MuscleMeat

OCT PCT Epistane (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
6.105
Waardering
774
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Heb wat vraagjes over Epistane en PCT is de belangrijkste. (ja ik heb zoekfunctie gebruikt)

- Ik kan nolvadex echt niet vinden (voor vele hier op DBB lijkt AAS bestellen en nolvadex halen een koud kunstje te zijn maar ik weet niet hoe hier aan te komen)

- Zoek dus een oct pct en heb er wat geselecteerd, de bovenste zijn voorzover ik ingelezen ben de betere, klopt dit? Welke adviseren jullie mij?

1)Gaspari novedex XT
2)Force nutrition reversitol
3)Alri restore
4)Anabolic innovation post cycle support


Ik kies voor Epistane omdat het een van de bekendste middelen is met relatief weinig bijwerkingen, niet omdat ik perse een oral zoek, prikken zou ik liever doen als ik aan gear kon komen.

Het is ook nog niet om gelijk te gebruiken, ik verwacht dat het weleens snel afgelopen kan zijn met dit soort middelen en wil het nu gelijk maar meenemen als ik toch bestel. Hoe lang is zoiets houdbaar, eindeloos of staat er een datum op? Hoe lang ongeveer?

Wanneer kan ik dit product het beste plannen, ik las dat het zowel in de cut als bulk gebruikt wordt, ivm cortisol na de kuur zou ik kiezen voor de overgang van cut naar bulk, lean gains en wellicht nog iets dalen in vet% en daarna doorbulken en minder last van cortisol en meer garantie op blijvende gains. Is dit een goed idee?

Wachten lijkt me sowieso handig omdat ik eerst nog aan nolvadex moet zien te komen komende maanden ergens. Las het advies van het toch achter de hand houden en dat lijkt me een verstandig advies dat ik maar op ga volgen. Ik las bij nolva een advies van 20,20,10..... hoe interpreteer ik dit? Dat lijkt me 20mg dag 1 en 2 en dan 10mg per dag. Voor hoe lang, 2 weken?

Mijn cycle had ik ongeveer zo bedacht, kom dan precies uit met 90stuks:
10 10 10 20 20 20 20
20 20 20 20 20 20 20
20 20 30 30 30 30 30
30 30 30 30 30 30 30
30 30 30 40 40 40 40
 
Laatst bewerkt:
Wat een rare cycle.. Waarom pas in de allerlaatste week 40mg p/d?
Als je het elke dag neemt kun je het de eerste week opbouwen met 10mg per en vervolgens gewoon 40mg aanhouden. zo dus:

Week 1: 10mg - 20mg - 30mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg
Week 2: 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg
Week 3: 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg
Week 4: 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg

En daarna begin je met 3 weken met Nolvadex.. volgens mij is dat veel effectiever. Misschien kom je dan niet uit met 90 caps maar wat wil je... een succesvolle cycle voor een paar euro meer, of minder succesvolle cycle voor een paar euro minder?

En Nolvadex kun je inderdaad niet zomaar kopen, dat krijg je alleen op doktersrecept. Misschien moet je even in de AAS sectie kijken.. die gasten kunnen van alles regelen op dat gebied :thumbup:
 
misschien een goede site.
www.otcpct.com
Veel mensen die ik ken halen hun info hier vandaan
 
De meesten hier op DBB vinden een PCT bij Epi niet nodig. Zou zelf inderdaad voor Nolva gaan en daar een test-boostertje bij plakken.

(Tip, kijk ook eens op: http://www.prohormoneforum.com/ , heel leerzaam forum)
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Zoals gezegd, zorg dat je nolva te pakken krijgt. Als je bij de pechhebbers bent loop je anders een maandje depri rond met erectieproblemen. Denk niet dat je dat risico wil lopen voor 2-3kg vvm.
 
Zoals gezegd, zorg dat je nolva te pakken krijgt. Als je bij de pechhebbers bent loop je anders een maandje depri rond met erectieproblemen. Denk niet dat je dat risico wil lopen voor 2-3kg vvm.

