MuscleMeat

occasion 10-15000 euro

Bezoekers in dit topic

Ja heel leuk zo'n afgetrapte bmw/audi/mb, maar dan is er ook nog belasting, verzekering, benzine en bij die KM stand zeker ook reparaties.

Daarom lexus, mijn pa heeft tijd lang een toyota carina gehad en op 450.000 km had die alleen voor een draagarm ofzo hoeven te vervangen buiten het reguliere onderhoud:p
 
inderdaad ja! niet te vergeten dat het aantal eigenaren 7 is!

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 12:44 ----------

Ik denk dat ik gewoon voor een tweedehands auto ga niet een al te bizarre auto zoals audis bmw etc. maar gewoon een leuk autootje en dan met dikke opties mooie bekleding dikke rims etc.
 
Betrouwbaar dat hij elke maand bij de garage staat? :P

Met alfa's moet je geluk hebben, als je miskoop doet dan heb je echt constant problemen mee..

Bullshit. Dat was vroeger zo. Ik heb 3 alfa's gehad. Allemaal stuk voor stuk goed. Wel mits je er goed in warm rijdt etc. En je zult wel af en toe kleine dingetjes hebben.
 
Voor dat geld is er maar 1 juiste auto die je kan kopen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
4225557506_1c0f6e479c.jpg


En als je 3-4 keer zoveel geld te besteden hebt heb ik nog wel iets speciaals voor je. :)
 
Als je geen pauper bent, 406 Coupe
 
Voor dat geld is er maar 1 juiste auto die je kan kopen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
4225557506_1c0f6e479c.jpg


En als je 3-4 keer zoveel geld te besteden hebt heb ik nog wel iets speciaals voor je. :)

Een afgetrapte 535 kopen als 20 jarige. En dan nog thuis wonen. Of in een huurflatje in een k*tbuurt. Het echte leven.
 
Leuke auto om per kwartaal ruim € 500,- wegenbelasting te betalen.
 
Leuke auto om per kwartaal ruim € 500,- wegenbelasting te betalen.

Ze moeten toch ergens het geld vandaan halen om het spoorwegen net te onderhouden?
 
Golfje GTI/R20/R32 kun je denk ik wel krijgen voor 15k
 
Golfje GTI/R20/R32 kun je denk ik wel krijgen voor 15k

Precies, en dan hou je ook nog geld over voor een petje. Die kan je dan achterstevoren opzetten.
 
Precies, en dan hou je ook nog geld over voor een petje. Die kan je dan achterstevoren opzetten.

Gefrustreerd dat iemand meer geld voor een auto over heeft dan jij? :o

No offence.
 
is een golf 4 r32 niks?

Mjum, veel auto voor een nette prijs.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 11:21 ----------

Voor dat geld is er maar 1 juiste auto die je kan kopen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
4225557506_1c0f6e479c.jpg


En als je 3-4 keer zoveel geld te besteden hebt heb ik nog wel iets speciaals voor je. :)

Opvallend toch wel dat het stereotype beeld dat ik op iemand projecteer vaak klopt als ie uit zo'n type BWM stapt.
 
Back
Naar boven