AndroidHealthClinic

Oefen

Bezoekers in dit topic

TheFiemd

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
267
Waardering
61
Lengte
1m83
Massa
67kg
Vetpercentage
1%
Ik ben dun, maar ik heb wel een beetje vet op mijn buik. Hierdoor zie ik mijn sixpack minder goed. Hoe kan dat weg, want ik ben echt dun. Kan iemand ook goede armoefeningen eventueel met dbs zeggen? Ik train serieus nu al 9 maanden en ik vind het nogsteeds leuk, maar als je niet veel resultaat ziet is het ook niet zo leuk. Ik eet de laatste tijd meer dan normaal en meestal eet ik om de 2 uur. Ik ben 14 jaar (voor 2022 nog 15) en 1,81 lang. 61 kilo. ik begon met 3 kg dumbbells en ongeveer 7 maanden daarna ben ik naar 4,5 kg gegaan.
 
Je traint al 9 maanden serieus, hoe train je? Je lichaam groeit nog, voor echte spiermassa moet je nog even geduld hebben helaas. Als je veel sport kun je ontzettend veel eten, zeker met jouw lengte.
 
Je traint al 9 maanden serieus, hoe train je? Je lichaam groeit nog, voor echte spiermassa moet je nog even geduld hebben helaas. Als je veel sport kun je ontzettend veel eten, zeker met jouw lengte.
Hey, ja toen ik begon ben ik met lengte niet meer gegroeid. En ja 9 maanden amper verschil best jammer, daar baal ik vaak van.
Ik doe nu meestal 5-6x per week buik en 2-3x per week armen + schouders.
Biceps:
3 sets - 10-12 reps
3 sets - 10-12 reps
2 sets - 10 reps

Triceps:
1 set - 8 reps (militair pushups)
4 sets - 10 reps
3 sets - 10-12 reps
? sets - ? reps

Schouders:
3 sets - 10-12 reps
3 sets - 10-12 reps
2 sets - 8-12 reps

Onderarmen:
Verschillend meestal 2x 2 sets
Met 4,5 kg dumbbells alles.
 
Dit is natuurlijk niet trainen, zo ga je niks bereiken. Ga meer oefeningen met je lichaamsgewicht doen, zoals optrekken, dips, squats, lunges, eventueel met een volle rugzak voor weerstand. Ga in het bos met zware takken slepen, verzin maar wat. En eet eet eet