MuscleMeat

Ochtend cardio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik doe het ook 4-5ochtenden per week een uur op nuchtere maag.
voel je je door de dag ook veel fitter.
na een tijdje wordt het id wel heel erg saai en nogal zwaar voor de benen.
 
Cardio buiten is lekker als het mooi weer is, maar het bed is ook erg lekker[/QUOTE]

hahaha. Zeg dat wel. Mijn wekker staat op de verste hoek van mijn slaapkamer, dus moet ik over mijn gympies struikelen eer ik de alarm uit kan zetten.

En tja om 5:00 kan ik naar Smallville kijken, terwijl ik aan het zweten en kwijlen ben. Tom Welling is echt een lekker ding.
 
Ik doe in de wedstrijd voorbereiding meestal ochtend cardio, buiten. En dan vaak in avond ook nog cardio na de KT, in de gym, als het nodig is. Momenteel alleen cardio na de KT, ik ben niet zo'n ochtendmens haha :D
 
Ik doe momenteel 6x per week 60 min. steppen op nuchtere om 4u30.
Daarna douchen en werken.

Als ik terug ben van het werk (en gegeten heb) ga ik mijn krachttraining afwerken in de gym en hierna fiets ik 30 min.

Cardio op nuchtere maag werkt voor mij het beste en heb er goede resultaten mee behaald.
De eerste 10 min. is wel ff afzien om met zo'n duffe kop te steppen maar daarna ben je goed wakker en is het makkelijk vol te houden.
Ik heb de step voor de tv staan en kijk 's morgens altijd naar de herhaling van het nieuws. Zo ben ik ook alweer op de hoogte van de actualiteit :)

P.S.: zit wel in wedstrijdvoorbereiding nu ...
 
P.S.: zit wel in wedstrijdvoorbereiding nu ...

goed dat je dat even bij zegt. ik dacht al dat je dit het hele jaar doet. puh, moet ik niet eens over denken!

en voor hoe lang moet je dit doen?
 
goed dat je dat even bij zegt. ik dacht al dat je dit het hele jaar doet. puh, moet ik niet eens over denken!

en voor hoe lang moet je dit doen?

Ik ben er nu mee bezig van begin mei dus een goeie 4 weken en ga dit volgende week ook nog volhouden. Daarna is het de laatse week voor mijn wedstrijd en doe ik geen cardio meer, dan zou ik klaar moeten zijn...

Hiervoor deed ik de cardio na mijn krachttraining (40-60 min.) maar ik heb gemerkt dat dit niet zo goed werkte als op nuchtere maag.
 
Hiervoor deed ik de cardio na mijn krachttraining (40-60 min.) maar ik heb gemerkt dat dit niet zo goed werkte als op nuchtere maag.

Same here! En door HIIT te doen hoef ik ook nog minder lang 30-40 min. 10 minuten opwarmen en vervolgens 20-30 minuten interval.

succes met je voorbereidingen en wedstrijd.
 
Same here! En door HIIT te doen hoef ik ook nog minder lang 30-40 min. 10 minuten opwarmen en vervolgens 20-30 minuten interval.

succes met je voorbereidingen en wedstrijd.

Bedankt!!

Ik hoop dat jij ook het resultaat kan behalen waar je naar op zoek bent. Good luck!
 
Back
Naar boven