AndroidHealthClinic

Gestopt Obeb's attempt to CUT

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Last van je hart? Das k*t... Wat voel je dan, hartkloppingen of...?

Heb paar weken geleden idd hartkloppingen gehad. En dan ook 20 minuten lang ofzo in de kroeg.

Maar wat ik voel is moeilijk(er) en zwaar ademen, vaag gevoel bij mijn ribben.
Als ik zit op bepaalde manier een soort van blokering van mijn hart dus moet ik even 10 minuten staan.
Maar de arts heeft bloed en hart gemeten/onderzocht en dat zat goed dus daar ben ik wel gerust over :)
 
Oeh, eventjes langs de cardioloog voor een hartfilmpje kerel!

Succes verder met je cut, daal anders wat in carbs, voer je cardio niet teveel op gedurende je nog geen afspraak heb gehad bij de cardioloog.
 
Zo ná de hartkwalen de draad weer opgepakt. Ik train nu weer 4keer in de week.
Maar daarbij drink ik elke Ned elftal wedstrijd veel bier en dus is voeding dan niet goed.
Ik eet nu heel weinig en enkel eiwitten, goede vetten en af en toe wat aardappelen/rijst.

Taille meet nu 89/90cm en gewicht is rond de 84/85 kg. Verder train ik gewoon waar ik zin in heb, en in de homegym omdat ik weer thuis woon even. Ben nu wel droger maar nog zeker niet ripped ofzo.

Cardio doe ik misschien 2x per week ff half uurtje/3kwartier lekker zweten
 
Laatst bewerkt:
Zo ná de hartkwalen de draad weer opgepakt. Ik train nu weer 4keer in de week.
Maar daarbij drink ik elke Ned elftal wedstrijd veel bier en dus is voeding dan niet goed.
Ik eet nu heel weinig en enkel eiwitten, goede vetten en af en toe wat aardappelen/rijst.

Taille meet nu 89/90cm en gewicht is rond de 84/85 kg. Verder train ik gewoon waar ik zin in heb, en in de homegym omdat ik weer thuis woon even. Ben nu wel droger maar nog zeker niet ripped ofzo.

Cardio doe ik misschien 2x per week ff half uurtje/3kwartier lekker zweten

Gewoon door gaan! En als het vandaag de laatste wedstrijd is , dan 'hoef' je ook geen bier mee rte drinken ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven