XXL Nutrition

Odinn goes Berserk

  • Topic starter Odinn
  • Startdatum
  • Reacties 150
  • Weergaven 4K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Altijd PR's. je hebt woord gehouden aan Viking. Hopelijk kan je het volhouden.

@Viking: ik ben de normaliteit zelve. Mocht iedereen zoals mij zijn, dan was de wereld een beter plaats :D
 
Vanuit de psychopathologie bezien is normaliteit ook een afwijking ;)

Maar toch welkom !
 
Squat:
8*80
8*80
8*80

Millitary Press:
5*50
5*50
3*50

Bent Over Row:
5*70
5*70
5*70 (PR)

Chin:
8*70
8*70

Squat nu ander volume gedaan, op deze manier denk ik dat m'n benen wat meer rust krijgen, dan wanneer ik 3x per week aan m'n 5RM werk.
Millitary Press... Beter dan de vorige keer, maar niet gehaald...:( Volgende keer beter!!
Bent Over Row ging wel aardig, alleen was m'n onderrug wel gaar.
De volgende keer ga ik toch proberen om echt te chinnen en niet aan zo'n apparaat. Dan haal ik niet de 8, maar daar werk ik dan wel naar toe...
 
Ik chin maar 1xbw, dus who cares. Je moet ergens beginnen. Voor de rest gaat het goed zo te zien:)
 
Squat
5*100
5*100
5*100 (PR)

Bench Press
5*75
4*75 (F)
3*75 (F)

Deadlift
5*130 (PR)

Dips
2*8

Calf Raises
8*105
8*105
8*105

Met de squat ben ik wel blij. Ging ook redelijk soepel.
Deadlift ook. Binnenkort mijn 1RM even checken voor de race naar 400 ;)
Ik baald behoorlijk van m'n bench :mad: De 4e rep van de laatste set kon ik gelukkig nog net de stang ophangen zodat ik er niet onder vermorzeld zou worden...
 
goed al die pr's,succes met je log en trainingen!
 
Door een blessure in mijn bovenbeen kan ik niet squaten. Morgen ga ik naar de huisarts, kijken wat die zegt :(

Afgelopen zaterdag heb ik gekeken wat m'n 1RM op bench en deadlift is.
Deadlift: 150
Bench: 90

Daar was ik niet ontevreden over. Voor het einde van dit jaar Bench 100 en Deadlift 170!

Gisteren:
Squat
Niet....

Millitary Press
5*50
5*50
4*50 (F)

Bent Over Row
5*72.5
5*72.5
5*72.5 (PR)

Calf Raises
8*135
8*135
8*135


Squat dus niet.... Millitary Press net niet gehaald, maar komt nu serieus in de buurt!
Bent Over Row wel gehaald, ging ook wel goed.
 
Hopelijk niets ernstigs met je been, want voor de rest gaat het lekker.
 
Ha, ziet er goed uit inderdaad. Wel jammer van je been. Hopelijk kan je weer snel squatten. Paul zou trots op je zijn ;)
 
gaat lekker, beterschap met je been!
 
Bedankt.
Ben naar de fysio geweest en die kon niets vinden... Ze adviseerde om een maand geen squat te doen :(
En ook geen full-squat meer, maar daar ben ik het eigenlijk niet echt mee eens. :p
 
Een maand niet squaten, damn. Ik zou dat advies maar wel opvolgen. Full squats kunnen echter geen kwaad. Dat advies moet je maar weer gewoon vergeten:p
 
Een maand niet squaten, damn. Ik zou dat advies maar wel opvolgen. Full squats kunnen echter geen kwaad. Dat advies moet je maar weer gewoon vergeten:p
Inderdaad niet fraai. :mad:
Ik denk dat ik maar Goodmornings en wat extentions ga doen ipv de squat en daarna voorzichtig aan weer full-squats oppakken ;)
 
Jammer dat zoiets altijd moet gebeuren als je net lekker bezig bent... Succes ermee!
 
Back
Naar boven