MuscleMeat

The Sopranos

Bezoekers in dit topic

Weet je wat ik afgelopen weekend heb gesneden en gegeten?

20231028_151457.jpg

Coppa aka capicola aka gabagool. De ekte. Stond in een Italiaans restaurant dat dit weekend voor het eerst openging. Wel leuk om mee te maken. Was wel hectisch.

Lekker spul trouwens.
 
Ja, ik heb het hier al eerder gezegd. Veel van die glitches doorheen de reeks. Silvio en Big Pussy hadden eerst een andere vrouw, Moltisanti had drie moeders, Tony's andere zus werd door twee actrices vertolkt, etc.
 
Bij een Italiaans restaurants of traiteur vragen om wat coppa.
 

What did they find up your mothers cunt?

:roflol:
 
Mijn favoriete woedeaanval van Tony.


James wist zijn ogen te gebruiken als de beste. 👌🏻(@ 0:42)
 

Het grappigste aan die scene was dat Corrado een kostuum had aangetrokken voor een telefoongesprek. :hahaha:
 
Laatst bewerkt:

Tot Pie-O-My sneuvelde... :emo:
 
T&P.jpg


Wie had kunnen denken dat Dominic Chianese die twee ging overleven. Ondertussen al 92 jaar Uncle June.
 
Ik heb het al vaker gezegd, de beste scene tussen James en Dominic since time in memorial.


Wanneer Tony eindelijk (volledig) beseft dat Junior eigenlijk geen schuld trof. Omdat hij mentaal al zo goed als volledig weg was ten tijde van de schietpartij. 😪
 

Mike is geen fan. 🤭
 

You're fucking with The Vipers here, asshole!

:lol:

Fuck youuuuu! Yeehaa!
 
TS.jpg


"All due respect, you got no fuckin' idea what it's like to be number one. Every decision you make affects every facet of every other fuckin' thing. It's too much to deal with almost. And in the end you're completely alone with it all."
 
Back
Naar boven