MuscleMeat

oefeningen

Bezoekers in dit topic

Pitt

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2003
Berichten
81
Waardering
0
hey

Ik heb hieronder ff mijn vaste oefeningen op de dag dat ik biceps,triceps, onderarmen en borst train. Voor de rest wissel ik andere oefeningen meestal af. Welke oefeningen vinden julle dat ik sowieso erbij moet doen.


Biceps:
- Barbell curl
- concentration arm curl


Triceps:
- Lying triceps extensions
- cable extensions
- triceps dip

Onderarmen:
- wrist curls
- reverse wrist curls
- Reverse curl

alvast bedankt voor de reacties
 
Ik zie totaal geen borstoefeningen erbij staan, ben je die vergeten?

Verder vindt ik je onderarm en tricep schema opzich wel aardig, alleen zou ik 1 oefening bij de triceps vervangen door smal bankdrukken. Dat is echt een goede massabouwer voor de triceps imo. Bij biceps heb je maar 2 oefeningen staan, terwijl je bij triceps en onderarmen allebei 3 oefeningen hebt staan. Doe je dit expres, of doe je bij biceps meer sets per oefening oid? Ik zou daar in ieder geval de concentration curl laten vallen, en misschien vervangen door incline dumbbell curls.
 
Misschien een hammer curl toevoegen?
Groet Robert
 
zou altijd een met twee armen curl doen... bij voorkeur met een barbell en/of curl stang... maar ook eens met cable.

verder zou ik 3 oefeningen voor je biceps doen ( wanneer je ze 1 x p. week pakt) ...

wissel met;

concentration curls
hammer curls
incline etc...
preacher curls
etc....
 
Oh ja ik was borst vergete daarvoor doe ik

- dumbbell bench press
- flyes
- dumbbell incline bench press
- standing flyes met cable

met de biceps heb ik af en toe het probleem dat ik als ik zeg maar het gewicht opbouw ik soms dreig te smokkele dus ik zoek nog oefeninge waarbij dat nagenoeg onmogelijk is.
 
Back
Naar boven