoeg over op het internet ben te lui om bronnen te zoeken en quoten. Maareh het overgrote deel van de moslims is gewoon gematigd hoor. google > obama moslim
 
Obama is christen:

http://www.wanttoknow.nl/politiek/verkiezingen/inverview-met-barack-obama/

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 15:51 ----------

GG:
Ben je altijd Christen geweest?

OBAMA:
Voor het grootste deel van mijn leven ben ik opgevoed door mijn moeder en die was Christen.

GG:
Een speciale richting in het Christendom?

OBAMA:
Nee hoor. Mijn grootouders kwamen uit kleine steden uit Kansas, mijn oma was Methodist en mijn grootvader Baptist. En tegen de tijd dat ik werd geboren hadden mijn grootouders volgens mij de Universalistische Kerk gekozen. Mijn moeder, die volgens mij de grootste invloed heeft gehad op mijn waarden dan iemand anders, was niet iemand die haar geloof mijlenver uitdroeg. We gingen met Pasen naar de kerk, ze was gewoon geen kerkganger.

GG:
Waar geloof je in?

OBAMA:
Ik ben Christen. Daardoor heb ik een diep geloof, dat ik ontleen aan het Christelijk geloof. Ik ben geboren in Hawaï waar natuurlijk een hoop Oostelijke invloeden merkbaar zijn. Ik heb in Indonesië geleefd, het grootste moslimland in de wereld, tussen mijn 6e en 10e levensjaar. Mijn vader komt uit Kenia, en hoewel je hem het beste als agnosticus (iemand die beweert dat men van God of van de dingen niet kan weten – red.) kunt typeren, was zijn vader Moslim. En ik zou willen zeggen dat ik waarschijnlijk, intellectueel gezien, net zoveel van het Judaïsme heb meegekregen als van elk ander geloof.


______

Ik snap niet hoe je dan kan zeggen dat hij moslim is?
 
Laatst bewerkt:
Nee domme aap, begrijpend lezen is ook moeilijk he:rolleyes:
Om even in jouw taal te spreken;
Nee Iran kan nooit winnen van Amerika en Israel, maar Iran staat er niet alleen voor.

Wie gaat Iran helpen? Irak? Afghanistan? Indrukwekkend hoor :o
 
het is toch allang bekend dat Obama Moslim is lijkt me niet meer dan logisch.
 
Zitten we er op te wachten dat Israël aanvalt en dat Iran terug slaat, Amerika meedoet, mogelijk Rusland en China en buurlanden van Iran en dan ook de NAVO landen. Lijkt me niet nee, als ze moeten aanvallen voor serieuze dreiging mogen ze van mij gelijk aanvallen. Ik vind de dreiging wat dat betreft niet gigantisch om zo'n potentiële oorlog te veroorzaken.
 
Staat genoeg over op het internet ben te lui om bronnen te zoeken en quoten. Maareh het overgrote deel van de moslims is gewoon gematigd hoor. google > obama moslim

Wat is dat eigenlijk een gematigde moslim?

Moslim
Belijder van de islam-godsdienst.

Een gematigde moslim is dan iemand die enkel gelooft in de Islam op de puntjes die hem goed uitkomen ofzo?
 
Back
Naar boven