Vergeet de mogelijke gyno niet!;)
 
Dank iedereen, voor het advies. Sowieso eerst novadex krijgen, dat ga ik binnenkort wel in handen krijgen. En dan ook nog eens overdenken of ik een paar kilo VVM wil met deze orale "kuur" of nog even wacht meer ga lezen en een keer echt test e maar dan niet nu binnen een paar weken ofzo. Sowieso ga ik eerst cutten en test e ga ik pas met bulken gebruiken als ik het ga doen. Iets voor na de zomer?......
 
ik zou idd zien dat je nolva dr bij krijgt?
(al gelukt btw?)
heb net een cycle protodrol dr op zitten wat me trouwens ook erg goed beviel.. zit eigelijk niet in een dip, wel gevoelige tepels.. hopen dat het niet erger word.. nolva al wel geregeld..
epi ook al besteld en binnen.. maar dat laten we nog even rustig liggen :D
 
Antwoord op je vraag:

1.Competitive Edge Labs – PCT Assist. An ALL purpose PCT product that will help boost testosterone production, help balance hormones and assist with estrogen regulation.
2.iForce Nutrition – Reversitol. An effective Estrogen Regulator and Testosterone Booster.
3.Driven Sports – Lean Xtreme. One of the most popular and proven products that control the effects of Cortisol.



Zorg dat je Nolvadex achter de hand hebt, voor het geval dat.
 
ik vind nolva nogal zwaar voor epi, maarja goed, das mijn mening...
 
Diesel Test Hardcore en Blue up schijnen ook goed te zijn voor pct na epi
 
Diesel Test Hardcore en Blue up schijnen ook goed te zijn voor pct na epi

-DTH van Get Diesel hoor je hele uiteenlopende dingen over. You hate it or love it;
-Blue Up van Controlled Labs is een wel een aardige testobooster, maar heeft een korte werking.

Geen van deze producten zijn gemaakt voor PCT.

Reversitol en Lean Xtreme zijn dat wel, ze vullen elkaar aan.
 
Ik heb inderdaad DTH, en milk thistle voor de lever tijdens het gebruik.
Nolva kan ik zo aan komen, gewoon beetje rond mailen op het forum.
 
Ik heb inderdaad DTH, en milk thistle voor de lever tijdens het gebruik.
Nolva kan ik zo aan komen, gewoon beetje rond mailen op het forum.

:eek: heb je niet eens een telefoonnummer?

Ben wel benieuwd dat DTH gaat opleveren voor je :) Milk Thistle zit ook in Animal Pak, sla je meerdere vliegen in 1 klap.

Een shitload aan Taurine achter de hand?

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

nolva is ook niet gemaakt voor pct.

Karma hiervoor.
 
:eek: heb je niet eens een telefoonnummer?

Ben wel benieuwd dat DTH gaat opleveren voor je :) Milk Thistle zit ook in Animal Pak, sla je meerdere vliegen in 1 klap.

Een shitload aan Taurine achter de hand?


Karma hiervoor.


Ja mij ook, ik heb al een kwart pot opgemaakt, had 24/7 een harde leuter, maar goed, als het teveel wordt dan kap ik dr gewoon mee.
Denk dat de crash na epi wel meevalt om eerlijk te zijn.

Mocht het toch mis gaan, dan heb ik nog wel een adresje.

Telefoonnr of email maakt toch niet zoveel uit, als iemand erachter wilt komen kunnen ze dat toch wel, dat is het risico.

Ben erg benieuwd, en kan niet wachten tot ik kan beginnen.
Het pakketje zou vandaag de grens over gaan :)

Ik heb overigens geen taurine, mocht ik daar toch behoefte aan hebben haal ik t hier in de stad fftjes..
 
Ja mij ook, ik heb al een kwart pot opgemaakt, had 24/7 een harde leuter, maar goed, als het teveel wordt dan kap ik dr gewoon mee.
Denk dat de crash na epi wel meevalt om eerlijk te zijn.

Mocht het toch mis gaan, dan heb ik nog wel een adresje.

Telefoonnr of email maakt toch niet zoveel uit, als iemand erachter wilt komen kunnen ze dat toch wel, dat is het risico.

Ben erg benieuwd, en kan niet wachten tot ik kan beginnen.
Het pakketje zou vandaag de grens over gaan :)

Ik heb overigens geen taurine, mocht ik daar toch behoefte aan hebben haal ik t hier in de stad fftjes..

24/7 een harde leuter van DTH? PCT vereist meer dan testosteron he :D

Je weegt 97kg, dan ben je een zwaargewicht. Bekjam weegt 119kg en hij had backpumps, terwijl hij al een aardige shitload aan taurine naar binnen mikte. Probeer dit te voorkomen.

You know what they say: beter voorkomen dan genezen. Taurine kost trouwens geen drol :)
 
het gaat niet om de taurine, maar om potassium dit zit ook in banaan.
Taurine zorgt alleen dat het word getransporteert in je lichaam.
 
Back
Naar boven