AndroidHealthClinic

Oestrogeen blokkers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dennis80

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
60
Waardering
0
Ik merk dat ik last krijg van zeer gevoelige tepels, ook heb ik in mijn rechter tiet een bult zitten.
Ik denk dat het nu tijd word voor oestrogeen blokkers, wat raden jullie mij aan?

Dennis :D :D
 
Denketook :D Nee idd starten met 20-40 mg nolvadex/D afhankelijk van de dosis as.
 
Nolvadex oke. Is het verstandig om dit samen met proviron te gebruiken?


Dennis
 
nolvadex zou moeten volstaan ,je zou ook arimidex kunnen overwegen alleen is dat wel iets prijziger

greets serge
 
Laatst bewerkt:
RAPIDO met nolvadex beginnen :

40 mg/dag voor 3 dagen, dan 20 mg/dag tot het weggaat.

Groet Smalluser :thumb:
 
Bij Ergogenics staat er niet zoveel positieve dingen over Arimidex

[Link niet meer beschikbaar]
 
Je moet ari ook niet gebruiken om je eigen testo op te krikken!
Das weer typisch ergo en dan geen duidelijk antwoord erbij zetten waarom dat zo is.
Je kan oestrogeen wel tegenwerken met arimidex maar testosteron vormen doe je nog altijd zelf.
Ik heb bij lage test levels nog nooit geweten dat een arts arimidex of nolvadex voorschrijft hoor.

Arimidex is zeer effectief en ook beter dan nolvadex op vlak van oestrogeen bestrijding maar idd wel wat duurder en het werkt ook minder snel.
 
--Ik heb bij lage test levels nog nooit geweten dat een arts arimidex of nolvadex voorschrijft hoor.--

Bedoel je hiermee dat je nolvadex beter niet als opstarter kunt gebruiken?? maar gewoon clomid??

grtz Giel
 
Denk het niet, als opstarter is Nolvadex mg/mg sterker dan clomid !!!

Groet Smalluser :thumb:
 
Nee post cycle is iets anders dan iemand die van zichzelf problemen heeft door een slechte productie..dat bedoel ik.
Nolva word gebruikt om na een kuur de oestrogenen tegen te werken maar doet aan je test zelf niets.

Daarom zal je bij natuurlijk lage test eerder een middel als proviron, andriol of sustanon krijgen van de dokter.
 
Is de werking van Nolva eigenlijk sneller dan die van Arimidex?
En als je de symptomen van gyno al hebt zoals gevoelige tepels en die bult (borstvorming) onder zun rechtertepel, heeft Nolva dan nog zin of is het al te laat????
 
Nolva is sneller, altijd nolva gebruiken voor de 'nood situaties' ari voor de lange termijn bestrijding.
 
En clomid? Is dat te vergelijken met Nolva?

Want daar is iets makkelijker aan te komen, alleen belast je met clomid je lever een stuk meer dacht ik.
 
Clomid is ongeveer hetzelfde als nolva maar zwakker en kent meer neveneffecten.
Voordeel is dat het goedkoper is.
 
Ik reageer zelf beter en sneller op arimidex. maar als er een bobbeltje zit zou ik maar rap op zoek gaan naar nolva of arimidex voordat je op zoek kan gaan naar een plastisch chirurg
 
...Because it takes some time for an aromatase blocker to take effect (even when aromatase is blocked, there is still a level of circulating estrogen) and again some time to bring estrogen back upon discontinuation (new estrogen needs to be made again), acute problems are best solved with Nolvadex or clomid. When an aromatase blocker is used, Arimidex is the best choice by far.
 
Back
Naar boven