XXL Nutrition

Oefen

Bezoekers in dit topic

Dit werkt pas vanaf de dag nadat je 21 bent geworden, tot die tijd heeft het geen zin en raak je hierdoor alleen maar spiermassa kwijt.
Pas op! Deze man maakt een grapje hoor :roflol:
 
Zoek even op compounds.
Schema met jouw wensen:
Pull up 3x5
Dumbell rows 3x8
Squats 3x8
Push up 3x12
Shoulder press 3x8
Bicep curl 3x12
Skullcrusher 3x8.
Begin hier eens mee. Alles met dumbells/rugzak te doen Lichte gewichten beginnen, opbouwen met kleine stapjes in gewicht of reps. De arm oefeningen kun je wisselen voor wat je leuk vind, de rest liever niet. Volgorde ook zo laten.
Lijkt misschien weinig, maar je zult al snel grotere schijfjes nodig hebben..
 

Iemand weet hoe dit kan?
 
Zal wel een of andere filter of beeldverwerkings software zijn. Zelfde als die varkensneusjes of zo.....
 
Pindakaas erop smeren voor je gaat slapen, zodat je biceps terwijl je slaapt de eiwitten en vetten absorberen. Wel ff wat plastic omheen wikkelen anders word het een rotzooi in bed.

Pindakaas met van die stukjes noot erin schijnt het beste te werken.

Succes ✌️
 
Pindakaas erop smeren voor je gaat slapen, zodat je biceps terwijl je slaapt de eiwitten en vetten absorberen. Wel ff wat plastic omheen wikkelen anders word het een rotzooi in bed.

Pindakaas met van die stukjes noot erin schijnt het beste te werken.

Succes ✌️
Tnx man zal ik doen!
 
Vind het vreemd dat volwassen mannen een 14 (bijna 15) jarige jongen die simpelweg informatie zoekt sarcastisch benaderen met het een en ander. Wie is hier nu eigenlijk de fool vraag ik mijzelf dan af.
 
Vind het vreemd dat volwassen mannen een 14 (bijna 15) jarige jongen die simpelweg informatie zoekt sarcastisch benaderen met het een en ander. Wie is hier nu eigenlijk de fool vraag ik mijzelf dan af.
Hij wil niks aannemen, stelt 100x dezelfde vragen...vraagt er zelf om. Heeft genoeg goede adviezen gekregen verder
 
Hij wil niks aannemen, stelt 100x dezelfde vragen...vraagt er zelf om. Heeft genoeg goede adviezen gekregen verder
IK vroeg alleen of het erg was als je na de training geen of weinig eiwitten neemt.
 
Aah oke, ik heb niet alle pagina's doorgenomen :P
Kijk ik heb het echt al gezegd, ik eet 3-4x meer als een tijdje geleden, maar ik kom nogsteeds niet aan. En dan nog meer eten ja, ik zit toch 6 uur op school ik kan dat niet allemaal en 10-12 boterhammen naar school vind ik wel genoeg. Binnenkort ga ik misschien weight gainer poeder kopen. Dat is toch 250-500 kcal meer.
 
Vind het vreemd dat volwassen mannen een 14 (bijna 15) jarige jongen die simpelweg informatie zoekt sarcastisch benaderen met het een en ander. Wie is hier nu eigenlijk de fool vraag ik mijzelf dan af.
Dat vind ik ook vaak tenenkrommend op dit forum. Kom op, als je 15 bent mag je gewoon onzeker zijn en advies vragen. Hopelijk doe je er daarna wel iets goeds mee.
 
Kijk ik heb het echt al gezegd, ik eet 3-4x meer als een tijdje geleden, maar ik kom nogsteeds niet aan. En dan nog meer eten ja, ik zit toch 6 uur op school ik kan dat niet allemaal en 10-12 boterhammen naar school vind ik wel genoeg. Binnenkort ga ik misschien weight gainer poeder kopen. Dat is toch 250-500 kcal meer.
Als je geen tijd hebt om te eten, moet je het gewoon gaan 'drinken'.

Dus dan kom je inderdaad bijvoorbeeld uit op poeders. Of kwark met fruit en water/melk/ijsklontjes in de blender en 'milkshake' van maken.
Als je een absurd snel metobalisme hebt, zou ik lekker vet koken. Dus biefstukje bakken met extra veel boter, die boter die overblijft opdippen met brood, etc. Krieltjes bakken in extra veel olijfolie. Daarnaast dan geen magere melk maar halfvolle of volle melk gebruiken.
Gewoon kijken naar wat het meeste aan kcal oplevert. En dan bedoel ik niet snickers en twixen. En wel gewoon je macros respecteren. Dus niet ineens 80% vet gaan vreten.

Maar op hoeveel kcal per dag zit je nu?
 
Als je geen tijd hebt om te eten, moet je het gewoon gaan 'drinken'.

Dus dan kom je inderdaad bijvoorbeeld uit op poeders. Of kwark met fruit en water/melk/ijsklontjes in de blender en 'milkshake' van maken.
Als je een absurd snel metobalisme hebt, zou ik lekker vet koken. Dus biefstukje bakken met extra veel boter, die boter die overblijft opdippen met brood, etc. Krieltjes bakken in extra veel olijfolie. Daarnaast dan geen magere melk maar halfvolle of volle melk gebruiken.
Gewoon kijken naar wat het meeste aan kcal oplevert. En dan bedoel ik niet snickers en twixen. En wel gewoon je macros respecteren. Dus niet ineens 80% vet gaan vreten.

Maar op hoeveel kcal per dag zit je nu?
Uh dat weet ik niet precies. Maar hoeveel kcal is 10 boterhammen + Beleg (Worst, Kaas, Pindakaas)
 
Back
Naar boven