MuscleMeat

Obsession- 'Radical Islam war against the west' de docu NU te zien!!

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Het is géén documentaire over Moslims.
Maar een documentaire over radicale Moslims.
Niet álle Moslims dus. Laat dat duidelijk zijn.
Maar wat ook duidelijk zal blijken uit deze film is dat de radicale kant van de Islam bepaald geen minderheid is.

Luister, kijk en huiver naar een uniek document getiteld "Obsession", de strijd van de radicale Islam tegen het westen.
Zie hoe ogenschijnlijk keurige mensen

->Supersnelle download, Divx op DVD-kwaliteit-
(Ik heb ook de DVD versie maar die download is duurt veel langer en om de kwaliteit hoef je het niet te doen)

Ga dit zien, deze docu is100% de moeite waard!
Diverse mensen uit (ex) terroristische milieus komen aan het woord alsmede mensen die er écht wat zinnigs over kunnen vertellen.

Zoals zoveel mensen in Nederland al zeiden, zegt een dochter van een Palestijnse martelaar dit ook in de documentaire:

"They are not trying to be part of our way of life
They are not trying to be part of our culture
They are here, with an agenda, to make Islam the law of the land"

Nonie Darwish
Dochter van een Shahid (Martelaar)


Trailer (voorproefje):
Hier downloaden

Open je ogen en download hier de hele docu:

ftp://2007:2007@82.94.236.149/think...slam's War Against the West (pre-release).avi

Of hier:
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service


poster.jpg


Obsession: Radical Islam's War Against the West (2005)
 
Een docu gemaakt door de organisatie Aish HaTorah. Een organisatie die tevens achter de volgende website zit :

Israel Activism - An Aish HaTorah Website

Een site waar deze film direct op de voorpagina staat.

Om duidelijk te maken uit welke hoek deze zeer eenzijdige film komt. Yep er zijn zeer veel radicale moslims, maar deze film doet voorkomen dat die horde radicale moslims velen malen groter is dan in werkelijkheid.

Om ook maar duidelijk maken waar Aish Torah voor staat en ze voor 'strijden' :

Hasbara Fellowships, a program spearheaded by Aish International, educates and trains university students to be effective pro-Israel activists on their campuses. Hasbara Fellowships, started in 2001 in conjunction with Israel's Ministry of Foreign Affairs, brings hundreds of students to Israel every summer and winter, giving them the information and tools to return to their campuses as leaders in the fight for Israel's image. So far, Hasbara Fellowships has trained nearly 1000 students on over 200 campuses. Upon returning from the program, the Hasbara Fellows receive support from our staff, which offers various campaigns, programs, speakers and other materials and tools. The organization focuses on college campuses, but the information and tools offered are applicable to other arenas as well
Gezellig die films van radicale Joden gemaakt om te laten zien hoe radicaal hun vijanden zijn. Erg objectief weer.
 
Van diverse films van Palestijnse/Arabische komaf hoef je niet eens te zoeken wie erachter zit. Zo dubbeldik ligt het er bovenop.

De interviews met mensen die er wat van weten zijn waardevol genoeg en zeggen meer over de situatie dan 1000 Gretta's of boekenvol thoerieen van alle Mufti's en Rabbijnen bij elkaar ;)
 
Shit, dacht een interessante docu te gaan kijken, komt Ericr weer alles verpesten. Schaam je Eric!
 
Het blijft gewoon propaganda. Het zegt mij niks over de werkelijke situatie als er een eenzijdig beeld wordt neergezet.

Ik kan ook nog 'De Eeuwige Jood' aanraden van Fritz Hippler. Goebbels vond het een zeer goede film. Ook smerige propaganda en eenzijdig. Obession heeft een iets ander frontje maar de boodschap blijft hetzelfde.
 
Van diverse films van Palestijnse/Arabische komaf hoef je niet eens te zoeken wie erachter zit. Zo dubbeldik ligt het er bovenop.

De interviews met mensen die er wat van weten zijn waardevol genoeg en zeggen meer over de situatie dan 1000 Gretta's of boekenvol thoerieen van alle Mufti's en Rabbijnen bij elkaar ;)

Niet lullen en gewoon toegeven dat dit gewoon vieze Israelische propaganda is! Dit is net zo fout als je bron van de SS-Handschar divisie.

