AndroidHealthClinic

Oefeningen voor meisjes?

Bezoekers in dit topic

Stuurt Ahnuldfan de DBB knokploeg op hem af, no worries ;)

hehe ... foei mannen! het is hier een BB forum, niet om te geilen op jan en alleman!
 
Ga nu niet jezelf tegen spreken, liefje.

Ik spreek mijn eigen toch niet tegen :)... ? Ok ik wil de vrouwelijke vormen behouden, maar heb ik iets gezegd van geilen? ik dacht het niet hé
 
aah ja ??? ten eerste, je kan niet in mijn ogen zien.. en ten tweede ik ben al bezet :heart::)

Kan wel...op je foto, dan ga je maar lekker naar je vriendje, je zult smekend terugkomen op je knieen als je mij afwijst.
 
Ik spreek mijn eigen toch niet tegen :)... ? Ok ik wil de vrouwelijke vormen behouden, maar heb ik iets gezegd van geilen? ik dacht het niet hé

Ik bedoelde het feit dat je zelf aangaf op een BB fora te zitten.
 
Ben ik de enige die er wat van zegt dat ze 3 keer per week!! deadlift en squat...

Als dat elke keer hoge intensiteit is kun je wachten op overtraining!

Maak gewoon een goed schema...split of iets dergelijks met alle spiergroepen. Vind je iets te groot/geblokt worden dan minder je een tijdje..want spieren zijn sneller weg dan erbij..
 
Ben ik de enige die er wat van zegt dat ze 3 keer per week!! deadlift en squat...

Als dat elke keer hoge intensiteit is kun je wachten op overtraining!

Maak gewoon een goed schema...split of iets dergelijks met alle spiergroepen. Vind je iets te groot/geblokt worden dan minder je een tijdje..want spieren zijn sneller weg dan erbij..


Volgens mij squat ze alleen 3 per week. Deadlift minder.
En dat kan prima. Ik volg Rippetoe en doe dus ook 3x per week squat...
 
idd:) Zelf weet ik wel wat goede en geen goede oefeningen zijn.. ik studeer voor personal trainer.. maar het probleem is dat ik het inzicht nog niet echt heb in verband met welke oefeningen je bij welk doel moet plakken. Er zijn er heel veel die verkeerd trainen, dit merk ik maar al te goed in de fitness hier
Klopt, maar squatten moet je toch altijd doen.
 
Volgens mij squat ze alleen 3 per week. Deadlift minder.
En dat kan prima. Ik volg Rippetoe en doe dus ook 3x per week squat...
ze volgt vast geen riptoe..:rolleyes:
 
Klopt, maar squatten moet je toch altijd doen.

Ja, dat vind ik een goede oefening. Leuk om te doen :) En ik deadlift inderdaad minder dan squatten.. ik ben er een kwartier a 20 min met bezig in combinatie met lunges.
 
ze volgt vast geen riptoe..:rolleyes:

Ik volg idd geen riptoe.. maar ik snap nog altijd niet wat dat is ondanks ik er al teksten over heb gelezen hier op BB forum. ik volg nu een splitschema...
 
Kan wel...op je foto, dan ga je maar lekker naar je vriendje, je zult smekend terugkomen op je knieen als je mij afwijst.

Ik verspil mijn knieën daar niet aan! Ik ben supergelukkig met mijn ventje en ik kom hier om tips te krijgen rond het trainen..
It will always be your dream man...zie maar dat jij niet gaat smeken!
 
Ik bedoelde het feit dat je zelf aangaf op een BB fora te zitten.

Ik zit op dit BB forum omdat ik serieus terug wil beginnen te trainen. Hier kan ik tips afhalen en dit forum motiveert me wel:)
 
Het gaat hier om vrouwen. Een vrouw zal gewoon niet lelijk groot worden zonder AAS. Een vrouwenlichaam blijft, mits het VP niet de pan uitstijgt, altijd mooi als je naturel traint. Wordt juist alleen maar mooier.

Dat is goed! Want ik had er wel wat schrik voor. Dus ik kan gewoon blijven doortrainen zo als ik wil :)


Helemaal eens!
Ik train al een tijdje en doe de ene keer fullbody en dan weer een split schema. Ik wissel om de 6 weken van schema om mijn lichaam uit te blijven dagen en ik train erg zwaar (laatste herhalingen moeten echt moeilijk gaan).
Als je daarbij nog een beetje op je voeding let, relatief hoog in de eiwitten dan gaat je progressie helemaal snel
Je lichaam wordt strakker/gestroomlijnder en je voelt je sterker en gezonder.
Succes en ga zo door!!
 
Helemaal eens!
Ik train al een tijdje en doe de ene keer fullbody en dan weer een split schema. Ik wissel om de 6 weken van schema om mijn lichaam uit te blijven dagen en ik train erg zwaar (laatste herhalingen moeten echt moeilijk gaan).
Als je daarbij nog een beetje op je voeding let, relatief hoog in de eiwitten dan gaat je progressie helemaal snel
Je lichaam wordt strakker/gestroomlijnder en je voelt je sterker en gezonder.
Succes en ga zo door!!

eindelijk hoor ik het eens van een vrouw :)!! Nu ben ik helemaal gemotiveerd :).. danku! +1
 
Ben ik de enige die er wat van zegt dat ze 3 keer per week!! deadlift en squat...

Als dat elke keer hoge intensiteit is kun je wachten op overtraining!

Maak gewoon een goed schema...split of iets dergelijks met alle spiergroepen. Vind je iets te groot/geblokt worden dan minder je een tijdje..want spieren zijn sneller weg dan erbij..

had et gelezen en vergeten te reageren erop :eek:
3 X in de week squatten en deadlift erbij maakt niet uit hoeveel keer vind ik ook aardige overkill als het beetje fatsoenlijke intensiteit is
 
had et gelezen en vergeten te reageren erop :eek:
3 X in de week squatten en deadlift erbij maakt niet uit hoeveel keer vind ik ook aardige overkill als het beetje fatsoenlijke intensiteit is

De eerste 3 keer was ik verschrikkelijk stijf.. mijn benen voelde als blauw plekken aan. Dus heb ik 2 dagen volledige rust genomen. Nu doe ik het wat rustiger aan.. maar nog steeds 3x per week. mijn benen herstellen sneller...Of ik moet vanaf volgende week mss wat meer gewicht nemen
 
hey sanne
heb hier nog niet veel antwoorden gezien betrefd u vraag he !
idd zoals een bb zult je nooit worden maar ik begrijp wel wat je bedoeld .
dus veel cardio is belangrijk !
en als je aan de toestellen zit is het belangrijk u oefeningen met veel herhalingen te doen om geen massa op te bouwen maar wel kracht hoor !
dus bv een bb doet 4 x 8 of zoiets en jij doet beter 4 x 15 of 20 herhalingen .
en natuurlijk niet te zwaar gaan. en verschillende spier groepen aan spreken per training is voor u ook goed !
bij deze hoop ik de juiste informatie gegeven te hebben en u heb kunnen verder te helpen .

groetjes .

buldogske .
 
Back
Naar boven