AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Bezoekers in dit topic

In een video-overleg van bijna twee uur waarschuwde hij Rusland voor „harde economische en andere maatregelen” als het tot gewelddadigheden komt, meldt het Witte Huis in een verklaring. De VS zullen wapens leveren aan Oekraïne als Rusland besluit het land binnen te vallen.
Net zoals bij de Taliban?
 
De spanningen bouwen weer op nu Rusland steeds meer materieel naar de Oekraïnse grens stuurt. Waar het begin dit jaar nog bleef hij dreigen zou de poep binnenkort wel eens de ventilator kunnen raken.


Nato zegt in te grijpen indien dit gebeurt, waardoor dit conflict zou kunnen escaleren tot een grotere oorlog waarbij de EU betrokken raakt.

Onze opperbevelhebber en verdediger van Westerse waarden en vrijheid heeft morgen een zoomcall met onze grote Russische vijand.

Ik denk dat ze het goed bedoelen en dat de Russen enkel willen spelen
 
Rusland valt de oekraine binnen tegelijk met China die Taiwan binnenvalt. Als dit niet gebeurd eet haal ik voor 30,- sushi en eet ik het op.
 
Laatst bewerkt:

Die Yanks willen heel graag hun gas aan ons slijten.
 
Dan kan mooi die kraan in Groningen weer open, even lekker geldharken nu de prijzen zo hoog zijn.

Of nee, natuurlijk niet, zo slim zijn ze niet in Den Haag, die hebben het gas goedkoop verkocht.
 
Wat zit die Wopke Hoekstra nou weer te lullen. "Als Rusland de Oekraïne binnnenvalt dan zullen wij wapens aan de Oekraïniers leveren."

Waarom zouden wij dat in godsnaam doen? Laat die Russen lekker met rust.
 
Ik zal wel weer wat doms vragen, maar fuck it, dat doe ik wel vaker 😬
Maare, waar gaat het nu precies over? Dat Oekraïne bij de EU wil? En Rusland het wil toe-eigenen?
 
Ik zal wel weer wat doms vragen, maar fuck it, dat doe ik wel vaker 😬
Maare, waar gaat het nu precies over? Dat Oekraïne bij de EU wil? En Rusland het wil toe-eigenen?
De expansiedrift van de NAVO kent geen grenzen. Ze willen steeds meer Warschauwpact landen toevoegen om daar vervolgens ook nucleaire wapens te plaatsen. Op steenworp afstand van Rusland (Moskou). De Russen pikken dit niet. Die gaan nu ook weer meer wapens plaatsen op Kalinigrad (ligt tussen Polen en Litouwen aan de Oostzee). Na de val van de Soviëtunie was afgesproken dat dit niet zou gaan gebeuren, dat deze Warschouwpact-landen neutraal zouden blijven en zouden dienen als een buffer. The Amerikanen houden zich niet aan de afspraken, voegen deze landen toe aan de NAVO en plaatsen er tevens militaire basissen. Voeren dan zelfs ook steeds militaire oefeningen uit aan de Russische grens. Stel je voor dat de Russen dit zouden doen aan de Amerikaanse grens..

Gezien de strategische ligging van o.a. Sebastepol (aan de zwarte zee) hebben de Russen een paar jaar geleden al de Krim geannexeerd. Oekraïne zal binnenkort volgen.

Amerika moet eens een keer normaal doen voordat ze ons allemaal weer een oorlog insleuren. Een oorlog met Rusland zal Europa wegvagen.

Men denkt nog steeds dat die Russen een slap veroudert leger hebben maar niets is minder waar. Ze hebben zelfs al een tijdje hypersonische raketten. Daarnaast is de mentaliteit van die Russen een stuk harder dan al die gefeminiseerde ibne's in Europa. Een oorlog met Rusland is zelfmoord voor alle (Europese) landen die daar aan mee doen.

Ik denk dat de Russen wachten op de eerste goede kougolf in Europa. Dan kunnen ze dreigen met het compleet dichtdraaien van de gaskraan als de NAVO spastisch gaat doen.

Het moet maar eens klaar zijn met onze expansiedrift naar het Oosten. Zogenaamd om Oekraïne te 'redden'. 1 van de meest corrupte landen ter wereld en met een zeer discutabele geschiedenis ten tijde van WWII. Maar de Westerse media wil ons al jaar en dag wijsmaken dat de Russen de bron van al het kwaad zijn, het grote gevaar, terwijl wij ondertussen al een paar decennia de ene na de andere bom op het Midden-Oosten gooien.


Fuck Oekraïne.
 
Laatst bewerkt:
De Russen zijn trouwens ook geen lievertjes hoor, maar wij hebben niks te zoeken in Oekraïne.

Ja, wij hebben er strategisch en geopolitiek wat te zoeken, maar niet ten gunste van de Oekraïnse bevolking. Niemand geeft een fuck om Oekraïniers.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Pren
Back
Naar boven