Ik ben Allah dankbaar voor Ericr :D
 
alle media zijn gekleurd, dus toch maar effe zien
 
alle media zijn gekleurd, dus toch maar effe zien

Media is altijd minder gekleurd dan een instantie die staat voor het verspreiden van Pro Israel activisme. Dit is geen media maar een propaganda machine die wordt gesteund door het ministerie van buitenlandse zaken van Israel.

Zelfs Fox News is minder gekleurd dan dit soort onzin. Ook al zal Fox er waarschijnlijk wel achter staan.
 
Michael Moore heeft ook goeie docu's genaakt maar uiteraard kun je een kamp vinden dat zegt dat Moore propaganda verspreid. Als je zo doorgaat is niets meer behoorlijk te noemen. ;)

'De Eeuwige Jood' is NIET TE VERGELIJKEN en gewoon bespottelijk dat JIJ eric deze titel gaat noemen naast Obsession! :roflol:
 
Andere tijden, maar de boodschap blijft propaganda. Michael Moore heb ik overigens al eens eerder afgefikt. Die man maakt films waar ook weinig oog is voor feitelijkheden.
 
De dag dat jij komt met titels als voorbeeld van 'genuine documetaries' moet nog steeds geboren worden. Je geeft stelsematig af op alles wat je ziet verschijnen maar als het zo zou zijn is niets kijkwaardig.
 
The Power of Nightmares heb ik hier als eerste belicht.. http://forum.dutchbodybuilding.com/...eptember-usa-aanslagen-geen-37214/#post611816

The Root of al Evil heb ik eveneens al eens naar voren gebracht. Tevens heb ik al een keer een docu over 9/11 gehost, met daarin feitelijke info i.p.v. dwaze complot theorieen.

Ik geef alleen af op propaganda waarvan al snel vaststaat dat er een loopje met de feiten wordt genomen. Ga eens bij jezelf te rade waarom je met die onzin aan komt zetten?

Hallelujah, de dag dat ik met genuine titels aankom is dus al lang geboren. Heb op andere vlakken ook wel eens docu's gehost of links van neergezet. Ik ga ze echt niet allemaal opzoeken.
 
Laatst bewerkt:
The Power of Nightmares heb ik hier als eerste belicht.. http://forum.dutchbodybuilding.com/...eptember-usa-aanslagen-geen-37214/#post611816

The Root of al Evil heb ik eveneens al eens naar voren gebracht. Tevens heb ik al een keer een docu over 9/11 gehost, met daarin feitelijke info i.p.v. dwaze complot theorieen.

Ik geef alleen af op propaganda waarvan al snel vaststaat dat er een loopje met de feiten wordt genomen. Ga eens bij jezelf te rade waarom je met die onzin aan komt zetten?

Ik denk dat DBC 800 jaar te laat is geboren, ze hadden hem goed kunnen gebruiken tijdens de kruistochten. De nobele ridder DBC.....
 
Ah bah nee, ik haat paarden en me bemoeien met andere landen is me ook niet gezind. Dat laat ik liever aan anderen (..) over. ;)

Ohw enne Eric waar ik me dan in vergist heb is dat je zélf wel danwel niet achter die docu's stond.
Ik herinner me namelijk dat je wat docu's online had gezet over The Illuminati maar dat je het zelf te bespottelijk vond of is dat dan weer niet zo?
Ik zal meteen gaan graven en jouw titels ook online ter download zetten.

Zo ben ik dan ook wel weer. ;)
Te goed hè voor iedereen. :cool:

Kom maar op met meer titels, het zal me worst wezen over wie ze gaan, het gaat me in eerste instantie om de gelegenheid te hebben ze te zien en dán pas te oordelen; iets wat meer members zouden moeten doen! :D
 
Als ik er niet achter sta zeg ik het er direct bij. Als ik een link post die komt van een site met extreem-linkse signatuur zeg ik het er ook bij.

Jij brengt docu's en feiten waar je meestal ook achter als staat, vaak ook nog met een sensatiesausje. Waarschijnlijk om je kijkcijfers op te hogen. Het werkt inderdaad want ik heb zelf gemerkt dat als je droog een docu aanbrengt en host er weinig interesse voor is.

So be it, maar dat weerhoudt mij er niet van om per docu te beoordelen of deze objectief is of dat het gaat om propaganda. Of zal ik dan toch maar 'De Eeuwige Jood', 'Triumph des Willens', Een dag uit het leven' etc hier plaatsen?

