XXL Nutrition

Oestrogeen te hoog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dennis80

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
60
Waardering
0
Ik heb in mijn rechter tiet een bult zitten en mijn tepels zijn gevoelig. Ik lijk net een tiener met die kleine water tieten. Ik ben vandaag even langs de dokter geweest om me te laten nakijken maar die wil nu precies weten wat ik heb gebruikt de afgelopen twee jaar. Ik moet dat allemaal voor hem opschrijven en dan gaat hij kijken of het iets met die bult te maken kan hebben,.
Hij wil er niets aan doen en ik moet wachten tot het vanzelf overgaat, maar kan dit wel vanzelf over gaan?
De dokter wist deze vraag niet te beantwoorden, maar ik denk dat het alleen maar erger word als ik geen oestrogeen blokkers gebruik.
Wat denken jullie? Kijk eens naar mijn foto die ik heb geplaatst komt dat nog helemaal goed denken jullie.

Groetjes Dennis
 
Ik heb de foto gezien, dit is een lichte vorm van gyno aan het worden. Als je niet onmiddelijk optreed dan is dit waarschijnlijk blijvend.
Ik snap die dokter aan de ene kant wel dat hij precies wilt weten wat je gebruikt hebt maar hij zou sneller iets moeten voorschrijven.
Hoe lang is het geleden dat je gekuurd hebt? En wat heb je gebruikt?
Ik raad een combinatie aan van arimidex en nolvadex voor enkele weken.
Voor meer info over dosis moet je dus die info aan je dokter of ons doorspelen zodat we meer precies kunnen oordelen. Ik denk niet dat operatie nodig is maar je moet wel dringend iets doen.
 
Dank je wel Admin, kan je mij ook vertellen Dosering ik moet gebruiken?

;) Dennis
 
Beginnen met:

Nolvadex: 40 mg/d voor 4 dagen, 20mg/d voor 4 dagen
Gelijktijdig Arimidex: 0,5 mg /d tot symptomen verdwijnen.

Zo zou ik het iig doen...
Zou toch een andere dokter zoeken die het wel wil voorschrijven. Dan krijg je het terugbetaald...
 
Mijn trainigsmaatje heeft ook last van gyno gehad in de pubertijd.
Hij heeft nu geen bultjes meer onder zijn tepels maar toch zijn zijn tepels nog behoorlijk groot en zacht (vooral als hij het warm heeft zegt ie).
Zou Nolvadex en Arimidex hier ook bij helpen ??

Alle mogelijke oplossingen voor dit probleem zijn welkom !
 
Ik heb ook een beetje gyno gehad in mijn pubertijd waar ik ook wat grote tepels aan over heb gehouden. Ik zou dat ook graag weg willen werken..
 
Vergeet niet dat, hoe langer het geleden is, hoe minder kans dat medicijnen nog kunnen helpen.
Als je de borstvorming/ vergrootte tepels al lang hebt, en deze blijven zichtbaar bij een laag vet% is het meestal enkel chirurgisch nog te bestrijden...
 
Ter bestrijding/voorkoming van gyno arimidex preventief gebruiken en Nolvadex als geneesmiddel.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser
Ter bestrijding/voorkoming van gyno arimidex preventief gebruiken en Nolvadex als geneesmiddel.

Groet Smalluser :thumb:
Tijdens een kuur is dat het beste ja, omdat ari minder snel effect heeft. Maar ze kunnen beiden als als preventie of als genezing dienen als je nolvadex neemt om oestrogenen te stoppen dan zitten ze nog steeds in je bloed, stop je dan de nolvadex dan worden die estrogenen in de vorm van een rebound effect gewoon terug actief, kunnen ze terug hun werk doen en ben je dus nog niet genezen op lange termijn.
Arimidex pakt de estrogenen zelf aan en zorgt zo voor genezing op lange termijn. Vandaar dat een combi hier het beste resultaat opleverd.
 
Originally posted by admin
.... stop je dan de nolvadex dan worden die estrogenen in de vorm van een rebound effect gewoon terug actief, kunnen ze terug hun werk doen en ben je dus nog niet genezen op lange termijn ....

He dat is frappant ik las pas dat iemand dit vertelde en toen bestrijdde je deze theorie ???

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik snap niet waarom de huisartsen niet iets als nolvadex voorschrijven wannneer iemand gyno in zn puberteit krijgt. Ik en denk ook vele anderen hebben hier last van gehad in de puberteit en hebben er grote tepels aan overgehouden.
 
Originally posted by smalluser


He dat is frappant ik las pas dat iemand dit vertelde en toen bestrijdde je deze theorie ???

Groet Smalluser :thumb:
Wel, we leren allemaal bij niet?

Maar volgens mij was dat in een andere context...
 
Ik ben nu bezig met mijn eerste kuur met alleen deca, maar na 2 keer voel ik mijn borst en mijn tepels zijn een stuk groter, ook krijg ik wat bultjes. Ik heb vorige week donderdag mijn injectie geplaatst. Ik heb gisteren(woensdag) mijn nolvadex ingenomen
Zou ik nu te laat zijn met nolva om die tepels weer kleiner te krijgen, dus hier vanaf te komen?
Zou ik nu nog wel door moeten gaan met de kuur?
 
Ik voelde het al vanaf zaterdag
Zou ik dan nog een pillejte meer moeten nemen?
Ik dacht echt niet dat dit zo snel zou gebeuren
 
Back
Naar boven