XXL Nutrition

oefeningen goed uitvoeren?

Bezoekers in dit topic

Romanticus

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
44
Waardering
0
Als k naar al die prof BB kijk, zie k dat ze die oefeningen eigenlijk niet correct uitvoeren! (niet netjes, er wordt steeds wat gesmokkeld).
Moet je hiermee pas beginnen, als je echt een die-hard bent. Of kun je daarmee nu al beginnen. Je pakt wel wat zwaarder op die manier????
 
Hant er van af volgens mij.

Bij mijn frontraises had ik bijvoorbeeld zeer lang met hetzelfde gewicht gewerkt en het werd te gemakkelijk. Maar toen ik 1 kilo hoger ging heb ik de eerste keer ook wat moeten cheaten omdat het zo'n oefening is waar elke kilo bij een hele prestatie is. In zulde gevallen kun je wel eens cheaten volgens mij.

Maar als je bij squats bijvoorbeeld moet cheaten als je er 5 kilo bijneemt blijf je beter bij je oud gewicht aangezien je bij zulke oefeningen normaal makkelijker gewicht kunt bijnemen.
 
Originally posted by Shodan
Hant er van af volgens mij.

Bij mijn frontraises had ik bijvoorbeeld zeer lang met hetzelfde gewicht gewerkt en het werd te gemakkelijk. Maar toen ik 1 kilo hoger ging heb ik de eerste keer ook wat moeten cheaten omdat het zo'n oefening is waar elke kilo bij een hele prestatie is. In zulde gevallen kun je wel eens cheaten volgens mij.

Maar als je bij squats bijvoorbeeld moet cheaten als je er 5 kilo bijneemt blijf je beter bij je oud gewicht aangezien je bij zulke oefeningen normaal makkelijker gewicht kunt bijnemen.

Ben ik et ook mee eens !!! Bij de voorkant schouder of zijkant of een ander zwakke spier moet je af en toe wel eens cheaten om het gewicht kunnen te verhogen, niet dat je dat met borst of rug ofzo niet mag doen he !!!
 
Ik vind dat je af en toe gewoon moet cheaten.
Dan wen je veel sneller aan een zwaarder gewicht, en kan je echt ff alles geven.
Niet te vaak doen natuurlijk.
 
Originally posted by Romanticus
Als k naar al die prof BB kijk, zie k dat ze die oefeningen eigenlijk niet correct uitvoeren! (niet netjes, er wordt steeds wat gesmokkeld).
Moet je hiermee pas beginnen, als je echt een die-hard bent. Of kun je daarmee nu al beginnen. Je pakt wel wat zwaarder op die manier????


In het begin moet je zo strikt mogenlijk trainen. PAs na minstens 6mnd kan je een beetje gaan experimenteren met hoe te cheaten.

Lees deze eens door.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5821
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4232
 
Back
Naar boven