AndroidHealthClinic

Oefen

Bezoekers in dit topic

TheFiemd

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
267
Waardering
61
Lengte
1m83
Massa
67kg
Vetpercentage
1%
Ik ben dun, maar ik heb wel een beetje vet op mijn buik. Hierdoor zie ik mijn sixpack minder goed. Hoe kan dat weg, want ik ben echt dun. Kan iemand ook goede armoefeningen eventueel met dbs zeggen? Ik train serieus nu al 9 maanden en ik vind het nogsteeds leuk, maar als je niet veel resultaat ziet is het ook niet zo leuk. Ik eet de laatste tijd meer dan normaal en meestal eet ik om de 2 uur. Ik ben 14 jaar (voor 2022 nog 15) en 1,81 lang. 61 kilo. ik begon met 3 kg dumbbells en ongeveer 7 maanden daarna ben ik naar 4,5 kg gegaan.
 
Je traint al 9 maanden serieus, hoe train je? Je lichaam groeit nog, voor echte spiermassa moet je nog even geduld hebben helaas. Als je veel sport kun je ontzettend veel eten, zeker met jouw lengte.
 
Je traint al 9 maanden serieus, hoe train je? Je lichaam groeit nog, voor echte spiermassa moet je nog even geduld hebben helaas. Als je veel sport kun je ontzettend veel eten, zeker met jouw lengte.
Hey, ja toen ik begon ben ik met lengte niet meer gegroeid. En ja 9 maanden amper verschil best jammer, daar baal ik vaak van.
Ik doe nu meestal 5-6x per week buik en 2-3x per week armen + schouders.
Biceps:
3 sets - 10-12 reps
3 sets - 10-12 reps
2 sets - 10 reps

Triceps:
1 set - 8 reps (militair pushups)
4 sets - 10 reps
3 sets - 10-12 reps
? sets - ? reps

Schouders:
3 sets - 10-12 reps
3 sets - 10-12 reps
2 sets - 8-12 reps

Onderarmen:
Verschillend meestal 2x 2 sets
Met 4,5 kg dumbbells alles.
 
Dit is natuurlijk niet trainen, zo ga je niks bereiken. Ga meer oefeningen met je lichaamsgewicht doen, zoals optrekken, dips, squats, lunges, eventueel met een volle rugzak voor weerstand. Ga in het bos met zware takken slepen, verzin maar wat. En eet eet eet
 
Dit is natuurlijk niet trainen, zo ga je niks bereiken. Ga meer oefeningen met je lichaamsgewicht doen, zoals optrekken, dips, squats, lunges, eventueel met een volle rugzak voor weerstand. Ga in het bos met zware takken slepen, verzin maar wat. En eet eet eet
Ja squats etc, de reden waarom ik benen niet train is, omdat mensen zeggen dat dat je groei belemmerd, ookal zeggen veel mensen dat dat niet waar is, ik train ze voor de zekerheid (nog) niet. Mijn doel is om mijn sixpack te behouden, grote(re) armen krijgen en langer worden. Ik ben nu 1.81, maar ik wil zeker die 1,90 hebben. Ik doe trouwens al mijn sixpack oefeningen met lichaamsgewicht en soms tricep dips en push ups. Ook die ik bijna elke dag Calve raises.
 
Dit is natuurlijk niet trainen, zo ga je niks bereiken. Ga meer oefeningen met je lichaamsgewicht doen, zoals optrekken, dips, squats, lunges, eventueel met een volle rugzak voor weerstand. Ga in het bos met zware takken slepen, verzin maar wat. En eet eet eet
Wil jij miss een paar effective dumbbell arm oefeningen zeggen dan? Wat ik dacht zijn Hammer Curls, Concentration Curls, skullcrushers en Lateral raises.
 
Dit is natuurlijk niet trainen, zo ga je niks bereiken. Ga meer oefeningen met je lichaamsgewicht doen, zoals optrekken, dips, squats, lunges, eventueel met een volle rugzak voor weerstand. Ga in het bos met zware takken slepen, verzin maar wat. En eet eet eet
Eerlijk gezegd is ook mijn doel vooral grotere armen, benen komen nog wel en over een jaartje naar de gym, maar deze zomer rond mei wil ik al een goed lichaam. Dat zou opzich wel kunnen toch.
 

Blijf je topic maken?
Of ga je er wat mee doen?
 

Blijf je topic maken?
Of ga je er wat mee doen?
Dat doe ik, maar niemand zegt effectieve db oefeningen
 
In 7 maanden tijd van 3 naar 4,5kg dumbells is niet echt best. Heb je geen zwaardere ofzo? Wel mooi dat je zo jong bent begonnen met trainen.
 
