Fitness Seller

oefeningen boven-/binnenkant borst

Bezoekers in dit topic

titan

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Zijn er "concentration" oefeningen voor de borst die zich toespitsen op de bovenkant/binnekant van de borst? Dit deel van de borstspier is bij mij namelijk vrij onderontwikkeld tov de rest van mijn borstpier.

je kan niet echt je borst"delen" apart trainen je kunt alleen de nadruk leggen op de bovenkant of de onderkant. Je zou voortaan kunnen beginnen met incline benchen en de binnenkant komt vanzelf wanneer je borst dikker wordt

Alle varianten van inlcine (press, flyes). Die streep die je weleens ziet in het midden van je borst, komt idd met de tijd. Word je borst dikker, zul je ook zien dat je streep meer zichtbaar word.

ja dat weet ik. tis ook genetisch. de 1 heeft een dikke cm ruimte ertussen en de ander is helemaal aangesloten. Maar wat ik bedoel is dat die streep (brede of smalle streep) zichtbaar(der) word wanneer je borst dikker word.

3XL zei:
Als je er aanleg voor heb. Zijn maar weinig mensen die Franco benaderen.

mja die streep tss boven & middenborst is de moeite bij franco.

Kameraad op training zit ook met zo een mooie streep tss midden & bovenborst, ni zo nijg als franco natuurlijk, maar 't is toch indrukwekkend en schoon meegenomen als ge da hebt.

als ik mijn borst uitrek zie je die streep ook, anders niet :(

mvg.

Terug
Naar boven