MuscleMeat

oefeningen

Bezoekers in dit topic

TRAINERT

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2008
Berichten
1.496
Waardering
142
Lengte
1m81
Massa
92kg
Trainen jullie eerst je borst en dan je triceps of een oefening voor je borst voor je triceps - je borst - triceps - borst?

Dus alle borst oefeningen achter elkaar of afwisselen met triceps? Graag jullie ervaringen en meningen hierover :cool:

Ik zelf vind het ideaal om te 'mixen' :rolleyes: dan hou ik wat energie over voor de volgende oefening :D
 
Je gebruikt ook triceps bij je borstoefeningen.
Dus ik train eerst altijd mijn borst, zodat ik mijn borst goed kan uitputten, en daarna train ik mijn triceps.
Als je eerst je triceps vermoeid gaan de borstoefeningen moeilijker gaan.
Je kan wel andere oefeningen mixen, bijvoorbeeld buik en borst ofzo.
 
Kan alleen voor mezelf spreken als ik zeg dat ik borst/triceps geen lekkere split vind.

Hou zelf het liefst borst/biceps en rug/triceps aan, mede omdat je dan indirect je biceps en triceps een keer extra traint.
 
Ik bedoel eigenlijk in de sportschool zelf. Dus op een tricep-borst dag of je dan eerst 3 oefeningen voor je triceps doet en dan 3 voor je borst of dat je ze mengt..

Dus loop je van de BP naar je skullcrushers of ga ja na BP, flys doen? Dus de oefeningen door elkaar doen zegmaar.. borst-tricep-borst-tricep-borst-tricep of borst-borst-borst-tricep-tricep-tricep. :p

Dankje.
 
Als ik borst/tricep zou trainen zou ik eerst een enkele spiergroep pakken. Als ik borst/rug, triceps/biceps zou doen dan bestaat de mogelijkheid dat ik er een superset van maak
 
??? Snappen jullie nou echt niet wat ik bedoel :D epic

Ik zal het visualiseren in tekst

Je staat in de sportschool en je denkt: Hey ik ga Benchpressen, nou oehf oehf, eindelijk die 100kg gehaald.. Wat doe je dan? Loop je naar de incline flys, of ga je skullcrushers doen? En als je daar mee klaar bent, ga je dan weer je borst pakken?

Dus oefening voor je borst, oefening voor je triceps, oefening voor je borst, oefening voor je triceps.. enzovoorts.. Nu duidelijk ? :D
 
Laatst bewerkt:
Jou gave om niet te kunnen lezen is meer epic, het staat er vrij duidelijk. Als ik borst/tricep zou pakken zou ik eerst 1 spiergroep doen, kijk maar eens goed.

|Om het nog iets duidelijker te maken. Eerst ALLE borstoefeningen daarna ALLE tricepoefeningen. Begrijp je het nu wat beter?
 
Dankje, het was niet aanvallend bedoeld ;) En best epic van mij :)
 
Ik train eerst borst en dan triceps.
Zoals ik al eerder zij, bij je borstoefeningen gebruik je ook je triceps. Dus als je je triceps al teveel uitput gaan je borstoefeningen niet goed meer gaan.


Kan alleen voor mezelf spreken als ik zeg dat ik borst/triceps geen lekkere split vind.

Hou zelf het liefst borst/biceps en rug/triceps aan, mede omdat je dan indirect je biceps en triceps een keer extra traint.

Train je 2 dagen na elkaar of zit er een dag tussen?
Want als je na elkaar traint denk ik dat je biceps/triceps niet genoeg rusten.
Kan fout zijn ook..:p
 
Meestal laat ik tussen bepaalde spiergroepen een dag ertussen zitten inderdaad. Ligt maar net aan me herstel, ik weet dat ik absoluut geen schouders moet trainen als ik de dag ervoor borst heb getraind. Me front delts zijn dan aan het herstellen.

En trainert, in het weekend train ik niet dus ben een beetje snel geirriteerd:o
 
Back
Naar boven