In 7 maanden tijd van 3 naar 4,5kg dumbells is niet echt best. Heb je geen zwaardere ofzo? Wel mooi dat je zo jong bent begonnen met trainen.
Ik heb verstelbare dumbbells, maar die heb ik pas. tot 15 kg, maar ik doe zoals je ziet vaak 3 sets en 12 reps, en dat haal ik nog maar net met 4,5 kg. Ja ik vind het zeker leuk om te doen, maar als het tweede moeten de armen groter, want een sixpack en dunne armen kan niet echt, benen komen later.
 
In 7 maanden tijd van 3 naar 4,5kg dumbells is niet echt best. Heb je geen zwaardere ofzo? Wel mooi dat je zo jong bent begonnen met trainen.
En ik kan eten wat ik wil, maar als ik niet een juiste train schema heb, bereik ik ook niet veel. In de zomer fit, met iets grotere biceps moet wel lukken toch. :flexbiceps:
 
En ik kan eten wat ik wil, maar als ik niet een juiste train schema heb, bereik ik ook niet veel. In de zomer fit, met iets grotere biceps moet wel lukken toch. :flexbiceps:
Met alleen een paar verstelbare dumbbells voor je armen en schouders en wat buikspieroefeningen bereik je sowieso niet veel. Beter zoek je een sportschool en ga je, liefst onder begeleiding, starten met een schema waarin in je je volledige lichaam traint.
 
Met alleen een paar verstelbare dumbbells voor je armen en schouders en wat buikspieroefeningen bereik je sowieso niet veel. Beter zoek je een sportschool en ga je, liefst onder begeleiding, starten met een schema waarin in je je volledige lichaam traint.
Gym mag pas als ik 16 ben, ik word nog 15. Je kan toch wel met dbs doen? Als ik doe filmpjes zo allemaal zie.
 
Met alleen een paar verstelbare dumbbells voor je armen en schouders en wat buikspieroefeningen bereik je sowieso niet veel. Beter zoek je een sportschool en ga je, liefst onder begeleiding, starten met een schema waarin in je je volledige lichaam traint.
Ik stuur straks wel foto van mn bicep, maar je zult niet veel zien denk ik.
 
Met alleen een paar verstelbare dumbbells voor je armen en schouders en wat buikspieroefeningen bereik je sowieso niet veel. Beter zoek je een sportschool en ga je, liefst onder begeleiding, starten met een schema waarin in je je volledige lichaam traint.
Opzich, de buikspieren zie je wel, maar ik ben ook vrij dun.
 
Daarom MOET je gaan eten (eten=groeien). Je wordt echt niet dikker als je veel sport erbij, met jouw lengte en leeftijd, zeker als je hormonen volop draaien. Zolang je squats niet heel zwaar gaat doen is er niks aan de hand qua groei in lengte, integendeel. Je hoeft niet echt zwaar te tillen om je spieren te gaan zien. Buikspieren ga je aan een stang hangen en maakt dan een sit up beweging. Voor je biceps kun je het best optrekken aan een stang met je handpalmen naar je toe, de zgn chin up. Vergeet curls. Zo groeit je rug ook en krijg je die v-vorm. Succes!
 
Daarom MOET je gaan eten (eten=groeien). Je wordt echt niet dikker als je veel sport erbij, met jouw lengte en leeftijd, zeker als je hormonen volop draaien. Zolang je squats niet heel zwaar gaat doen is er niks aan de hand qua groei in lengte, integendeel. Je hoeft niet echt zwaar te tillen om je spieren te gaan zien. Buikspieren ga je aan een stang hangen en maakt dan een sit up beweging. Voor je biceps kun je het best optrekken aan een stang met je handpalmen naar je toe, de zgn chin up. Vergeet curls. Zo groeit je rug ook en krijg je die v-vorm. Succes!
Ai tnx man
 
Daarom MOET je gaan eten (eten=groeien). Je wordt echt niet dikker als je veel sport erbij, met jouw lengte en leeftijd, zeker als je hormonen volop draaien. Zolang je squats niet heel zwaar gaat doen is er niks aan de hand qua groei in lengte, integendeel. Je hoeft niet echt zwaar te tillen om je spieren te gaan zien. Buikspieren ga je aan een stang hangen en maakt dan een sit up beweging. Voor je biceps kun je het best optrekken aan een stang met je handpalmen naar je toe, de zgn chin up. Vergeet curls. Zo groeit je rug ook en krijg je die v-vorm. Succes!
Eten kan ik goed hoor. Maar miss ff weight gaines kopen, want heb niet alle tijd om veel te eten ivm school, ik zit van 9 tot 6 op school dus ja. In het weekend drink ik veel en eet ik meer. Ook neem ik 6-12 boterhammen naar school.
 
Veel pindakaas eten, is geen grapje. En geen choco op je brood haha. Veel goedkoper dan shakes. Ipv shake kun je halve liter melk met 100 gram havermout nemen bv. Als je dat overnacht laat staan heb je meer een papje. Kun je zo in een beker/shaker/bidon meenemen naar school en opzuipen
 
Back
Naar boven