De eerste wordt wat lastig, maar die andere twee heb ik in mijn bezit. Moet zeggen dat Triumph des Willens dan historisch gezien best nog wel aangenaam is om naar te kijken.
 
Uiteraard denken we aan de kijkcijfers. Ik zit niet voor niks bij Talpa :D

The power of nightmares was en is waanzinnig.
De rest mag je posten, ik host wel.
Alles voor de informatievoorziening. En hoe je het brengt moet je zelf weten, de jeugd op DBB heeft wat sensatie nodig om in actie te komen anders gebeurt er niks.:p

Ik zou deze (Obsession) eerst maar es gaan kijken.
Ik denk dat er nérgens in zogenaamde israel-propaganda vrijwillig ex-terroristen en kinderen van martelaren zo simpel en direct vertellen waar het de radicale Islam om gaat. En dat het niet gaat om een miljoenenleger aan gekkerds wordt al in de eerste seconden aan de kijker duidelijk gemaakt. Eerst kijken en dan oordelen dus. Ook radicale mannen die zich in Engeland voordoen als zeer nette kerels worden onder de loupe genomen en dat is schokkend ja. Nou en? Als zij daarvoor staan dan is dat hun zaak maar ook nodig dat wij dat weten.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom toch in actie? :D Ook al ben ik dan niet echt jeugd meer te noemen.

Ik kijk overigens zeer weinig docu's waarin opinies worden geveld. Het vertroebelt meestal je visie alleen maar. Ik kijk liever naar de feiten en probeer dan mijn eigen visie te vormen. Sommige docu's zijn wel de moeite waard natuurlijk, maar het probleem ontstaat vaak dat je een eenzijdig beeld te zien krijgt. Zelfs bij docu's die op het eerste gezicht objectief lijken.

Denk dat ik per jaar 3 a 4 van dit soort docu's bekijk, wat op zich genoeg moet zijn. De rest distilleer ik liever uit feitenmateriaal waarbij ik dan wel altijd de bronnen voor zover mogelijk probeer te checken.
 
Komt uit precies dezelfde hoek, Honestreporting oftewel Aish HaTorah. Vind overigens overduidelijke propaganda bekijken zonde van mijn tijd. Uit Historisch oogpunt kan het wel eens interessant zijn, maar dit gaat om zaken waaruit een opinie voor de huidige situatie moet worden gevormd. Nou sta ik daar niet voor open gelet op de bron, maar het blijven gevaarlijke films.

Voor mij niet veel beter dan een Al Qaida film waarin de Westerse wereld wordt zwart gemaakt.

Als tegenhanger van Honestreporting hebben we trouwens :

dis-HonestReporting

:roflol:

Een site die kritisch tegen Honestreporting aan kijkt. Waar je dan natuurlijk zelf kritisch moet blijven uit welke hoek Dishonest reporting komt.
 
Laatst bewerkt:
This global blitzing was tending to crowd out genuine expressions of opinion from our readers. Our suspicions aroused, we tried to discover what was going on. It wasn't straightforward. But eventually we discovered the trick. A website calling itself HonestReporting.com was set up in London last autumn.

It has recruited 12,000 subscribers to its database, it claims, all dedicated to fighting anti-Israel "bias" in the media. The aim was to recruit a total of 25,000.

Every time someone writes something they don't like, details of the offending article are circulated round the world, together with a handy form of protesting words, ready to be lightly embroidered and electronically dispatched at the push of a button.

"This is what you should do," they tell their members "Forward it on to the news company concerned at the email address provided. If you can, please change the subject of the email to 'complaint' or something similar."
Their first success, HonestReporting boasted, was with the London Evening Standard. Its columnist Brian Sewell wrote last autumn calling on Israel to "become a multicultural society" and cease exploiting the Holocaust to justify unacceptable behaviour.

De wazige praktijken van Honestreporting, dat is geen propagandamachine meer maar gewoon ook een vorm van extremisme. Waar ze zo voor waarschuwen maken ze zichzelf schuldig aan. Media lastig vallen met je 12.000 leden is toch vrij extreem. Goed het is geen bom in een bus, maar normale observanten zijn het niet bij 'Honest'reporting.

Media manipulators | Guardian daily comment | Guardian Unlimited

Voor het volledige leeswaardige artikel.
 
Back
Naar boven